Nešto pametno
Free Web Counter
Free Web Counter




LJUDI,S DRUGE STRANE ŽICE
Gala
Suzy
Iwa
GAS STATION SVETA NEDELJA


Evo ovo su samo mali djeli?lika s maturalaca...ne mogu ih više stavljat zaboravila sam lozinku i ostalo...party
M.A.T.U.R.A.L.A.C.



EVO MALO MOJIH PIPIL?

Image is Free Hosted By Pictiger.com
A na kirbaju u Petrovcima
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Silvija i Cerijanka u Bokši?na kirbaju
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Silvija i Adry u Bokši?na kirbaju
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ekipica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Slavica i Cerijanka...hm..trnovit je put to Me?rja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
?vari parka...autocesta do zege
Image is Free Hosted By Pictiger.com
4 mušketira...
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Marina i Zrinka u zege
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Larova i Nataša
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Mirana i 2 budalice
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Opet ekipica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Nova borila? vještina nakon par piva
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Mihaela i jeky
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ekipica iz pore?jelena,klara,azra,i ja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Naj frendica iz djetinstva i Image is Free Hosted By Pictiger.com
Trio me,ivana,azra
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Buuuuuu,maja,gala and me
Image is Free Hosted By Pictiger.com
My best friends i njen boy
Image is Free Hosted By Pictiger.com
My Iva
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Marina i gala
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Tri budalice koje su mi ozna?e my život
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Gala,Martina and Maja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ivona-sestri?
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Luda martina
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Hm...lijepa slika
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Maja i Branimir
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Curke...šta je...maja,gala,iva
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ne znam koji je ovo vrag al jedno znam slikano je u osijeku..
Image is Free Hosted By Pictiger.com
E ne znam šta im je bilo,smrdi mi tu nešto,e moj dunave..dunave...he he he he
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Cerijan i Gala na plaži
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Suzy i Andrea
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Martina i Anja
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ja i Andrea nakon....hm....e da je i meni znati
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Naš stup prijateljstva...sad sam ga tako nazvala jer smo prije godinu ili dvije tam švrljali i provodili vrijeme
Image is Free Hosted By Pictiger.com
E trebam šta dodati na ovo
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A mama koliko je ovo staro
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A ja tu spavam...jebeš deku kad ima rupice
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A baš smo...hm....
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Crno bijeli svijet...hm...a jebote taj hm...
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A me?rje stvarno pokaže drugu stranu osobe...ak sam ja to dobro rekla..a jutro je
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Jedna meni jako draga osoba....
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Neka jako ?na stvar?a
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Kako sad ovo opisati
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Meni još spi?ija osoba
Image is Free Hosted By Pictiger.com
A tako ti je to kad fulaš pod
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ko fool one poziraju
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Moja marinica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
E gala,gala
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ekipica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
PA tortica
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Opet ekipica


Duh ratnika

Odakle si i s koje fronte stižeš,
ej, ratniče, umornog koraka,
odavno se ovdje boj ne bije,
zašto kao duh ovuda lutaš?

«Ja sam duša hrvatskih ratnika,
domovinu tražim i stijeg što se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a duša nema mira - traži je»

Pa ovo je zemlja tvoja, zar ne vidiš ti,
domovina koju smo svi snili,
za njenu slobodu krv si svoju dao,
i tisućljetni san je stvarnost postao!

«Ne poznam je takvu i tužna mi se čini,
u snovima je mojim ponosna i lijepa,
a gdje su joj junaci i sinovi vrli,
a gdje vrednote za koje smo mrili!?»

Ej, ratniče, te Hrvatske nema,
čim propupa snašle je nevolje,
podigle se na nju sile tame,
udarile na krunu i prijestolje!

»Uvijek je bilo i uvijek će biti,
onih što će dušu vragu prodati,
a vi zato bdijte jer morate bditi,
Domovini ponos vratiti!»

Sve bi' dao da je vidim,
ponosnu i lijepu k'o u snovima,
sve bi' dao da je vidim,
i opet bi' spreman stao,
svoj bi' život dao!

