< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

moj osobni blog..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE OBAVEZNO MORATE POSJETITI

blog by kixy
iva
dobar blog
barbi 007
lost in your heart
TH fan/zakon blog

KoLiKo VaS jE bIlO nA mOmE BlOgU oD 11.O8.2OO8 20:05


Free Site Counters
Free Site Counters



bla bla..

O MENI
IME:Maya
god:12,5
živim u:zg
slušam:AVRIL,Kelly Clarkson,Britney,Carrie Underwood,RBD,Pink,Pussycat Dolls
naj glumci:Mary Kate Olsen,Kelly Clarkson,Johnny Depp
naj filmovi:Vrag nosi pradu,
Naj serija:REBELDE
radim kad mi je dosadno:na netu sam,slušam muziku,gledam TV
frendice:Mateja,Lucija,Teyich
naj pjesme:KELLY-MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU
PCD-BUTTONS
TAYLOR SWIFT-LOVE STORY
NIGHTWISH-BYE BYE BEAUTIFUL
RBD-NUESTRO AMOR

volim:
-prijatelje
-internet
-pse
-svoje hrčke
-avril


nevolim:
-bahatost
-laž
-umišljenost
-kukce
Anketa

KOJA JE NAJBOLJA PJEVACICA?
Avril Lavigne
Kelly Clarkson
Britney Spears
Ashlee Simpson
Ashley Tisdale
Vanessa Anne Hudgens
Ciara
Fergie
Rihanna
Hilary Duff
Leona Lewis
  
pollcode.com free polls

srijeda, 13.05.2009.

štrajk!!!!..necu sutra u školu....=((

ej ljudi....
i tako....dani prolaze....danas je bilo zabavno..mislim daravno da je zabavno ak nema škole..al ipak moram i ja nekaj pisat..još 20 radnih dana do kraja šk. godine..jedva cekam..poludit cu do tad...evo sad sam malo na fejsu(ko i uvjek) slušam muziku..nerem prestat slušam broken strings..malo prie sam bila u city-u..zabavljala se i naravno kupila krpice...sad više nezz kai da radim...škola sutra...neee...zaljepila sam neke nove postere..imam ih 60 i nekaj na zidu...prekul mi izgleda soba..uvjek..i tako novi zakoni u školi da nesmješ imat nalakirane nokte,majce na ramenice,kosu moraš imat u repu..daj helouuu..ja ne nosim rep..never...tak imam šiške ljepo do nosa da ih mogu stavljat na oči uvjek kad ravnateljica prolazi....obožavam to radit..ž
opet ja slušam broken strings....aaa..ajde idem ja..oču pogledat neki film....ciao

britney-if u seek amy



| Reci nešto pametno… (10) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.