< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













petak, 09.02.2007.

Prijateljstvo nakon veze...

Bok,evo mene s mozd nesto zanimljivijim postom...nemoj te me pitat zasto ovakav post...zanima me sto vi mislite o tome.ja mislim da to prijateljstvo nakon veze treba bit jos vece nego prije!neznam kako pojedine osobe mogu nakon veze nepozdravljat ni godinu dana poslije,ne moze te ni pogledat,kao da si joj poubijao pola obitelji ili je prevario ili tak nesto...jedan dan se volite ili ste si bar jako dragi a sutra dan ste najgori neprijatelji!mislim da su cure vece gadure sto se toga tice(bez uvrede,nisu sve).nismo ni mi svetci al...nakon veze ti iza leda tracaju,govore raznorazne gluposti i lazi.ne ide mi u glavu kako se neko tako moze ponasat prema nekom s kim je donedavno bio/bila u vezi?zajedno su tracali,zezali se,izlazili i onda se mu/joj tako nesto napravi?prijateljstvo nakon veze mora bit,ja sam s nekim osobama nakon veze u jako dobrim odnosima,cak smo si i najbolji prijatelji,al uvijek ima jedna crna ovca!nedavno sam rekao adrijani kako mi je zelja otic s bivsom(nije bitno kojom,iako vecina ce znat) i s njom zajedno van,u puslicu,bilo gdje,pricat,zezat se...al to je tesko ostvarivo!nije da jos gajim neke osjecaje prema toj osobi,odnosno prema njoj ne osjecam bas nista,al bilo bi mi drago kad bi se bar,ako nista drugo,pozradvljali na hodniku a ne okretali glave i slicno!kak neke osobe mogu bit takve??a zene,sta ces,niko njih ne moze shvatit kako treba,uvrnute su... :) mi smo svetci!:)salim se,al u uglavnom cure "daju nogu",one su te gadure koje zavrsavaju vezu i to rijetko bude na lijep nacin,bar koliko ja znam,sad neznam kako je kod vas.
eto vise neznam sta da kazem,ak mi se vrati inspiracija u vezi ove teme ja cu napisat nesto,a sad neznam vise...
pozdrav svima koji citaju:maji,ani,josipu,mojoj ljubavi(poseban pozdrav),marijani,kcerkici,fra luki :)...nemojte se ljutit ak sam nekog zaboravio...
do iduceg puta,pozdravpartynamcor



| KoMeNtArI (25) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.