«Ja sam duša hrvatskih ratnika,
domovinu tražim i stijeg što se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a duša nema mira - traži je!»


Moj dida i ja


Preko polja kroz sjećanje ide,
kršan čovik, tvrde brade side.
Pamtim pogled, tu toplinu oka
i svaka riječ je bila mu duboka.

Čvrst je dida bio kao stijena,
hrabra srca i kamenih gena.
Sva je mudrost utkana u njemu,
njegove su priče učile me svemu:

«Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići
gdje je vječni sjaj.»

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Gleda na me planina Svilaja
sa očima njegovoga sjaja.
Crpio je snagu tamo gore,
planina mu iscrtala bore.

Njegove su ispucale ruke,
meni bile kao mirne luke.
Kako da mu zahvalim na svemu,
sinu ime dao sam po njemu.

»Poštenim putem ići,
bit će teško znaj,
al' samo ćeš tako stići,
gdje je vječni sjaj.»

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje.
Moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.

Ej, da mi je pogledati dolje,
sa Svilaje na Petrovo polje,
pa da viknem jače od oluje,
da me dida još jedan put čuje.

Ej, da mi je s tobom,
kao prije dočekati zore,
pogledati dolje ,
sa Svilaje na Petrovo polje
moj dida i ja, prijatelja dva,
drugo vrijeme - ista sudbina.




"Budite pažljivi kada nešto zaželite. Možda se ostvari."

19.02.2006., nedjelja

Bolje biti mrtav pijan nego mrtav trijezan!!!!!!!!!!!!!!!!

To uvijek imajte na umu....ja se toga dobro držim!!!!! ........jučer mi je bilo odlično....sam što mi ja falila moja gala....ostala je ćiku...i tak da smo sma Maja,Andrea,Martina i ja išle....a onda smo se našli s ostalima u blacky-u s Marinom na kvadrat, Mojom patkicom (Anamarijom)....i ostali....e da...nas četri smo prvo ošli u Dublin....na cugu dvije...JA...popile cherry B. i martina i maja dok je Andreica bambus....a za kraj meni jedna Teqila..mljac...i onda ošli u Blacky tam našli njih...gore spomenute...bla bla bla bla...tu sam popila jednu BAVARIU za moju frendicu gore spomenutu (koja je ostala ćiku) u njenu čast...a onad sam udarala po male čašice...znači žeste...mljac..od stoka,vodke,blacky-a,jegera,stok cole,šta sam još pila....ma uglavnom sve i svašta sam miješala....čak i juic-vodku..to inaće ne pijem al ajd...s martinom sam nazdravljala...u blacky-u sam srela Martinu,Andreu,Danijelu, moju Zdenku, Žabca (branimir) mali častio a ja njega nisam......kog još...e da....jednu osobu,meni jako dragu osobu i rekla je da je moram obavezno spomenuti...e pa ANjA pa kad ja tebe ne spomenem...ccccc....e pa ANJA draga...šta reći o tebi....si se mal ubila sinoć ili se to meni mal pričinjavalo...hm!!!!!!!!!! I tak mi se zajebavali u blacky-u..krenuli za vadis nas četiri..stao jedna osoba nije vrijedna spomena..i ja se nisam htjela voziti s njim u autu...ja mislim da je bilo mal sranja al jebiga pa je tako moja draga Andreica ostala samnom i mi išli pješke dok su ove dvije tuke išle s njim...i tak..ja i ona s noge na nogu..ona pod gasom...ja pod gasom...i tu ja valjda negdje sjebem ruku...krvari li ga..ko iz pipe...došli u vadis...tu ludnica iako se baš i ne sjećam što smo radili....al znam da je oko 2:30 nestalo struje u vadisu....a jebiga..šta ćeš ipak je to Vukovar grad mraka...(ne znam odakle mi to)..i tak ošli ćiku...došla ćiku u 3:00.....zaspala ko beba...a ujutro u 8 na jebenu praksu...ošla ja nekako.....jedno oko zatvoreno drugo otvoreno....teturam se ja do skladišta...obućem onu crvenu kutu...i idem pravit sendvić..skoro i bez prsta ostala...najela se....uzela sokić...popila....i skoro zaspala...nije trebalo ništa raditi...uzela novine..i čitam...da ostanem budna...onda kasnije radila mal na blagajni...pogubila se...i tak..došla ćiku oko 11:00 pustila me...i sad bi ja trebala ići spavat al pošto držim do mog obećanja kojeg sam dala Gali...tak da još mal idemo u Dublin...na cugu..ovaj...kavu...čaj....ma mamaino mljeko mukte jebo...sokić....to je već bolje...i tak...uživajte..raspisala se ja ko prava....i do pisanja....pozzzzz

