petak, 11.04.2008.

svaki put kad sanjam,sanjam u bojama.svaki put kad placem,plivam u suzama...



Zbog svih suza...od kojih je vise od pola isplakano bezveze. Zbog ljudi kojima JA nisam bila dovoljna.Zbog onih koji su od mene trazili vise..nemoguce..
Zbog svih uvreda..preko kojih sam uvijek prelazila,koje sam uvijek oprsastala,koje sam zadrzala u sebi..a poslije ih istresla na ljude koji to nisu zasluzili.
Zbog svih svada koje su me polako unistavale. Polako,ali sigurno. zbog svada za koje sam na kraju uvijek bila kriva ja,iako ih nisam zapocela. iako ih uopce nisam htjela.
Zbog 'prijatelja' koji su jedva cekali da se okrenem. Znaju oni koji su i kakvi su.
Zbog toga sto sam cijeli zivot glupa i prokleto naivna..I svemu slijepo vjerujem. I shvatim to tek na kraju..tek onda kad je kasno.
Zbog svih onih kojima smetam,zbog svih onih kojima netrebam..
Zbog svake zelje za smrcu,i zbog svih koji su je poticali..
Zbog svega toga, ZBOGOM...

[no fear,samo jos jedna stara glupost. neam pojma ke da pisem]

Image and video hosting by TinyPic

- 19:27 - .thanks. (42) - .♥.

<< Arhiva >>

0