pišem što osjećam i mislim, možda volim

ponedjeljak, 02.06.2014.

Šetnja

Mjesec novi, ni slovca od mene. Samo kao bubamarica s točkicama letim od teksta do teksta, i tako zorno prikazujem svim onim nevjernicima "pokretačku snagu svijeta". Fetiva dalmatinka na djelu. Pa vi sad ne vjerujte našem stihoslovcu cyranu. Osim srodnosti po dijalektu i onoj sanjarskoj dnevno-noćnoj poveznici, nismo ni u kakvoj drugoj rodbinskoj vezi, pa čak ni po tazbinskoj ne. Napomena je bila zbog onih opsesivno-kompulzivnih likova koji će odmah nagrnuti tražiti razlog podržavanja teorije pokretljivosti.
Upravo zato što ovih nekoliko dana nisam zamarala kolege blogere, svojim izgubljenim ljubavima imala sam prilike, i opet kao bubamarica slijediti u stopu našu dragu "svugdje sretneš may". E, sad da li je razloga tog učestalog sretanja bio jer je ima "malo tamo i puno ovdje" ili zbog moje slijepe sljedbe nje osobno; to je ono što u svoj ovoj šetnji letenjem nisam to stigla analizirati. U toj svojoj šetnjici nikako ne smijem odnosno ne želim izostaviti fotke koje me prate (ne želim lagati, ali skoro od samog saznanja sebe ovdje na ovim meridijanima), fotografije prepune eksplozije koja se ne vidi na prvu, smirenost vidljiva odmah a iza nje nešto što skužit ću ja, jer ih u svakom slučaju volim više puta pogledati i oslušnuti krajnjim i zakrivljenim desnim kutom lijevog oka. Nisa, ja dok čitam tvoje fotke nemam potrebu izabrati pobjednicu, ne znam zašto ni kako; ali je tome tako. Jedino u meni nedostaje onog možebitnog senzibiliteta da prodrem u pozadinu. I nemoj mi reći da je nema.
Uspješno je zavržio đir po Trebišću našeg uspješnog blogera neverina, sa svim potrebnim povijesnim saznanjima, pa se nadam da će pronaći vremena za nas obične smrtnike kako bi pomogao Tratinčici.
I nakon velikog broja obilazaka osjetila sam umor nožica i krila, odlučih odmoriti malo i iskoristiti to vrijeme za sažetak proteklog vikenda. Znam reći će neki zlobnici (nikad unaprijed prosuđivati i osuđivati) i to je vikend za pamćenje, ali sve u svemu i nije bio tako loš. Više je samo vrijeme (klimatske prilike i neprilike) bilo lošije u određenom trenutku.
I za sami kraj, jedna obavijest za sve. Pojavio se aparat za ispunjavanje želja. Prije nego se krene sa upotrebom istog, ostavite svoje želje pod naznakom komentari. Koliko je aparat dobar, i sama mogu potvrditi. Od zatražene dvije želje u postotku ispunjenja aparat je bio 100% neuspješan.
Znam da bi sad bilo mudro pročitati što sam napisala i odustati od objave, ali nikad nisam marila za takvu vrstu mudrosti.

02.06.2014. u 20:09 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nisu to samo riječi, to je osjećaj i misao

Što bih poželjeti više mogla
tribute to dorothy of oz

otpustila sam noćas sve moje godine
i one u kojima me srna rodila
i one u kojima me otac napustio

sve moje godine
u kojima sam lobotomiju izvršila
i središte svoga srca
štiklom gnječila

godine
u kojima sam ljubav u navodnike obukla
i bila
i svetica
i grješnica

otpustila sam noćas sve moje godine
u kojima sam sebe crnim akvarelom
slikala
i glumu svojim izborom
nazivala

sve moje godine
na rashodovanje predane
usputnim protuhama

sve godine
praznih nabora haljine u kojima
sam nekad
kupine skupljala

i prečula
majčine molitve
opsjednuta
raspoređivanjem suza vlastitih po
dlanovima – košaricama
(ponedjeljkom)
jer
ustrebati bi mogle
(u petak opet)

sve
baš sve
moje godine

da bih izjutra ponovojavascript:%20void(0);
da dušo
ponovo
u crvenim cipelama
žutom cestom prošetala

nije li to
sasvim dovoljno
da te probudim
i u oči pogledam
moja
malena
dorothy of oz

Ana Maria: poklanjam ovu pjesmu mojoj t.f.-sis i mojem cy-braci - tek da ih podsjetim da ništa nije uzalud, da ih podsjetim (jer znaju oni to) - da ponajprije treba voljeti sebe, da bi mogli voljeti druge, da ponajprije treba oprostiti sebi, da bi mogli oprostiti drugima i da ponajprije treba probuditi dijete u sebi da bi se susreli s dorothy....ili s petrom panom braco, ako hoćeš:)
u prijevodu - da bi se susreli sa samima sobom:)
voli vas vaša sister:) (18.08.2014. 09:48)I



u dobroj namjeri - uvijek odgovorim

tianaf@net.hr

link, link .....i link

Kada sam rekla da!!!!!!

Datum i vrijeme kreiranja bloga:21.04.2014. (22:36)

JL&JC