Nešto pametno
Free Web Counter
Free Web Counter




LJUDI,S DRUGE STRANE ŽICE
Gala
Suzy
Iwa
GAS STATION SVETA NEDELJA


Evo ovo su samo mali djeli?lika s maturalaca...ne mogu ih više stavljat zaboravila sam lozinku i ostalo...party
M.A.T.U.R.A.L.A.C.



EVO MALO MOJIH PIPIL?

Image is Free Hosted By Pictiger.com
A na kirbaju u Petrovcima
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Silvija i Cerijanka u Bokši?na kirbaju
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Silvija i Adry u Bokši?na kirbaju
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ekipica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Slavica i Cerijanka...hm..trnovit je put to Me?rja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
?vari parka...autocesta do zege
Image is Free Hosted By Pictiger.com
4 mušketira...
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Marina i Zrinka u zege
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Larova i Nataša
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Mirana i 2 budalice
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Opet ekipica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Nova borila? vještina nakon par piva
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Mihaela i jeky
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ekipica iz pore?jelena,klara,azra,i ja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Naj frendica iz djetinstva i Image is Free Hosted By Pictiger.com
Trio me,ivana,azra
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Buuuuuu,maja,gala and me
Image is Free Hosted By Pictiger.com
My best friends i njen boy
Image is Free Hosted By Pictiger.com
My Iva
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Marina i gala
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Tri budalice koje su mi ozna?e my život
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Gala,Martina and Maja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ivona-sestri?
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Luda martina
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Hm...lijepa slika
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Maja i Branimir
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Curke...šta je...maja,gala,iva
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ne znam koji je ovo vrag al jedno znam slikano je u osijeku..
Image is Free Hosted By Pictiger.com
E ne znam šta im je bilo,smrdi mi tu nešto,e moj dunave..dunave...he he he he
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Cerijan i Gala na plaži
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Suzy i Andrea
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Martina i Anja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ja i Andrea nakon....hm....e da je i meni znati
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Naš stup prijateljstva...sad sam ga tako nazvala jer smo prije godinu ili dvije tam švrljali i provodili vrijeme
Image is Free Hosted By Pictiger.com
E trebam šta dodati na ovo
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A mama koliko je ovo staro
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A ja tu spavam...jebeš deku kad ima rupice
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A baš smo...hm....
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Crno bijeli svijet...hm...a jebote taj hm...
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A me?rje stvarno pokaže drugu stranu osobe...ak sam ja to dobro rekla..a jutro je
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Jedna meni jako draga osoba....
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Neka jako ?na stvar?a
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Kako sad ovo opisati
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Meni još spi?ija osoba
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A tako ti je to kad fulaš pod
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ko fool one poziraju
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Moja marinica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
E gala,gala
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ekipica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
PA tortica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Opet ekipica


Duh ratnika

Odakle si i s koje fronte stižeš,
ej, ratniče, umornog koraka,
odavno se ovdje boj ne bije,
zašto kao duh ovuda lutaš?

«Ja sam duša hrvatskih ratnika,
domovinu tražim i stijeg što se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a duša nema mira - traži je»

Pa ovo je zemlja tvoja, zar ne vidiš ti,
domovina koju smo svi snili,
za njenu slobodu krv si svoju dao,
i tisućljetni san je stvarnost postao!

«Ne poznam je takvu i tužna mi se čini,
u snovima je mojim ponosna i lijepa,
a gdje su joj junaci i sinovi vrli,
a gdje vrednote za koje smo mrili!?»

Ej, ratniče, te Hrvatske nema,
čim propupa snašle je nevolje,
podigle se na nju sile tame,
udarile na krunu i prijestolje!

»Uvijek je bilo i uvijek će biti,
onih što će dušu vragu prodati,
a vi zato bdijte jer morate bditi,
Domovini ponos vratiti!»

Sve bi' dao da je vidim,
ponosnu i lijepu k'o u snovima,
sve bi' dao da je vidim,
i opet bi' spreman stao,
svoj bi' život dao!

«Ja sam duša hrvatskih ratnika,
domovinu tražim i stijeg što se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a duša nema mira - traži je!»


Moj dida i ja


Preko polja kroz sjećanje ide,
kršan čovik, tvrde brade side.
Pamtim pogled, tu toplinu oka
i svaka riječ je bila mu duboka.

Čvrst je dida bio kao stijena,
hrabra srca i kamenih gena.
Sva je mudrost utkana u njemu,
njegove su priče učile me svemu:

«Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići
gdje je vječni sjaj.»

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Gleda na me planina Svilaja
sa očima njegovoga sjaja.
Crpio je snagu tamo gore,
planina mu iscrtala bore.

Njegove su ispucale ruke,
meni bile kao mirne luke.
Kako da mu zahvalim na svemu,
sinu ime dao sam po njemu.

»Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići,
gdje je vječni sjaj.»

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Ej, da mi je pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje,
pa da viknem jače od oluje,
da me dida još jedan put čuje.

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje ,
sa Svilaje na Petrovo polje
moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.




"Budite pažljivi kada nešto zaželite. Možda se ostvari."

30.12.2007., nedjelja

evo malo slika...šta drugo...

