rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Rujan 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš

AbOuT ME!!=) & RulZ

Refugee dizz
RULZ:::
-Citaj cijeli post!!
-Koomaj u vezi posta a ne nesto gl
-Takwe gluposti ne wracamm
-Nemoj samo napisat swrati jer necu ako sam tako nappises jbte
-i postuj prawila

******************
Photobucket

*LudA MaLa,Swe Bi DaLa!!
**JedNom RoĐeNa,JedNom WoljeNa,JedNom OstAwljEna aL NE ZaBoRawLjeNa!!

*ZoWe se:SaMa DoĐe
*OdaZiWa Se:NiKaDa
*Ime YoY yE:IwaNa
*A nAdiMak:Iwa,Iwchi,Iwa-Piwa,Ica-Pica,Ica.
*RoĐena Ye:Na WalEntiNowo
*WoLi:Sebe I OsTaLe
*Ne woLi:Laz I PrewaRu i DwoliČnoSt
*ŽiWi:OwdJe

*Ona Je:-LijePa
-PeRwErZna Way To0 mUch
-SprEmna Na swE
-U ljuBawI I sWeMu OstaloM PreWishesE nEsto....((BoRi Za sWoje))
-Luda
-UNIKATNA

-KoMpLikoWana
-ZaYebAna
-SekSualNo oPsJEdnuTa
-KomUniKatiWna
-PresPreMna
-RasPjeWana

*UgL..Sa njOm Se nIje ZaYebAwAt..Yer Se I tUcE ofc...Ali..Ne Woli Se sWaĐat..Al kAd se Mora...xD...
wOLi PlEs,pJewAnje,SminKanje,MomKE,Cure,LJubiTi,Piti,
Piwo,Cigare,GriSti,Lizati,Partyje,BlOgoWe,Nowe osoBe,ZajeBawAnje!!...


Photobucket


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by Imag</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3></h3>
<p><a href=Refugee dizz
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I like being UNPERFECT!!


I am not a perfect girl.
My hare doesn't always stay in place &
I spill things a lot.I am pretty clumey &
Sometimes I have a broken heart.
My friends & I sometimes fight &
mabey some days nothing goes right,
but when I thing about it & take a step back
I remember how amazing life truly is & that maybe,just maybe...I liked being UNPERFECT girl...
Photobucket
Dečki su kao slatkiši:
...Otvori ih...
...Probaj ih...
...A onda ih baci...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Image and video hosting by TinyPic



Za Dariu(nadam se da ce ti se swidjetii..)

Slikica by:PoP SixtY

Image and video hosting by TinyPic

Photobucket

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
LoVe u 4eVeR!!!!
Image and video hosting by TinyPic
xXx...Iwchy...xXx

Image and video hosting by TinyPic
Girls are BOSSES!!!
Image and video hosting by TinyPic
****FeNcY****
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 14.09.2008.

New rainbow world...xD

Khmm...xDD
Ovo vam je moj novi blogchek...
Ovdi ce biti...sve i svasta..tak da...loll..
Nznm sta da pisem...Nova sam na ovom shitu...Iam jos 1 blog,al na blogeru xD..
Al nznm lozinku tak da...grdno mi se pise..hhh...
Et tak..pisite mi...loolll"!!
wubac
fino



| kOmEnTs. (11) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.