E da HENO di je post???????????????????????????????

P.S slika nema..jer ovaj put nisam nosila digić.....sorry Martina!!!!!!!!!!!!!!!!

- 11:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #

17.02.2006., petak

Kad umrem otiću u raj jer sam živjela u paklu!!!!

da baš tako, život je gorak!!!! mukte jebo, danas sam bila prisiljena učiti...pišemo test iz hrvataskog, bože pomozi! A znam ja to,pametna JA!!!!!! A tek poznavanje,pa tko će ispraviti one dvije kulje (jedine kulje...u ovoj školi)....a jebi ga....ak mi stara danas dođe na informacije...bit će pečeno,molim jedno jaje na oko!!!!!! čemu ovo služi,ovaj znači....ak ne znate ni vi,kak da ja znam....E da cijelo vrijeme slušam jednu pjesmu i pjevušim (nekako,kroz grlo)...neki dan sam je čula na TV-u....i uz pomoč mog dragog interneta saznala sam da je pjeva JAMES BLUNT-GOODBYE MY LOVER pa ak je imate priliku negdje poslušati, sam dajte...jer mi je fakat odlična....i tako. Danas je petak,hm! Možda odemo u kvartovski pub!!!!! ne jednu-dvije cuge!!!!!! Inaće za sve one koji ne znaju, ovdje u našem kvartu....tam kod veleučilišta se otvorio DUBLIN PUB, inače je isti kao i u gradu, (unutrašnja prostorija) sam što je veći i 100%bolji i nama bliži (mojoj ekipi)....i tako sve vas pozzzz i držite mi fige za hrvatski i poznavanje.....hm!!!!!!!

- 10:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #

16.02.2006., četvrtak

Za pohvalu!!!!!!!!!!!!!!

E draga moja,ja se nebi složila da su ti cigare prijatelji...1.svaku cigaru popušiš nakon 8 minuta i ona više ne postoji, 2.skračuje ti život...Misliš li još uvjek da ti je prijatelj...Možda kutija koja stobom provede 24h,ali jedino ako tražiš jednodnevne prijatelje,ali ja mislim da svaki čovjek,pa tako i ti,traže prijatelje za cjeli život,jer teško je ako uz sebe namaš nekoga kome se možeš povjeriti...Uvjek će biti ljudi koji će te samo iskorištavati,ali jednom ćeš naći sebi srodnu dušu,nekoga koga ćeš trebati i ko će trebati tebe...Uostalom svi mi tebe trebamo,jer trebamo prijateljicu kao što si ti...A materijalne stvari ostavi sa strane,jer će se one za par godina pokvariti i njima se ne možeš povjeriti,jer nemaju srce kao prijatelji...A i izgledalo bi blesavo kada bi te neko vidio da pričaš sa TV-om ili DVD-om...Pa eto,sad znaš da na prvo mjesto trebaš staviti prijatelje,jer oni su uz tebe kad padneš u nevolju...Ne sjećam se da si napisala da te na Lošinju boca od kruškovca vodila u sobu,čuvala i izvlačila iz govana...Pozzz...


