Mamina svakodnevnica

četvrtak, 22.06.2006.

POČELE VRUĆINE, A MI DALEKO OD MORA

Eto jesmo kukali kako se zima odužila, kako je davno već bilo vrime za kratke rukave i pasje žege. I eto nam je došlo i to. I to doslovno priko noći. A mi još nismo došli ni blizu mora. Nadamo se kako ćemo za nekih 20 dana otpočeti naš ovogodišnji odmor. I sezonu kupanja.party

Zadnja 2 dana samo se namučili za kupit Mišici cipelice. Ja sam imala u glavi jedan model, ali to šta sam ja zamislila (i u kojoj boji) naravno da nema na tržištuheadbang Pa smo obilazili dućane i dućane, gradove i gradove. Pa sam u međuvremenu prominila mišljenje. Prvo sam mislila Mišici uzet cipelice zatvorene pete i zatvorenih prstiju, ali sa popriličnim brojem rupica za ventilaciju. E onda sam osudtala od te ideje, jer bi Mišici noge prokuhale prvi dan.
Pa sam se smislila kako je dobra ideja uzet cipelice sa zatvorenom petom, a otvorenih prstića. Ali takva kombinacija je više nego prestrašno izgledala na nogicama moje princeze. Cipelice bi nazad dolazile strašno visoko.
Slijedeća kombinacija: zatvoreni prstići (sa rupicama naprid) i otvorena peta. Kad smo probali, odustali i od takve kombinacije.
Na kraju je princeza Mišica dobila cipelice, prave ljetne, otvoreni prstići, otvorena peta, bijele sa trešnjama. I prava je mala curica u njima. I sad sam zadovoljna. Ali koliko muke za kupit ditetu cipelice. Nisam ni u snu mogla mislit kako ćemo se tako namučit. A Mišica je to sve stojički podnosila. To bezbrojno skidanje i navlačenje cipelica po ovoj žegi i vrućini. Valjda je i ona (ovako mala) svatila kako se za lipotu ipak triba malo i pritrpit.smijeh

A ona je sada došla na svoje. Po cili dan trče okolo gola i bosa (doduše golotinju prikrivaju pelene, jer ih Mišica još nije odlučila odbacit). Nadam se kako će se i to prominit do kraja lita. I kako ćemo se pozdravit sa pelenama, makar po danu.

Eto toliko od nas, a sada slijedi: M I Š I C A









- 10:46 - Moš, a i ne moraš... (14) - Ako ti je baš pripelo... - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Mamine misli

  • Roditelji na dužnosti 24/7/365. Mama ujutro, zamjenska mama (tj.tata)popodne,mama noć...i tako dok ne padnemo s nogu jer mišica ima "ludi" ritam.Ali to je svo naše blago i srića...





Linkovi

Pogledaj me :)

Za Loreu i Marka

  • Ti si moja tajna najveća.
    Ti si moja ljubav jedina.
    Nitko nikog nije volio
    ko što, dušo, tebe volim ja...


    Poljubih te sinoć,
    u snu te poljubih
    kao i svake noći...
    Dodirnuh ti lice, i ruke, i oči,
    kao i svake noći...
    Dođoh ti sinoć s daleka puta,
    prosu se ljubav
    iz starog kaputa.
    I bi svjetlo,
    i zlatna zora.
    I bi, što bit mora...