.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

I wanna touch you...

Image Hosted by ImageShack.us



Free Counters

Image Hosted by ImageShack.us








Linkachi

Blog.hr

Marinica smokin
Jelena thumbup
FRAJERInaughty
Melosmijeh
KOMADIburninmad
Martinwink
Rentačmouthwash
Patrishaparty
Anchylud
Perofino
Lucecool
Petrichkalud
Matijazijev
Andrearofl
Luxxxpuknucu
Oggzcerek
mortarcrewheadbang
Emafino
Veckynamcor
Vjevericablabla
Fićosmokin
Andreeaamouthwash
...POD NAPONOM...nonoludmouthwash
....MOJ SPEJS...smokin


Image Hosted by ImageShack.us


Sluša se....

Nirvana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Metallica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RHCP
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kORN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

In flames
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Deathstars
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kud idijoti
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sex pistols
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Guns N' Roses
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hladno pivo
Satan panonski
Zadruga
Atheist rap
Djubrivo
Dead Kennedys
Kataklysm
Direktori
koo
Mikrofonija
Nula
Pasi
The Scorpions
Augen fliegen
bez panike
psihomodopop
vrisak generacije
Children of Boodom
Lamb of God
Cradle of Filth
Lordi
Nightwish...


Pa da se predstavim...mislila sam da nije potrebno..al...kad baš moram...
Zovem se Mirjam...Živim u Đurđevcu...Rođena sam 3. rujna... Idem u 2. razred gimnazije...
Moj icq je 493 493 261- slobodno mi se javite...
i...to bi bilo to.
...pozz vas sve....
lud

Image Hosted by ImageShack.us

How many times have you told me you love her?
As many times as I wanted to tell you the truth.
How long have I stood here beside you?
I lived through you, you looked through me.


Image Hosted by ImageShack.us

Ooh, Solitude
Still with me is only you
Ooh, Solitude
I can't stay away from you

How many times have I done this to myself?
How long will it take before I see?
When will this hole in my heart be mended?
Who now is left alone but me?


Image Hosted by ImageShack.us

Ooh, Solitude
Forever me and forever you
Ooh, Solitude
Only you, Only true

Everyone leaves me stranded,
forgotten, abandoned
Left behind
I can't stay here another night


Image Hosted by ImageShack.us

Your secret admirer, who could it be?

Ooh, Can't you see all along it was me?
How can you be so blind as to see right through me?

And Ooh, Solitude
Still with me is only you
Ooh, solitude
I can't stay away from you

And ooh, Solitude
Forever me and forever you
Ooh, Solitude
Only you, Only true


Image Hosted by ImageShack.us
Yamaha vmax

Image Hosted by ImageShack.us
Yamaha virago 1100

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ulica tame,
iznad glave pucaju gromovi,
sve se natjecu koji ce prvi do mene.
Oko mene bezzivotna tijela
i u ruci krvav noz,
Padam
Odlazim
s grade visoke 920m,
duse lete u zrak
i jedno tijelo pada na tlo....

I am gone....


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Come to decide that the things that I tried
Were in my life just to get high on
Red When I sit alone come get a little known
But I need more than myself this time
Hot Step from the road to the sea to the sky
And I do believe what we rely on
Chili When I lay it on
Come get to play it on
Peppers All my life to sacrifice

Image Hosted by ImageShack.us

Hey oh, listen what I say, oh
Snow I got your
Hey oh, now listen what I say, oh
Hey
When will I know that I really can't go
To the well once more time to decide on
Oh when it's killing me
When will I really see
All that I need to look inside
Songtexte Come to believe that I better not leave
Before I get my chance to ride
Songtext When it's killing me
What do I really need
All that I need to look inside
Lyrics
Hey oh, listen what I say, oh
Come back and
Hey oh, look at what I say, oh
Lyric


Image Hosted by ImageShack.us

The more I see the less I know
The more I like to let it go... hey oh
Liedertexte
Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow
Liedertext Privately divided by a world so undecided
And there's nowhere to go
Alle In between the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow
Red Running through the field where all my tracks will
Be concealed and there is nowhere to go
Hot


Image Hosted by ImageShack.us

When to descend to amend for a friend
All the channels that have broken down
Chili Now you bring it up
Im gonna ring it up
Just to hear you sing it out
Peppers Step from the road to the sea to the sky
And I do believe what we rely on
Snow When I lay it on
Come get to play it on
Hey All my life to sacrifice
Hey oh, listen what I say, oh
Oh I got your
Hey oh, now listen what I say, oh
Songtexte
The more I see the less I know
The more I like to let it go... hey oh
Songtext


Image Hosted by ImageShack.us
Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow
Lyrics Privately divided by a world so undecided
And there's nowhere to go
Lyric In between the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow
Liedertexte Running through the field where all my tracks will
Be concealed and there is
finofinosmokinfinodead

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 17.06.2007.

Vrijeme jeeee....

Kako i sam naslov kaže, mislim da je napokon došlo vrijeme za moj novi post...pa ljudofi...kod mene ima punoooo toga novog...naravno, najbitnije od svega je da je škola pri kraju...a ovo sve drugo iznosim vam u kratkom "dnevniku"...pa evo...
8. lipanj.... RAZREDNA FEŠTA... Pošto je kraj školske godine blizu imali smo završnu feštu...skupili smo se oko 8 u goricama poštovane Maje Kranjčev yes...koju ovom prigodom pozdravljam i naravno zahvaljujem u ime cijelog razreda kaj je ona tak dobra i dopušta nam da već drugu godinu zaredom imamo feštu u njezinim goricama iako zna kakvi smo kad se radi o feštama...Bilo je pre......zakon....Naplesali smo se i naludovali ko nikad u životu...dobro, bar ja...al kolko sam skužila ni ostalima nije bilo loše...vidi se to i iz fotkica...stavila bi ih ja na blog...al...baš i nisu za javnost...al ja nebi bila ja da ne objavim nekoliko meni najboljih...pa...vidjet ćete ih...
16. lipanj...DALJINSKO PLIVANJE...Moja već poznata sis imala je natjecanje na Šoderici..tak da sam cijeli dan obitavala na tom prekrasnom mjestašću i pokušavala pocrnit...bilo je užasno vruće...naravno, ne prođe ni jedno natjecanje na kojem moja sis nebi pokupila medalju...pa...ovaj put su u pitanju dva srebra...plivali su 2 km perajama...Glorija s mono...(za one koji neznaju to vam je samo jedna ogromna peraja s kojom je btw jakooo teško plivat)...i to je super rezultat...Pa, draga moja sis, ponovno ti čestitam...no, dobro dosta o tome... Navečer sam išla u disko...i zabavljala se kolko sam mogla, ko i inače...thumbup..Bilo je ludo...
17. lipanj...TRIATLON...Znam da sam već dosadna s tim...al...opet sam bila na Šoderici...Glorija je osvojila sad već 12. medalju... A ja sam se cijeli dan sunčala i pazila na Mrvicu (moj dragi peso cerek)...koja je okolo zastrašivala ljude svojom veličinom...I...neznam..više kaj da napišem...pa...to je to...najbitniji događaji u ovih dva tjedna...il kolko već...pa...to je sve od mene...i... imate slikice i na Glorijinom blogu...
Pozz od mene....očekujem puno komentara...KISSwave



| - 18:34 - ...are you afraid?.... (8) | print.... | # |