Ovo je com. od moje frendice....jako dobre..koja je u osijeku!!!!! i eto..kak ona misli na mene.....i draga moja Tina..ima istine u tome...ali rekla sam da su mi prijatelji prvi na mjestu...a onda sam nabrojala i materijalne stvari...a onu bocu kruškovca i taj dan..nemoj spominjat...jer je bilo sranja...a mi to dobro znamo zašto..još jednom sorry....to nisam bila ja....kruškovac je pričao!!!!!!!!

- 21:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Prijatelj je onaj tko ti daje potpunu slobodu da budeš ono što jesi!!!!!!!!!!!!!!!

pa di su moji prijatelji, ne vidim ih....mislim da ih i ima, sam su se negdje pogubili......ja samo to mislim...ma ne...ja nisam umišljena al mislim da me ljudi vole zato što sam svoja,na neki način zajebant pravi...al jebiga....i mukte jebo....i nisam pekmez......sam da se zna!!!!! Al mislim da i ima onih prijatelja koji me iskorištavaju, a to je onda kad se napijem pa ih sve moram ljubit (obraz) i grliti...a to mi teško na srce pada kad sam trijezna...a zašto...sam bog zna!!!!!!!!!

Image is Free Hosted By Pictiger.com

A mogu li se i cigare smatrati kao prijatelji????????? Jer ak da....oni su 24 h uz mene....i ne odvajam se od njih....njihov miris,dim....svugdje je....dim...me najbolje zna...uf..šta bi bez njih...poludila bi...oni su moja ovisnost iliti droga bez kojih ne mogu...a kad smo kod toga evo vam po redu neke ovisnosti bez kojih ne mogu.....!!!!!!!!!! Tu se odnose samo materijalne stvari.....i one što putuju zrakom...

1. Cigarete
2.Alkohol
3. Internet
4. TV
5. Mjuza
6.Mobitel
7.DVD

a naravno da ne mogu bez prijatelja (oni su mi velika podrška u svemu)......oš...u zajebanciji (samo mi je do toga),smijeh,ljubavi,tuzi...al kod mene baš toga i nema...ja smatram da se tuga liječi alkoholom....pa se vi sad pitajte...zašto sam ja svaki vikend pijana.....he he he he...ne ruku na srce...ima i istine!!!!!!!!!!!

A naravno da ne mogu i bez kisika,vode,hrane i ostalih pizdarija....obitelji,domovine,auta....."ŠKOLE" to pogotovo.....

Ima i još nešto meni jako drago...al neću o tome više...pokušavam na to zaboraviti.....i uspjeva mi...nisam već dugo...i još me vuće...al jebiga....kriza je...pa zato sad s ponosom mogu reći da nisam već nekih DVA MJESECA......pa se i na to ponosim....al jebiga...kao što rekoh još me vuće...al tu su frendovi pa me odvlače....na neki način!!!!!!!!! i zato HVALA IM......

- 20:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Bez riječi!!!!!!!

vidim da su se mnogi uplašili mog bloga,a nije tak strašan...možda sam one velike oči...bojim se!!!!! A šalu na stranu,nisam se prebacila u sotonjare (žabac),metalce (tina)....i još mnogi.....sam mi je dosadila ljepa modra plava boja,bacam se na crnu i crvenu...sam da znate da sam sam blog promjenila a ne sebe, neću se furati na sve to,nije to moj stil....tak da ono lakše dišite ili će biti batina!!!!!!!he he he he he....

Image is Free Hosted By Pictiger.com pozzzzzz svima,koliko vas ima i do švrljanja!!!!!!!!!!!!

- 09:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

15.02.2006., srijeda

Čak i najopasniji pogled može pustiti suzu!!!!!!!!!!!!!!!

myspace

Stuff for your blog!



Ljudi nemojte mi samo zamjeriti....puca me nešto!!!!!!!!!!!

A imam u kompu neke stare slike....pa evo vam...neke...uglavnom nastale su za pad grada VUKOVARA!!!! Pa tko se prepozna,prepoznat će se....he he he he he..uglavnom...ljudi su od krvi i mesa!!!!!!!!!!!!




