ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

samo citaj i citaj ali i komaj
tracker
tracker

Linkovi

Čondra
radička
Moja sestrična Ivana
Marija
Valentina

Nešto o meni

E ovako ja sam Luka iz Slavonskog Broda
idem u najbolji 8.a razred u OŠ Hugo Badaliću
Mrzim kada netko trača i te stvari mrzim umišljene,dvolične i takve,
a volim:sve svoje prijateljewink
kompnaughtynaughty
hambićnjaminjami
svoju obiteljbang
i još volim cure naravnozujozujosmokinwink
slatkaćfinothumbupsretan
oblizalafinofino
thompsona i neke rapere:hrvatskahrvatska
coca-coluzujozujo
i igrice ono najviše ratnezubozubo
Nadimci:Neki me zovu luxx,neki miško,a neki mišić.
Eto to bi bilo ukratko o meni više ćete saznat kroz blog. sretanthumbupwinkwave

SLIKE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
To sam ja a vidite frizuru.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

još mene
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
MOJ MALI ČUKO
Moji frendovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Mata to je moj frend sjedimo pod većinom predmeta
naj smo frendovi od 4 razreda.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ovo su Ela i Nikolina
Ela je ova ljevo a nikolina desno
one su dvije naj frendice stvarno opičene
a šta još reć o njima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
E ovo vam je Kereta
ja ju obožavam zajebavat a i ona mene tako da je jednostavno ZAKON.
Image Hosted by ImageShack.us

O vidi nas.
Ovaj u plavoj majci je Čančar legenda živa
ovaj ljevi je pindo moj stari drug
a ja sam ovaj u sredini.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ovaj mali je Majsta to je jedan živi zajebant
uvijek se zajebava i uvijek je spreman pomoći.
A šta još reći o tom nogometašu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
O evo budale to je Šamija inače nenosi naočale nego je to posudio od nekog.
Taj veliki je košarkaš i ima curu Jasenku skojom hoda već puno mogli su već djecu imat.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Evo brata Luke moj imenjak.
On vam je super ljudov ima dobre ocjene ali zna zajebavat nastavnike.
On trenira košarku i super igra nogomet a najviše voli zajebavat Grabovca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Evo i tog Grabovca to je jedna pička(ali je dobar nekad)mama mu misli da se drogira.
On je ove godine došo u naš razred.
Neki su ga zajebavali pa su najebali nisu dobili bartina nego ih je reko razrednici.
On je ovisnik o igraonici ko i Matijević.
Image Hosted by ImageShack.us

To su Majcen i Pindo pod velikim odmorom.
EVO JOŠ MALO SLIKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
k">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Jedna pjesmica

Dok sjedim na wc-u i slušam mjuzu
odjednom mi nešto sklizne kroz guzu
i ja se derem derem i derem
jer nemogu da serem
pa zovem mamicu da mi obriše guzicu.
JEL TAKO DA JE FORA.yessretansmokinthumbupludnutzubobelj

POZZZZZthumbupthumbupwavemah

- 19:12 - Komentari (59) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.