< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













srijeda, 29.08.2007.

evo da vam se ja ponovo javim...malo sam promijenio dizajn jer mi je onaj bio dojadio,a ni na pocetku mi se nest nije bas svidao al ovaj mi se definitivno svida...ja sam kod kuce,brat i sestra otisli u nedjelju u zg tak da sam opet sam kod kuce,al sad ce i nama ta skola pocet!kako je proletilo cijelo to ljeto,u ponedjeljak ponovo krece budenje oko 7 sati svaki dan i dolazak kuci oko pol 3-3...sve sto je lijepo kratko traje...koliko smo mi jedva cekali ekskurziju nje se vise skoro nimko ni nesjeca,ovi bili na maturalcu,sve je proletilo...dobro pa nisu nasi imali peh kao neki kojima su maturalci u grcku odgodeni zgob pozara..vidim da i blog.hr ima novi dizajn,lijepo sve izgleda...bio sam u subotu u gradu,nije bilo nist posebno,mislim da nas ima puno koji cekaju da se pivnica ponovo otvori,a trebala bi se otvorit 7,9,tak mi je prijatelj rekao...u valinoru je mozd u pocetku bilo dobro al sad mi vise nevalja,neslusam cajke tak da sam suvisan nakon pol 1-1 kad pocnu svirat...
danas dinamo igra,joj kad se uvalim u fotelju,bit ce dobra utakmica i nadam se da ce dinamo napokon proc u Ligu prvaka,partydrzim mu palceve,hajduk sutra,valjd ce i on nest napravi,drzim i njemu palceve,drazi mi je od dinama...al nisam onaj koji navija samo za hajduk ili dinamo i nije ni za sta drugo...meni je svejedno,ko je bolji nek pobijedi,sve su to hrvatski klubovihrvatska...bio sam u nedjelju gledao marsoniu,kak je bila dobra utakmica,al kad suci nisu na tvojoj strani nemozes nist...bilo je lijepo vidit kako dobro marsa igra,sad ce imat sansu uci u I.HNL jer ce se prosirivat tak da naprijed marsa...
mislim da cu jos malo brljat po blogu tak da ce bit nekih novih stvari...
do iduceg puta vas sve pozdravljam...wave



| KoMeNtArI (43) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.