- 11:13 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Nešto poput ljubavi!!!!!!!!!!

E to je naslov filam koji sma jučer gledala..posudila iz CROSS-a......glumi Ashton Kutcher i Amanda Peet...film je komedija...uglavnom sinoć sam to gledala,ispekla kokice (tako da ih je bilo po cijelom krevetu i okolo)...mljac..prejela sam se...a jebiga...pa mi se nije dalo dići i otići mal na net...pa prošvrljam po blogovima i tak!!!! Vidim da su me se ljudi sjetili..hm!!! pa hvala Vam!!!! I da su s eneki složili s mojim izjavama z aValentinovo..a jebiga....!!!!!!!!!
A što se tiče posta vezanog za subotu....hm...ove mi_sa_slike su se mal uživile....a jebiga i to je za ljude...sam tako....uglavnom već imam dogovoreno za subotu (opijanje)......pa tako da se odmah riješim i svećano objavim Anja,Nikolina i Adrijana...vidimo se za šankom,zar ne!!!!! I molim bez sokića,deremo votku (duplu) a ti ANJA...hm!!!! šta tebi uvaliti,ajd ti meni sad reci,šta tebi podvaliti..kad čistu vodku ne piješ...ne mora biti čista!!!
a idem van sam ak mi stara ne ode na informacije ovaj tjedan, i ne vidi one kulje iz poznavanja...mislima da sam mal popustila ove godine, a jebiga...opet imam neke mušice i neke lude maštarije....pa mi je bolje prihvatiti se knjige jer se ne želim kockat s onim što mi je jako drago (internet,maturalac i TV)....ljudi uzima mi sve...ak se ne oporavim...zato vas sad sve pozdralvljam i idem gledat serije...ovaj učiti!!!!!! (poslje, nadam se)..........pozzzzzz


- 10:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

13.02.2006., ponedjeljak

Slika sve govore!!!!!!!!!! ili obrnutno...ma birajte kak ćete....

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Free Image Hosting - PicTiger



Zašto je taj dan toliko važan, mislim....joj valentinovo je...moš misliti!!!! Ako nekog voliš ili ti nešto znači, onda ga voliš ili šta već cijele godine, a ne sam na jedan usrani (oprostite na izražavanju) dan! Ja mislim da su Trgovci izmislili valentinovo, zbog love....reko...nek bude dan ljubavi i prodajmo razne gluposti pa nek troše....tako da je sad to već postao običaj....trošenja...bez dara ne voliš tu osobu....ajd dobro..ljepo je dobiti nekog slatkog medeka ili pingvina ili neku kokoš (sam ne ptičiju gripu) ali ti pokloni su već pretjerani, sad se kupuju narukvice (bijelo zlato ili šta već),prstenje...bla bla bla...a šta ćeš...taj dan je za mene kao i svaki običan dan....dobro ajd nek ima neko značenje..nek vam bude...zato uživajte svi vi koji ste zaljubljeni.....pozzzzz i da skoro zaboravih SRETNO VALENTINOVO!!!!!!!

P.S
Lako je ljubiti one koji žive daleko.Nije lako ljubiti one koji žive pokraj Vas!!!!!!



- 21:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

12.02.2006., nedjelja

Prođe i TA dugo očekivana subota......ccccccc





Evo vam malo slika....a ja ne mogu puno ni pist osim to da mi je bilo.....mukte jebo..prejebeno....mali susret s marinom..i njenim rukama...a jebiga...događa se i najboljima...Iwa....je bila s nama...i cura je na većini slika....a gala....cccccc....pa dijete moje drago...ljudi...držala sam je JA sam je držala dok je čistila dušu.....vodila je,pod ruku...ccccccccc....pozzzz svima i vidimo se u sljedeću subotu...a Žabac (branimir)...legenda..od čovjeka...sam me mal nešto iznenadilo....ili sam to sanjala..uglavnom...Anja,Nikolina i Adrijana....su pile sokiće..pa je'l to ISTINA!!!!!!!!!????????????!!!!!!!!!!!!!
još jednom pozzzzz i pusa svima

- 22:18 - Komentari (13) - Isprintaj - #

11.02.2006., subota

Subota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hm...................

