design by Tincha

 

Hi!!




http://s220.photobucket.com/albums/dd11/little1valchy/?action=view¤t=7586c28a.pbw

Sjećate se Dona McLeana (bye, bye miss american pie, drove my chevey to the levee but the levee was dry...)
Jedna od mojih najdražih pjesama. Inače sam fan glazbe iz 70-ih (nikad izumrla muzika). Nisam luda...nobody's perfect...a o ukusima se ne raspravlja...zar ne? Ovdje ću pisati o frendovima i glazbi, obitelji i glumi uz zvuk evergreena... :):):):)

Sadržaj poruke u kolačiću NIJE za neovlaštene!!!



Create your custom cookie at bigoo.ws




Myspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace GeneratorsMyspace Generators

 

 

Linkichi i pjesmice

Najljepša i najromantičnija pjesma u povijesti *šmrc*



Blog.hr
Forum.hr

Cool blogovi koje morate posjetiti:

...mala ifa...
...anchikica...
...moja shurjakinja ima novi blog...
...fras...bezvezni postevi, a više nema ni chat...al' ko voli nek izvoli......

A ovo vam je jedan blog koji možete posjetit, učinite mi uslugu slijedite moj primjer i malo ju izvrijeđajte; vjerujte mi, zaslužuje to

...UMIŠLJENA, AROGANTNA I GLUPA KOZETINA...




 

 

Mini Icons Icons # 180235

Mini Icons Icons # 180235



MySpace hosted images

MySpace



MySpace images

MySpace



Image hosting images

Image hosting



Mini Icons Icons # 214832

Mini Icons Icons # 214832




Customize your blog codes

Customize your blog









myspace background

myspace background



Ajmo vidjet kome sličim ja...
http://www.myheritage.com


...a kome moje frendice: Ančikica
http://www.myheritage.com


...Tikks:
http://www.myheritage.com






 

Najljepša i najromantičnija pjesma u povijesti...

 


subota, 12.05.2007.

Swartzkopf rules!!!!!!!!!!

Ljudi, ljutim se na vas, niste mi ništa komentara ostavili! Sad želim da mi rasporedite komentare, a ne da na ovom postu imam 70 komentara,a na onom prošlom 0!!! Uglavnom, jučer je bilo zaaaaaaaaakooooooooooon!!!!! Mojoj dragoj frendici Ifi (imam ju u linkhićima posjetite ju malo) jučer smo Ja, Teodora i Ana u mojoj kupaoni
pofarbale kosu u ljubičastooooo (Ifi, mislim, ne nama)! Evo ovako: jučer vam ona dođe u školu s nekom jadnjikavom bojom na kosi i kaže da je to ljubičasta! Problemčić je bio samo to što je ta boja više sličila na boju prožvakane žvake sa smeđim djelovima koji se nisu ofarbali. I onda kad smo se vraćale iz škole, sjetim se ja one reklamice kad ona ženskica teško uzdahne i kaže: Ah sve te moderne boje! Na mojoj tamnoj kosi, teško! A onda se pojavi onaj dobro znani tip u crnom džemperu i kaže: Inovacija iz Swartzkopfa: moderne boje! Od sada i na tamnoj kosi Pallete bla bla! Uglavnom kažem ja Ifi da joj možemo kosu pofarbat u baš pravu ljubičastu! I kažem im za plan! I odemo mi u dionu i kupimo vam mi tu boju od Swatrzkopfa, i odemo vam kod mene doma i zaključamo se u kupaonicu. I prionemo vam mi na posao. Zamješamo boju, stavimo rukavice. I uglavnom mene zapadne zadatak da razdvajam kosu slijepljenu od boje češljem. I uglavnom, dobro nam ide, namazali smo već pola kose kad odjednom Ifi padne kapljica na čelo. A ona se digne i počne urlikati: AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Razdvojit će mi se koža, dobit ću gnojni prišt, zauvijek ću izgledat kao onaj izvanzemaljac iz Star Treka, onaj sa velikim gnojnim čirem na čelu, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No, sve se dobro završilo. Isprale smo joj boju s čela, i ofarbale ju do kraja. Pa dok se njoj farba sušila nas tri smo prale kupaonicu koja je u većim ili manjim količinama bila ljubičasta. U tome je najviše pomogla Ana (ma bravo curo!). Ona je skoro sve očistila. I uglavnom isprale joj mi kosu i osušile i voila. Prekkrasno. Kosa joj je bila ljubičasta ko patlidžan ma genijalno!! Odite na njen blog pa ju molite da vam stavi svoju sliku mislim da ćete tek onda skužiti!!!!!!!!!!!!!!!



Komentari (38) | print | #