welcome to SARA blog!

10.05.2007., četvrtak

Bok!

Bok svima tnx na komentarima! pa, što je novo... e da, imat ćemo neku školsku predstavu (nismo baš uživali kad smo čuli da moramo nešto napravit ) i mi ćemo otplesat neki ples ( kojeg, usput, još i nismo smislile ) ali bar mislimo da će biti na onu pjesmu Girlfriend od Avril. thumbup pa sutra se moramo naći da još smislimo tu neku koreografiju a ja stvarno pojma nemam kakav će to ples bit jer koreografija valjda mora imat veze s pjesmom, ali njima to očito ništa ne znači... uglavnom na plesu moramo imati za nastup neke kostime a da ih vidite! čovječe, ja to nikad ne bi obukla, ustvari još ih nam nije pokazala ali prema opisu mislim da baš i nisu najbolji! cjeli mjesec ćemo u školi imati brdo ispita ali zato barem na početku 6. mjeseca idemo na neki izlet pa ćemo se valhda malo ODMORIT od škole. moja prijateljica Katja ima novi blog i dijeli savjete pa je možete ako hoćete posjetiti ako vas nešto muči. i tako, ovaj ako znate neki dobar blog s dizajnima molim vas da mi ostavite link u komentarima jer sam stvarno u krizi, nemam nijedan dizajn koji je normalan! a još imam i bijela slova, pa bi najrdije crni dizajn! ok, POZZ!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.