siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













subota, 20.01.2007.

jos jedan post...

Evo mene opet!uhvatio sam malo vrmena da napisem novi post!jos malo pa idem pravit kokice pa ode gledat utakmicu...svjetsko prvenstvo u rukometu opet pocelo,napokon...al nije zanimljivo toliko kad znamo da cemo mi opet bit prvaci...hehe.citam kako su spanjolci dominikovicu podmetnuli krive nalaze pa ispada da se covjek dopingirao,a zanimljivo da se bas sa spanjolcima krizamo u iducoj grupi pa su oni mislili ako se rijese dominikovica lakse ce zabijat golove!al nije im uspilo,on se vraca za drugi krug jer su svi skuzili da je tu nesto jako sumnjivo!moram priznat da nece bit lako osvojit prvenstvo,pogotovo sto je predsjednik sudaca njemac,njemacka je domacin a po nama ce se gazit,sudit ce u tudu korist samo da mi ispadnemo jer smo mi jadna mala drzavica,tak to obicno biva!kao sto smo prosle godine na svjetskom prvenstvu u kosarci igrali protiv spanjolaca koji su velesila,a mi ispali zbog sudaca iako smo ih imalo u saci cijelo vrijeme,al sta ces,svi bi nas odgurali iz svega,a mi skoro u svakom sportu vrhunski!skijanje,vaterpolo,kosarka,rukomet,nogomet i sta sve ne...kao sto vidite post uglavnom govori o sportu al sta ces kad danas igramo s marokom kojeg cemo zgazit....pozdrav svima pogotovo mojoj ljubavi(volim te)...
pozdrav vjernom citatelju klasicarskih blogova!(citaj:fra luki)
sa strane imate anketu...
i da,nadam se da ce ovako bit i za otprilike 2 tjedna kad zavrsi svjetsko prvenstvo...



| KoMeNtArI (16) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.