Mamina svakodnevnica

subota, 24.12.2005.

ČESTIT VAM BOŽIĆ

Dragi moji, neka vam je čestit Božić i sveto porođenje Isusovo. Neka vam predstojeći blagdani donesu mir, sreću, zdravlje i veselje. Lipo se provedite, dobro najedite i napijte, a malo i zapivajte.....Iskrene čestitke i vašim obiteljima. Uživajte !!!!
A posebnu čestitku i veliki, veliki zagrljaj šaljem mojim roditeljima, bratu i noni.
Dada i nana, veliki vam poljubac šalje Lo.



<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Mamine misli

  • Roditelji na dužnosti 24/7/365. Mama ujutro, zamjenska mama (tj.tata)popodne,mama noć...i tako dok ne padnemo s nogu jer mišica ima "ludi" ritam.Ali to je svo naše blago i srića...





Linkovi

Pogledaj me :)

Za Loreu i Marka

  • Ti si moja tajna najveća.
    Ti si moja ljubav jedina.
    Nitko nikog nije volio
    ko što, dušo, tebe volim ja...


    Poljubih te sinoć,
    u snu te poljubih
    kao i svake noći...
    Dodirnuh ti lice, i ruke, i oči,
    kao i svake noći...
    Dođoh ti sinoć s daleka puta,
    prosu se ljubav
    iz starog kaputa.
    I bi svjetlo,
    i zlatna zora.
    I bi, što bit mora...