<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> izlet u osijek:) - °° ¤ ....NiSaM jA zA mIrAn ZiVoT vEc Za Lom.... ¤ °° - Blog.hr }
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (16)
Prosinac 2007 (19)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (11)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
°°~OPiS BloOg@~°°

blog pisem iskljucivo za svoju dusu
ne ocekujem komentare....
al ako ih imate slobodno ih
napisite!

NaNa
21 godinanoali mi ljudi daju 17smijeh
studira pravo ali neide najbolje
ponosna je prirodna plavusa sa
plavim ocima
rođena 24.1.davne 1987 god.
obozava zivotnje(sve osim pauka)
i naravno prijatelje za koje daje sve
nemoze bez moba,neta,auta,glazbe
slaba je na parfeme,hello kitty i playboyrofl
(ne casopis....logosmijeh)
jednog lijepog dana kupit ce si
hondu s2000yesi tetovirati 5 malih
zvijezdica po tijeluzubo
(svaka ima svoje znacenje)
zivi za ljeto kad je sama kod kuce
i subotu naravno...party
nevoli marke(osim WGWsmijeh)
oblaci sve sta mi je pod rukom
slusa cajke iako je bila rockerica 4 godnut
ali joj n playlisti uz karlusu,cecu i kompaniju
i dalje stoji manson,cradle of filth...smijeh
i zauzeta je....smijeh
i jako jako jako je happy
moj msn:kutchkica_4@hotmail.com
pa se javite ako me trebatenaughty



ToOnk@a>
Dr@skO
W@l€ & MooNik
Pl@vUuSich@
STIPER
za blog....
Kj€€siN BloOg
KooOk@a>
M@l@ Anja
FrCkIcA
dUjMiCkA
iWeEeEe



Myspace code



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


src="http://img174.imageshack.us/img174/6821/blueemohairus7.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" />


QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!













Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MoJ bLaCo I mArTa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MoJ bOnNiE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
AnTe I jA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MiJo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
MaJa I jA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
PiJaNkA kOd KiNe

petak, 16.11.2007.

izlet u osijek:)

a doslo vrijeme ispita....i treba u os...a tako mi se nije islo....i taman se meni javila suseda maja koja studira tamo...kao da dođem do nje pa cemo do grada....i taman se to poklopi.u cet izlazak i u petak ispit i kuci....i stvarno....dosla ja.prvo mi je bilo na pocetku nekako mutavo.nisam navikla da sam u os u to vrijeme...al ajd...za sve postoji prvi putsmijeh.kupile mi kruskovac,skupila se ekipica i poceli mi sa pijankom oko 11....i sad treba nam prijevoz do grada...tek one:pa sta mislis zasto mi imamo pun imenik.cure lijepo upoznaju lika,uzmu broj i kad treba prijevoz zovu gaheadbangrolleyes....i likovi dolaze po njihheadbangheadbangheadbangheadbang...ajd dobro...dosli do grada u bastion.lijep birc...strana udara....cool.odmah na pocetku me napala neka hostesa.kao tuborg party.ma reko nepijemo li pivo al ajd odem ja naruciti I DOBIJEM MAJICUroflyes...wiiiiiiiiiii i naravno nastavila sa tuborgom u nadi da cu dobiti jos jednupartyzubo.prokletinja.....a kasnije si mislim....dobro je druziti se sa frckicom.i ja sam odjednom sretne rukeyes...i tako sjedim ja dok ove bare okolo likove koji lice ono....jedan nema prednjih zubi,drugi lici na majmuna,treci ima 40 god....ubi bozebang.i dođe konobar do mene...jedini je on bio normalan.stali mi i pricamo i iza njega se progura jedan decko i lik pilji u mene i nasmije se...meni srce otkazalo.stim sam likom brijala na mom rođendanu u os(tad nisam bila s kresom,da se znasmijeh).dođe do mene,pita da li ga se sjecam...reko:da marko,kako si..smijeh...ono lijepo je vidjeti poznatu osobu..ali to nije dugo trajalo.maja(moja suseda)ga je skuzila,naravno zbarila ga i uzela njegov broj....jos jedna frendica mi je to napravila....nojos me ona napala kao zasto pricam snjim,imam kresu.reko jbt pa necu ga prevarit ako pricam sa covjekomburninmad.ono za popizdit.i naravno....ona je pokupila broj i odjebala marka koji me kasnije dosao pozz i rekao da ide kuci i ono drago mu je da smo se vidjeli....a reko i menismijehali eto....i ispricala sam mu se za neke stvari.to nije za blognaughtynaughty...pitajte me ako vas zanimabelj.i dosle kuci u 5.divno....maja prespavala predavanje.i mene u 11 zove stara.kao zasto se ne javljam...a reko dosla u 5...ono muk na tel..nakon 5 sek JEBEM TI MATER...yes.i nismo se cule dok nisam dosla kuci.napad odmah sa vratapuknucu!TI SI TAMO ISLA DA SE PROVODIS....ajd da sam tamo izlazila kad sam bila.prvi put izasla i ona odma poludilaheadbangmad...i ja pukla...reko tata ja odustajem od faksa,neide mi i upisala bi dizajn.sad ja ocekujem samar i kazne.lik samo rekao...ok,kako god zelisnonoeeknonononononoja sam ostala u soku.i ajd....osli oni u goste pa reko da ja napisem post....ode sad na msn....sa nadom da cu sutra izaci vanrofl...eto kiss za sve,hvala na komentarima i....sutra je meni i mom dragom 9mj!!!!wiiiiiiiiiiiiiyeskissnut...ima da mi cestitatepjevasmijeh...ajd ljudi pozz za sve,kissza maju i kresu i citamo sefino

myspace layout codes

myspace layout

myspace layouts

myspace layouts


- 21:47 - Komentari (13) - - printaj - §