....Miss Dina World....

nedjelja, 02.04.2006.

zagreb,ti i ja...

zagreb,ti i ja... hm??jel ima to neka pjesma ?? mislim da ima... ali ovo pisem jer sam jucer bila u nasem glavnom gradu... on je jos uvijek velik,i ima puno ljudi tamo,ak niste znali...naughty
i tako isla ja i ˝moj prijatelj iz razreda˝( milan ) mozda ce netko pomislit kak prijatelj... pa sta nisu oni.... a neee... mi smo tamo bili samo prijatelji...hehe.. ma on je moj najbolji ... prijatelj dosad... ispunjava sve moje zelje... pa cak pomislim da on i nest osjeca za mene... ali mislim da ne... jer mi je reko da ima neku malu,neku koja mu je jeDina ,njegova djevojka i ja sad neznam.. malo me zbunjuje... headbang
nego da se vratim u zg...eto tako otisli on i ja vlakom iz vk u 6:oo i bilo fora...do slavonskog broda bili sami u kupeu ali su nam tad idilu pokvarili dvojica čiča...ali ljudi su bili bas dobri... malo su pricali puno citali... i onda je usao jos jedan stari covjek i zenica koja je citala GLORIJU!!! wink
i tako stigli mi u zg pola sata kasnije... i krenuli prema studenskom centru... ak nije neko znao nas dvoje smo od iduce godine brucosi..pa kao savjesni maturanti isli vidjeti sta nam se nudi od fakulteta u zg..jer je bila smotra fakulteta ..i nista posebno nismo nasli..bar ne ja... ono sto sam vidjela imala sam od prije tak da ono...ali on je skuzio da mozda ipak nije najbolje studirati politologiju .... koja ga je zanimala punih 5 mjeseci...te da bi mozda bilo bolje da ide na prometni... i tako... sve u svemu nije bilo lose...i kad smo se vratili bilo je vec 6 sati popodne... i eto.... lijepo bilo mogu reci... cak mi je on i spavao na ramenu.... i sve ono bilo super...ali evo sad mi opet reko da mu nedostaje njegova djevojka... i moja nadanja su sva pala u vodu.... ah ja!! burninmad party

- 21:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a sta da pisem...??


  • * evo i ja si morala napraviti blog kad ga skoro svi vec imaju... :) nek i ja
    idem zajedno s vremenom i ostalim ljudima... :)


Linkovi

nesto sto niste znali o meni ili mozda jeste??



  • *mislim da svi znaju da sam Dina... a za nekog i jeDina.. :)
    *zivim u gradu na Dunavu ili vam VUKOVARU....e tamo morate doci... :)
    *a ja sam vam maturantica i to Gimnazije Vukovar...e da,da... i nadam se da cu upisati farmaciju u sedmom mjesecu...i onda odoh ja za Zagreb...
    *volim sve i svasta...spavanje i slatko-najvise..nogomet,skijanje..u bit sve pomalo pratim... a vikendom volim najvise malo prozujati....naravno da volim ici van..ako ne voli,ne??:)
    *sta jos ima tako zanimljivo ... e pa da... imam i ja nekoga ko mi je jakoooo drag... :)


...

  • Image hosting by TinyPic