LJUBAV

Ne prođe ni tren,
da ne mislim na tebe,
ne prođe ni dan ,
da te ne želim pored sebe,
ne rođe ni san,
da u njemu nisi ti,
i tako prolaze mi dani svi!



Image and video hosting by TinyPic

04 I'll Still Kill...





Ljubav




Ljubav preko zice




Bad Girl


Image and video hosting by TinyPic


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

Opis bloga

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Welcome Comments




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

evo vam malo blogova koje posjechujem:

jopa i smoljo
ana i.
itd. nada mi se vise pisat


evo vam nesto o meni:
ime:ljiljana
prezime:mar?
godina rodenja:199?
razred:6c
naj frendovi:marijana,
patricija,lame,rea
naj film:high school musical
naj glumac:chad michael
brat i sestra:petar i lena paula
kucni ljubimac:pas
njegovo ime:nero
prva ljubav:mislav iz bivse skole
sadasnja ljubav:?


Free Music

Free Music



Free Music


Image and video hosting by TinyPic

POGODITE SAMI ZATO STO NI JA NE ZNAM KOGA:
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



..........MALO POLJUBACA...................



love



kiss






kiss



Image Hosted by ImageShack.us











utorak, 26.02.2008.

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


jopa-on je super tip koji je prije za mene mislio da sam razmazeno deriste,a to mozete i vidjeti na njegovom i smoljinom blogu,evo vam ga pa usput svratite do njih-http://susjedi95.blog.hr

smoljan -ok je, ali me nekada zna nazivcirati

rea(bubu)-visoka cura,ali je super prijateljica i s njom se ja mislim nikad nisam posvadala onak kao s anom,e da pomirila sam se s anom,napokon

patricija-s njom sam se jaaako puno svadala ali sad je sve ok,ona i ja smo slicne iako je ona malo mlada od mene(1 god.)nekima i nismo bas slicne ali nekima jesmo

ana marij,lame,bubu i jelena-one su mi odnedavno postale naj frendice,one su super i skoro se svaki dan posvadaju pa pomire,glupo ali istinito



komentiraj (21) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.