utorak, 14.08.2007. ♥

♥ everything but the girl . . .

Danas je totalka sve mrtvo i u komi , pada kisha ko iz kabla , shta da vam kazhem , meni dosadno , pa gledam ja tak kroz prozor i razmishljam . . . da se idem rolat il ne , shta che rech ljudi kad ugledaju budalu kako hvata balans po cesti . . . ma ipak chu ja ostat doma u svoja chetiri zida . . i vrag mi nije dao mira , chim je kisha prestala uskochila sam u role i ko sretna izashla vanka . . vjerujte cesta se tako klizala da sam doslovno stukla noge , nije mi pomoglo ni moje dugogodisnje rolersko znanje ( ipak sam jedna od par cura tu kod nas koje ajmo rech ''profesionalnije'' rolaju hehe) , ipak me to previshe izmorilo tako da sam odustala , a u zadnje vrijeme i neam bash kondicije , pushenje i sve to. . . (nije bash za pohvalu al ajd...)
Nesmijem zaboravit naglasit bitnu stvar , nedavno sam bila na super partyu u black horseu . . (svirali su DJ-evi Shook,Walkay,Igor i Srna) , do 4 ujutro smo plesali i divljali , ma shta da vam kazhem , , , great ! ! !:
smijehnut:

♥ 17:39 ♥ komentari (1) ♥ printeverything but the girl . . .

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.