HOT 21 https://blog.dnevnik.hr/miss21

nedjelja, 19.08.2007.

DITE SA BALDEKINA












JAAAKO SAM PONOSNA NA TEBE!!!!!

19.08.2007. u 22:37 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ako ste u bedu,pokušat ću vas
oraspoložiti.
Pisat ću o svemu i svačemu i
naravno tko god bude trebao kakav
savjet,pitanje,bilo
što...tu sam.
Vaša vatrena djevojka cerek

Linkovi

www.dnevnik.hr
www.blog.hr
www.forum.hr
www.monitor.hr

Blogovi koje ja posjećujem

www.nips.blog.hr
www.ego13.blog.hr
www.emotivna.blog.hr
www.mylifeiswhat.blog.hr
www.novinarka19.blog.hr
www.kulerica.blog.hr
www.andelak.blog.hr
www.torcidax.blog.hr
www.ibla.blog.hr
www.crvenokosakeira.blog.hr
www.globusica.blog.hr
www.malenaane.blog.hr
www.rioninkutak.blog.hr
www.tininsavrsenblog.blog.hr
www.zmajmaste.blog.hr
www.principessina.blog.hr
www.bonzju.blog.hr

Pa posjetite ih i vi!

Citati

"Mo%u017Eemo se sje%u0107ati kako je bilo
drugi,tre%u0107i i %u010Detvrti put,
ali nikada ne mo%u017Ee biti kao prvi put.
Ono zauvijek ostaje tu."

"Najve%u0107a %u017Eivotna sre%u0107a je spoznaja
da smo voljeni-voljeni za ono %u0161to jesmo
ili radije,voljeni bez obzira kakvi smo."

"Ljubav se rodi,%u017Eivi i umire u o%u010Dima"

"Mo%u017Ee%u0161 davati,a da ne voli%u0161
no ne mo%u017Ee%u0161 voljeti,a da ne daje%u0161."

"Dvije du%u0161e s jednom mi%u0161lju,
dve srca koja kucaju kao jedno."

"Kada u njemu nema ljubavi,
ljudsko je srce najosamljenije
mjesto na svijetu."

"Prava ljubav ne zna%u010Di dodir ruku,
ve%u0107 dodir srca."

"Ne%u0107u te voljeti vje%u010Dno,
ne ljuti se,
ni %u017Eivot nije vje%u010Dan,
voljet´%u0107u te jedan mali dio vje%u010Dnosti
koji traje cijeli %u017Eivot."

"Ako se ne mo%u017Ee%u0161 sjetiti
ni najmanje gluposti na koju te nagnala ljubav,
onda nisi ni volio."

Samovolja sebi%u010Dnih
ljubomora bezdu%u0161nih
odneso%u0161e te daleko
od snova i nadanja.
Ostade krhka sijenka
na%u0161eg sastajanja
uveli cvijet
i jedna suza
na mom licu...

"Zaljubljenima je vrijeme uvijek kratko
i nijedna staza nije im dovoljno duga%u010Dka."

Reci mi da si tu%u017Ean,
%u010Ditat %u0107u ti ove pjesme.
Reci mi da si sam,
bit %u0107u uvijek pored tebe.
Reci mi da me voli%u0161,
voljet %u0107u te.

Koliko treba da shvatim
taj %u010Dudesni sjaj tvojih o%u010Diju?
Koliko treba da volim
da bih bila dostojna
tvoje ljubavi?

Sino%u0107,no%u0107as cijelu no%u0107
o%u010Di su plakale,
uvele suze ljubavi
natapale su uspomene.
Nije mi %u017Eao zbog suza
jer no%u0107as pla%u010Dem
opet za tobom.

"Voli,jer su velika srca
koja vole.
Voli,ali tajno,
jer kad %u010Dovjek sazna
da je voljen
postaje surov."


"I always thought that there was
this one perfect person
for everybody in the world,
you know, and when you found
that person the rest of the world
kind of magically faded away,
and, you know, the two of you
would just be inside this kind
of protective bubble, but there
is no bubble, I mean if there is
you have to make it, I just
think life is more than a series of moments,
you know, we can make choices,
and we can choose to protect the people we love,
and that's what makes us who we are
and those are the real memories."

"Ljubav daje krila ali ih i potkresuje."