Subota...dan kao dan...hladan,vjetrovit,tmuran....ima li nešto posebno u njemu.....a DA ima.....većeras se izlazi...NAPOKON!!!!!
A ko nas ovaj snijeg ne zatrpa..šalim se...pada al niš ne ostaje (više ne pada)..a sad si vi mislite šta je pjesnik htio reći!!!!!!
A šta da vam napišem...kad ne znam..neda mi se...više ni razmišljati...a kamoli pisati..cccccccccc...a sutra ću vam već baciti neke slike...iz Blacky-a....većeras će biti klik,klik...ili škljoc,škljoc....kak ćete..birajte....i da..skupljala sam lovu..i tako...za većeras..a to žabac zna..njega častim...PELINKOVAC...to dečko voli piti...cccccc..e žabac,žabac....inače žabac je u zadnje vrijeme postao moj frend..prek neta..ili skypa..a još ga nisam upoznala....al se dobro znamo...zato ćemo se i opit zajedno...ak izađe..mal je bolestan...cccccc
I da...mojim borovčankama želim brzi oporavak...od prekršaja...cure da se to više ne ponovi je'l jasno!!!!!! Srami te se....to sam vi možete...a mukte jebo....eto to je to..zato pozzzz

- 12:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #

09.02.2006., četvrtak

Šta je s Dunavom!

Šta je to! što plovi...sante leda! hm....ne baš kako je bilo prije...al mukte jebo...gala i ja jučer bili vani...oko...21:00 i ošli na Dunav....hm.....zajebavali se...zvala ona Marka pa nam pjevo zvončiće....ma lud je...uglavnom..meni je na pamet pala jedna ideja...klizanjeeeeeeeee....sad se vi pitate MA DI TO? zar ne??????? Pa na Dunavu....besplatno,jedino sam ja imala dovoljno hrabrosti (a bile sam nas dvije,mislim ono eeee)...i mal s klizala dok je gala vježbala grlo...derala se na mene...da se popnem....i tako...čista zajebancija...a kad smo krenuli kući..sreli smo Milojku i Duvnjaka....baš mi bilo drago...i tak oni se ponudili da nas mal provozaju...i tak išli do Borova,pa mal na Vučedol.....tu sam se usrala jer je Milojku prestigla neka žena u nekom autu...i tu on da gas i da je prestigne..a ono u suret ide neki auto,kamioničić...šta već...i tu...eeeeeee...stisla sam galu za ruku i zažmirila..a u trbuhu...ono...dere..srce..preskače...al sve je super prošlo...onda smo išli prek nekih njiva...kao u raly...jurili,blato na sve strane....ono...mrak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...onda mal prema našoj glavnoj INI pa prek adice..i onda u QUART...i tako...izvozali se,ispričali...a kad smo stigli...Duvnjak mi je mal skrenuo pažnju...ali neću o tome...previše je opasno za vaše male oči...moram paziti,,jer tko zna tko sve dolazi na blogove...i tako...eto vam jedan post...i do pisanja...pozzz i pusa

- 17:52 - Komentari (17) - Isprintaj - #

07.02.2006., utorak

A sad da Vam prestavim i moj razred

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ovo je Suzana Guzman (zvana..guzmanka...sam meni)

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Može jedna buhtla s čokoladom...ha..Olivera...

Image is Free Hosted By Pictiger.com
cccccc...zdenka...san iliti škola....ma pusti priče uzmi pivo!!!!

