Wanted. - Miss AnA - Blog.hr

srijeda, 16.09.2009.

Wanted.

iskočila sam iz tračnica,priznajem.
i predugo sam bila u onoj "boli me briga za kilažu" fazi.
ne znam,možda mi je odgovaralo jer muškarci stvarno padaju na ovakvo tijelo s oblinama...
ali sada mi je tako svejedno što će oni misliti o meni.
i bilo je dobro jer se nisam svađala s roditeljima,i kuhala sam i uživala i smijala se....
ali to je sad iza mene.
ne mogu predugo živjeti kao nešto što nisam.
to je to.
sad sam jebeno debela,i masna,i odvratna i fuj gadim se samoj sebi.
ali uspjela sam tisuću puta-uspjet ću i sad!
pokuat ću pisati što češće,ali ne mogu ništa obećati.
nemam neki poseban datum,ali željela bih makar neki pomak vidjeti do 1.10.,malo je dana -znam ali pomak je pomak.
također,nemam neki poseban režim,ispočetka ću izbaciti večeru i doručkovati corn flakes,a potom odraditi i koju mjesečevu...a ondaa-onda ću se ani predati u potpunosti.
moram priznati da sam i navikla na ovo više---ono faza izbjegavanja vage i ane,zatim faza mie i prežderavanja,pa faza gladovanja...i tako u krug.
sjebana sam i gotovo.to sam ja.
i želim mršavo.


thin<3


- 22:56 - Komentari (4) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"for those who understand,no explanation is necessary.for those who don`t,none will do."
moj dnevnik.moja borba.moj život.
Imam 16 godina.Učenica sam gimnazije.Treniram odbojku i sviram gitaru...
Zovem se Maja.
moj msn: missana1992@hotmail.com


"bricks and stones may break her bones,but the names will make her starve herself to death."


"a moment on your lips,forever on your hips."


"hunger hurts,but starving works."

"Those Who Skip Dinner, Always End Up Thinner"

"I'd rather be the skinny bitch than the fat cow. "

"The thinner is the winner ."

"Nothing tastes as good as thin feels ."

"You can't taste perfection, you can feel it. "

"the calories you eat in private you wear in public."





trenutno:

građena sam kao kruška.imam male grudi,zadovoljna sam strukom i ramenima,ruke su mi isto lijepo oblikovane(odbojka).
problem su bokovi,guza,bedra i stomak. želim ravan stomak,i iznad svega tanke noge.
u fazi unošenja neograničene količine hrane kao rezlutat nezadovoljstva sobom i pokušavajući izbjeći,ili jednostavno negirati ED,bila sam predugo.
nema više mie,nema više rezanja...samo volja,odlučnost i samokontrola.

visoka:185 cm{odbojkašica hellou}
težina: 68 kg
obim struka: 67 cm
obim kukova:86 cm
obim bokova:100 cm{!!!!}
obim bedra:58 cm

BMI:19.9

1.mjerenje:
težina:65 kg
obim struka: 66 cm
obim kukova 81 cm
obim bokova: 100 cm :(
obim bedra:57 cm

želim:

1.cilj:65 kg(ostvaren!)
2.cilj:62 kg(ostvaren!)
3.cilj:60 kg

što ustvari želim? želim one tanke noge.želim osjetiti kako kost noge izgleda. želim vidjeti rebra. želim se riješiti prokletog celulita...koji je tako masan i odvratan.želim biti čvrsta,zategnuta i tanka.znam da to mogu. već sam jednom dosegnula brojku 60,zašto ne bih i sada?
želim biti ponosna na sebe...na ono što ću uraditi,uspjeti,na moje tijelo.želim se osjećati udobno u njemu,a ne vrištati od želje da sam netko drugi.
želim se ponosno prošetati gradom uzdignute glave,plijeneći poglede zbog svoje vitkosti.želim da se mušarci počnu zanimati za mene. želim se njemu svidjeti. želim da se svi pokaju što su me ikad nazvali debelom.želim biti slobodna.

superchick-courage

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well"
"I ate before I came"

Then someone tells me how good I look
and for a moment
For a moment I am happy
But when I'm alone
No one hears me cry

I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be okay
Together we can make it through another day

I don't know the first time I felt unbeautiful
The day I chose not to eat
What I do know is how I changed my life forever
I know I should know better
There are days when I'm okay
And for a moment
For a moment I find hope
But there are days when I'm not okay
And I need your help
So I'm letting go

I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be okay
Together we can make it through another day

You should know you're not on your own
These secrets are walls that keep us alone
I don't know when but I know now
Together we'll make it through somehow
Together we'll make it through somehow

I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light
I need you to know
That we'll be okay
Together we can make it through another day


Design By: xxSkinAndBonesxx