BARCA, moja BARCA

jaaaaaaa obožavam BARCELONU...evo sad je upravo poluvrijeme utakmice REAL MADRID - BARCELONA...Real vodi 1:0 pogotkom Raula u 2. minuti..ja mislim da je to bila čista sreća...a Valdesu se omaklo...evo počelo drugo poluvrijeme...valjda ce BARCA imat više sreće...evo 2:0 za Real....UBIT CU IH....burninmadmadnoheadbangpuknucublablazalivenmadheadbangheadbangheadbangburninmadburninmadburninmadburninmad.......a BARCA je uvijek u duže u posjedu lopte...BARCA 58%....Real 42%...ajd ljudi..čujemo se poslije tekme....živčana sam zbog tekme...evo malo slika BARCE i njenih igrača.
Image Hosted by ImageShack.us BARCELONA
Image Hosted by ImageShack.us stadion
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ronaldinho i ekipa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us najveće BARCINE legende
BARCA IZGUBILA...............
burninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangmadmadmadmadpuknucupuknucu
pusa jednom dečku...
kiss

22.10.2006. u 21:42 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

uh...sve i svašta........;)))




Free Image Hosting @ Photobucket.com!

 

Linkovi

Cool blogovi
Dela
Čoky
dobar blog o Beyonce
Grca
moj drugi blog
blog o Lindsay
Chofus
BW

koliko vas je bilo..
Free Counters
Get a Free Counters

J.Lo

made by:BannerWorld

J.Lo

made by:BannerWorld

PICTURES!

made by:BannerWorld

Volim:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Barcelonu

Image Hosted by ImageShack.us
Jennifer Lopez

Image Hosted by ImageShack.us
Beyonce








Ja...... i moje naj….

Ime: Dolores
Prezime: ??
Horoskopski znak: vodenjak
Naj frendice: Ivana, Mirna….
Naj frend: takvi su rijetki, al ih ipak ima….
Naj boja: plava, bijela, crvena
Naj jelo: pizza, gljive, špageti….
Naj piće: kakao, mlijeko, milkshake i voda
Slušam: R'n'B, pop i malkice narodnjake
Naj pjevač: Will Young
Naj pjevačica: J.Lo, Rihanna i Beyonce
Naj pjesma: Pon de replay, Don't cha, Get right, Hold you down, Maria…..
Naj boy grupa: Blue, US5
Naj girl grupa: The PCD, Destiny's Child, Sugababes
Naj film: Peti element i još puuuuno njih
Naj redatelj: Steven Spielberg i Peter Jackson
Naj glumac: D. Radcliffe, R. Grint, T. Felton, C.M. Murray…
Naj glumica: L. Lohan, J.Lo, E. Watson…
Naj knjiga: Bože, jesi li tu? Ja sam, Margaret…….
Naj književnik/ca: Joanne Kathleen Rowling
Ljubav: slobodna
smijehsmijehsmijehcereknutnaughtyzujo