siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by ¤¤°°aNjIsSA°°¤¤

Free Counter


o meni
Zovem se Mislav,idem u 2a razred klasične gimnazije fra Marijan Lanosović.Rođen 12.9.1990.Slušam sve osim cajki,najviše Thompsona,Bulića,Škoru,Prljavce....Od hobija izdvajam KLADIONICU bez koje je zivot nezamisliv...bar meni i volim nogomet kao i vecina muskih.Volim izlaske(s curom Adrijanom).Sto se tice skole tu sam ljencina,al prolazim s 4...imam brata Domagoja-20godina,i sestru Katarinu-19godina...oboje na faxu u zg tak da sam ja uglavnom sam kod kuce...
ak vas sta drugo zanima... mislav_sabljic@hotmail.com
Blogovi
**moja ljubav**
bratic doki
josip
marina
maja
dolores
klasicnasb.blog.hr
vedrana
tatjana
kćer
vedrana(podvinje)
marta
maja k.

MySpace

MySpace



bošnjino djelo

ja isao na koncert a vidio ga nisam













srijeda, 10.01.2007.

Osvrt na josipov post o cajkama...

Citao sam josipov novi post i htio mu ostavit komentar al kad sam krenuo pisat vidio sam da bi moj komentar mogao bit jednako dugacak kao i njegov post.hehe...stvarno sto se tice naseg grada i kafica to nam je doslovno sranje...ako se pivnica zatvori sta cu onda tek rec!morat cemo subotom izlazit u puslicu jer tamo jos uvijek nisu poceli pustat cajke...ako pocnu u pivnici cajke a za novu godinu ih je bilo nekoliko poput šampanjca ili Tešnja subotom valja izlazit kod nekog prijatelje ili tak nesto slicno...mozda rupa nije los kafic!ne pustaju se cajke,al taj kafic je mal i uvijek pun a i sto je josip rekao to je metal birc!da se vratimo na cajke...mislim da u brodu svaka druga osoba slusa cajke,iako bi mogao rec da svi slusaju cajke bilo bi tocnije,skoro 90% ih slusa,uzas!najgora stvar je da neko jednako skace recimo kad cuje Thompsona i kad pocnu cajke!to je meni nespojivo,al to su dva razlicita i 2 nemoguce nespojiva pojma!sta ima u tim cajkama,sam sam ih nekoliko puta poslusao da vidim sta ima u njima toliko zanimljivo i razocarao sam se!to je smece od pjesama,sad neznam dal smijem vrijedat smece...samo pjevaju o rezanju vena,nikotin u krvi,on pijan ubija i slicne teme njihovih pjesama...tih stvari nije bilo dok se nije otvorio taj "srpski brod",oni su to sve prebacili kod nas i zadovoljno trljaju ruke jer prodaju cd i slicne stvari...sto se tice zadra i opcenito dalmacije sto je josip spomenuo na svom post to je drugi svijet!u cijelom zadru ja nisam nikad vidio neki klub da se pustaju cajke,a tamo bome idem cijeli zivot i imam zadar u malom prstu!kad sam pitao prijatelje jel se kod njih slusaju cajke svi su mi rekli da ima samo jedan bijeli kombi zg tablica koji se doselio da on jedini slusa cajke,kao bosanac je!pa onda je cijeli brod bosna...ja sam se zaprepastio kad sam to cuo,da ne povjerujes!grad isto ljudi kao i brod a u njima skoro da i neznaju za pojam cajke ili narodnjaci!tamo bi se volio preselit zbog sveg toga!zivimo zivot bez narodnjaka jer narodnjaci oduzimaju zivot!ima hrpa druge glazbe milijun puta bolje od narodnjaka!ako su se neki pronasli u ovom postu i uvrijedili mene boli briga,ja samo samo rekao svoje misljenje i ako treba stalno cu ga ponavljat!hvala josipu sto je otvorio tu temu pa sam imao o cemu pisat.ak vas zanima njegovo misljenje...josip...pozdrav svima!v.t adrijana hehe



| KoMeNtArI (25) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.