dragec


evo ljudi pa se vi nama smijte.mozda ovo izgleda takva debilana pilana ali nama ju u lovranu zakon.pogotovo na nekim festama.pogledajte i crkavajte od smijeha:

eo ga mići dragec roflrofl:







današnja nagruvana mladež i njihove nonice cerek:



crkavajte od smijeha smijehheadbangnutwink

11.05.2007. u 18:35 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

OPIS BLOGA
eo neš o meni:
inace ja van povedan domaci.ne volin bas prevec povedat o sebe.to bi trebali pitat moji frendi.
inace san van onako malo lud,mislin da i zabavan,volin more i jednu curu.samo jednu jedinu.moj andjelcic.samo joj moram otkinut krila da ne odleti kojem pajacotu pa da nebi ja trebo trcat za njim njami bang
inace ronim u slobodno vrijeme,volim ludosti,glupirati se i tako
ala dosta.ako vas ca zanima pitajte mojga frenda IVANA VUKELICA mislin da me on ovako dobro zna.ala šu
e i oprostite ša nema č,ć,ž i sl

eo ako vam treba moj msn: dario.lovran@hotmail.com

posto vidim da se neki ljute...volim ja i svoje prijatelje koje cu sad nabrojat.ako nekoga zaboravim...sorry..
evo:SABINA,vukelic,sonja,
RaRa,NeA,barbara,enny,
dody,mirta,aco,
david,matea,nives
ma ima ih.tako da mi ne zamjere oni koje nisam nabrojao zaliven

evo slike od mojih prijatelja:

enny:

Image Hosted by ImageShack.us

dody:

Image Hosted by ImageShack.us

NeA:

Image Hosted by ImageShack.us

ovo su ičićani & mirta & vukelić & ja:

Image Hosted by ImageShack.us

wuk:

Image Hosted by ImageShack.us

ovo sam ja:

Image Hosted by ImageShack.us

nives (kako ju ja zovem VESNI):

Image Hosted by ImageShack.us

eo i matea:

Image Hosted by ImageShack.us

tu su zajedno:

Image Hosted by ImageShack.us

ali za kraj ewo i mirte i opet nives mad:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

moja najdraza zivotinjica:
imam zelju zaroniti sa njima

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
spaljena mirta
coa
šapjanka
vesni & mateica
psihijatar
tajana
MIA
..mala..
mala koja VOLI dinamo
istrijanka san...neka nek se zna!
D.A.N.Y
NeA
K@TI@ & IV@N@
S@RkI & LeIl@





eo jos slika.neka bude malo zivlje.ali malo pretjerujem.
ko vas jebe.sad cu nakrcat blog slikama smijeh
sad ima previse slika wink

moj najdrazi motor:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

moj najdrazi autic nut:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovaj srtoj si ja kupujem kad odrastem wink :

Image Hosted by ImageShack.us

evo cure..mozda vam pomognem..topljenje masti:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

za moju binicu:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog images codes


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

koji tajtuazu da si tejtuiram:
izaberite dvije

ovo bi si tajtuiro na nogu:

Image Hosted by ImageShack.us

ovo na sisu ili trbuh:

Image Hosted by ImageShack.us

i ove dvije na nogu:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ostavite mi svoje prijedloge rofl

eo par fora porukica:

1. Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...

2. Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

3.Ako me ikada budes ostavila ostavi me na kisi da ne placem sam.

4.Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

5.Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!

6.Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!

7.Da su noci duge koliko te ja volim, nikada ne bi svanulo!

8.Daleko si od ociju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni andjeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

9.OD VATRE DO VATRE, JA GORIM I SAMO TEBE ISKRENO VOLIM. IZ DANA U DAN ZAKLINJEM SE ZORI, SAMO TVOJA LJUBAV U MENI GORI!

10.Daj mi svoje usne da na njima gorim, Daj mi svoje srce vidis da te molim, Daj mi svoju ljubav neka bude moja, Daj mi svoju ljubav sudbina si moja!!