Image and video hosting by TinyPic
he he he

Image and video hosting by TinyPic
radno mjesto

Image and video hosting by TinyPic
vesna iliti rudi

Image and video hosting by TinyPic
moj sendvic

Image and video hosting by TinyPic
bez komentara


Ma kog me Boga za tebe pitaju

Ma kog me Boga za tebe pitaju
Spustam glavu, brisem finu prasinu
I rijetke ptice pjevajuci umiru.

Ma kog me boga za tebe pitaju
U sebi molim da me suze ne izdaju
I strasno mrzim Romea i Juliju
Sve mi stvari smrde sad na prevaru.

Ooo, ooo, napolju hladne kise padaju ...

Ma kog me boga za tebe pitaju
I suze mi na oci tjeraju
I strasno mrzim Romea i Juliju
Sve mi stvari smrde sada na prevaru

Ooo, ooo, napolju hladne kise padaju


Image and video hosting by TinyPic
pljuga na pljugu jedna za drugom

Image and video hosting by TinyPic
a vesna i ja...mmmm šlag...vec mi je muka od pomisli

Image and video hosting by TinyPic
bilo je to ljetos,sunce upeklo...e f1...

Image and video hosting by TinyPic
naše djelo....weeeee

Image and video hosting by TinyPic
maja i ja..išle kod martine na rodjendan..e je...??

Image and video hosting by TinyPic
e kad je škola završila...no-no...fajrunt


Image and video hosting by TinyPic
a kirbaj u lovasu...uhvatila me alergija...oči krvave,ma strašno..al neka s kozom smo se slikali..brat i ja


Image and video hosting by TinyPic
naša martinica

Image and video hosting by TinyPic
brat pere prozore

Image and video hosting by TinyPic
opet lovas..to čudo me napalo....hehehe...

Image and video hosting by TinyPic
a jbg nitko ne poštuje pravila....

Image and video hosting by TinyPic
a kod martine...karaoke...bože koje smo pjesme pjevali...budale...


Image and video hosting by TinyPic
maja i andrea i neka maca....

Image and video hosting by TinyPic
dug je put do zagreba...

Image and video hosting by TinyPic
suzy


Image and video hosting by TinyPic
fuj...kad su mi stavljali nove prozore...i obili stare naišli smo na gnjezdo smrdljivih martina...

Image and video hosting by TinyPic
ivin račun za mob....

Image and video hosting by TinyPic
pile...nas 4 nismo u stanju sve pojest..ostane još pola..

Image and video hosting by TinyPic
to je kivino....

Image and video hosting by TinyPic
bratov sob...ima kljun...hehehe


Image and video hosting by TinyPic
sad sam gladna

Image and video hosting by TinyPic
prskalica....weeeeeeeeeee

Image and video hosting by TinyPic
o bavario,moja draga bavario....

Image and video hosting by TinyPic
poklon s sjevernog pola.....djed mraz mi ostavio....hehehe

TO BI BILO TO....INACE MI DOSADNO I ETO STA NAPRAVIM...





- 22:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Po dvije do tri riječi o meni!!!
Image is Free Hosted By Pictiger.com

MY MSN....mishellina20@hotmail.com

I tak ja mal pričam o sebi!!!!!!!!!!!

Osoba sam od svega,moje poznato ime kreće se od Mishellina pa sve do Dunava! Šetam se po Vukovaru,više od birca do birca,ponekad svratim u Dablin ali karta mi je skupa,pa zato zalazim u Dublin Pub!Ako me ko treba,zna di sam!Svoje dragocijeno vrijeme tratim na budale poput mene!Osoba kao ja sretna je što još živi,i nadam se da ću još dugo,jer život je sam jedan...a ja kao da ih živim 100! Dobra sam savjetnica u to ne sumljam,jer s kim dijeli život još sam i ja najbolja! he he he,nego!Šalu na stranu,najviše volim kad sam s društvom,jer tad se pije i pjeva,a to mi dušu hrani! Poznata sam po svojim ludostima,al za to nisam ja sve kriva,krivi su kemijski spojevi,ma garant.Svoj krevet dijelim s ostakom sobe,a moje srce-još kuca!A tko me zna,zna kakva sam,ne želim previše o sebi,možda se i mal umislim,ali mislim da umišljena nisam ili sam tak mislim,a dobro je što još mogu mislit!Najviše se opustim uz moje T.A.M.B.U.R.A.Š.E,ma nek seru al oni su mi najbolji,baš mi dušu diraju! Normalno o ostalim da ne pričam,Thompson ko da mi je brat,a Škoro isto brat! Pa mislim sam S.L.A.V.O.N.K.A. ili ne!Što se tiče strane glazbe,tu sam šaram....tak da neznam ni sama šta slušam!Eto ak nastavim neću znati stati!Ukratko o meni,al samo ukratko,ostale detalje koji mi svakodnevni život čine pa i subotama,pst!



[B]A sad mal grafita..koji su fakat dobri!!!!!


- s čašom u ruci,tugom u duši, uzdah mi se ote jebem te ŽIVOTE!!!
-obaram ljude s nogu_ALKOHOL
-griješit ije ljudski ali je osjećaj božanski!
-Zašto piti i voziti kad možeš pušiti i letiti?
-bolje mrtav pijan nego mrtav trijezan
-tko ne puši umrijet će zdraviji
-ne gazite travu,pušite je!!!!
-u raju je lijepo ali u paklu je ekipa
-kad umrem otiću u raj jer sam živjela u paklu!
-čak i najopasniji pogled može pustiti suzu