"Nikada nikoga ne mozes natjerati da te voli...
Mozes samo biti neko ko se moze voljeti,
ostalo je sve do osobe da shvati da si vrijedan ljubavi..."

"Uvijek ljubi srce koje ti povrijedi,
a nikada ne povrijedi srce koje te voli..."

"Kad volis, pusti voljeno bice od sebe...
Ako se vrati nazad, zauvijek ce ostati...
Ako ode i ne vrati se, nikada ti nije ni pripadalo..."

"Iskusio si ljubav kada zanemaris osjecaje, strasti i romantiku,
i pri tome otkrijes da ti je nakon svega stalo..."

"Ljubav ima svoje vrijeme, svoje trenutke i svoje razloge...
Ne mozes je zadrzati uz sebe,
jedino je mozes zagrliti kad dodje i biti sretan
sto je u jednom trenu tvog zivota bila sa tobom..."

"Ljubav znaci ne mrziti nikoga,
unatoc na to koliko loseg ti je ucinjeno..."

Ako mozes nastaviti voljeti i dalje,
unatoc patnji i boli, tada je to prava ljubav...


Pisme

Hodaj(nebo strpljive voli) - Gibboni

Naucila si zivit, tico lijepa
od svakoga ne primit ruku pomirenja
i pocinjes razumit' prvi puta
da jedno smo na vani a drugo smo iznutra

Ref.
Hodaj, nebo strpljive voli
hodaj, mozda se ipak sve u dobro pretvori

Jer tko ce to izvagat svaki puta
koje rici vratit', a koje ces progucat

I straj te izgovorit nakon svega
da godinama zivis s nekim
koga ne znas

Ref.

Zasto nosis oblak iza lipog lica
viruj, bit ce sve u redu, i za svako slovo
ti ne trazi krivca u sebi il' u meni
u svemu jer slomit' ce nas to

Danas sam O.K.- Merlin

Danas se osjecam bolje
danas mi sunce sja
opet sam onaj stari
koga si voljela, koga si zeljela

Moje su oci more
bi li se kupala
moje je srce ladja
bi li zaplovila po mojim morima

Ref.
Hej, hej, hej, danas sam O.K.
ucini sve da tako ostane
hej, hej, hej, danas sam O.K.
gdje si da si javi se
s tobom lakse je

Dodaj mi tu gitaru
bas cu zasvirati
onu tvoju staru
koju si zeljela
koju si pjevala

Danas se osjecam sjajno
opet mi sunce sja
nije ovako bilo
zadnjih sto godina
zadnjih sto godina

Please Forgive Me- Bryan Adams

Still feels like our first night together
Feels like the first kiss
It's gettin' better baby
No one can better this
Still holdin' on, you're still the one
First time our eyes met - same feelin' I get
Only feels much stronger - wanna love ya longer
You still turn the fire on...
So if you're feelin' lonely don't - you're the only one I ever want
I only wanna make it good - so if I love ya a little more than I should

Please forgive me - I know not what I do
Please forgive me - I can't stop lovin' you
Don't deny me - this pain I'm going through
Please forgive me - if I need ya like I do
Please believe me - every word I say is true
Please forgive me - I can't stop lovin' you

Still feels like our best times are together
Feels like the first touch - still gettin' closer baby
Can't get close enough
Still holdin' on - still number one
I remember the smell of your skin - I remember everything
I remember all your moves - I remember you yeah
I remember the nights - ya know I still do
So if you're feelin' lonely don't - you're the only one I ever want
I only wanna make it good - so if I love ya a little more than I should

Please forgive me - I know not what I do
Please forgive me - I can't stop lovin' you
Don't deny me this pain I'm going through
Please forgive me - if I need ya like I do
Oh believe me - every word I say is true
Please forgive me - I can't stop lovin' you

One thing I'm sure of - is the way we make love
And one thing I depend on - is for us to stay strong
With every word and every breath I'm prayin'
That's why I'm sayin'

Please forgive me - I know not what I do
Please forgive me - I can't stop lovin' you
Don't deny me this pain I'm going through
Please forgive me - if I need ya like I do
Babe believe me - every word I say is true
Please forgive me - if I can't stop lovin' you
Never leave me - I don't know what I'd do
Please forgive me - I can't stop lovin' you
Can't stop lovin' you.