< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













ponedjeljak, 19.02.2007.

bez naslova...

evo mene iako nemam pojma sta da pisem!grcki me ubija,danas sam je imao 3 sata a imao bi je jos koji sat da nisam smuljao da trebam kod doktora na pregled...de ko ce toliko trpit taj grcki,a i sutar bi je trbao imat jos 3-4 sata,bas uzivancija!ima hrpa toga za naucit!eto jucer sam naucio neke stvari koje sam trebao naucit prvih sati prvog razreda,one clanove,iako mislim da sam to vec zaboravio...ako nista drugo bar ce te vi u srijedu bit na par sati zahvaljujuci nama,bar netko sretan i zadovoljan u svemu ovome kad vec mi nismo...sto se tice ovog vikenda...nesto malo ucio grcki,nazalost nisam isao u grad pa je moja ljubav isla s drustvom u grad i vratila se....u pol 12... :)ispricavam se sto nepisem nista zanimljivo al mozak mi je toliko otupio od toliko podataka iz grckog...
eto,pozdrav svim mojim grcima,grkljanima ili bakinim talentima,kako sve ne...
pozdrav josipu,ani,maji,vedrani,marini i svima ostalima....
i naravno za kraj veliki pozdrav mojoj ljubavi koja me trpi vec punih 5 mjeseci,svaka joj cast!
i da,evo vam filmic s bebom...pogledajte ga...pozz

Beba



| KoMeNtArI (13) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.