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Matej....hm? šta pametno reći o njemu....zajebant pravi...a tek kakve gaće ima...crvene s bikom iliti kravom...nisam baš gledala

Image is Free Hosted By Pictiger.com
hm....e Denise...glavno..cigare i kave u sanu....ccccc

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Slađana...moj kompanjon iz klupe....daj Tuborg i mukte jebo

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Dino,Dino...inače ovaj prcmoljak na ramenu mu je naj frend (bio)

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Glavni muljator u razredu (neopravdani sati)..najbolji je....boli ga desni zub (jedna isprika).....e Željo...

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ivan...teško ga uloviti...jedina slika...dečko se ne da!!!!!

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Antonija draga..ista ko Ivan....

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Sanja..pa šta radiš? pogled ispod dlana....

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Sanela je ova curica u rozom....sad se ošišala....ccccccc

A SAD MALO GRUPNIH SLIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........cccccccc

Image is Free Hosted By Pictiger.com
To je bilo..kad smo Slađa i ja bile dežurne....eh....

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Ovako izgeda naš sat matematike....čak je Antonija i rogove dobila....

Image is Free Hosted By Pictiger.com
hm....šta reć...Ivan,Neda,Pamela (gore)....(dolje) Slađana,Suzana i jezik

- 15:10 - Komentari (15) - Isprintaj - #

A sve je to za ljude!!!!!!!!!! VALJDA!!!!!!!!!!!!!!

Da,da,da,da..sve je to za ljude..kao i ovaj blog i mnogi drugi...tko mi reko..svi lude..svi ga imaju...LUDNICA (u pravom smislu)....hm?
A do nekoliko mjeseci nije bio ni popularan...(bar ne u mom kraju)..tako da ja u zadnjih dva mjeseca..nemog na prste nabrojati koliko ih ima (Vukovaraca i okolice)...al sve je to super..svi smo nekako povezani..svi se znamo...a neke smo i upoznali...zanimljivo,zar ne?

- 15:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

05.02.2006., nedjelja

Ah eto...svanuo je i taj dan!!!!!

Da da da..nisam bila u subotu vani..bolest me svladala...a jebiga!!!! Ali nije mi ništa falilo...pričala sam s frendom...prek skypa...pa s još jednim..i tak...djelila utjehu..nekome...a netko je i meni...Ali najbolje od sveg toga mi je što Gala i JA nismo izašle van...a ono i pao snijeg...a nakraju ni naša draga IWA nije išla vanka...!!!! Al danas mi je bilo ludnica...bila sam kod gale..pričali s Markom i Zokijem.....i tak..bla,bla,bla,bla.....onda mal kasnije smo išle gore zapalit koju...i tak...zajebanija..mačke napadaju,štakori,pijenci...ma svi....i tak došli do Gale...nazvala ona Marka..i priča šta je bilo..kad vidiš stara uleti..i veli ona njoj..šta si to sad rekla...(a ona pričala s markom i rekal da smo išle zapalit)..i tu stara njena držala mal prodike..al sve u svemu stara joj je odlična...svaka joj čast...kad treba trpit tu malu ludu glavu...(mislim na galinu)...i tak..sutra idem na praksu...ozdravila ja..onak...pa u utorak u školu....ma superiška....a u SUBOTU VAN!!!!!!!! jedva čekam..ta subota će biti samo moja subota..ima da se....kak se ono kaže...opustim...al baš opustim...ljudi moji..letiit ću...uf.....mama mia...sam me brine..da'l će Gala moći vanka...ak ne..nije to isto..bez te budale...a tek IWA...ma mora ići...bit će pakleno...i tak dragi moji...stara mi je za vratom zbog razrednih ispita...tak da su i većeras pale prijetnje...nema ovo,nema ono..nema izlaska,interneta....maturalca...ma kaže da će mi sve redom uzimat..ak ne krenem učit i to položit..ma ne šljivim ja to ni 5% al ću morat....stišće me...pa tak da Vas sad sve pozzzz i ne ljubim Vas....ma jad...može pusa svima....a nekima i posebna pusa....znaju koji su to...pozzzz...do pisanja

- 22:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

03.02.2006., petak

Puši mala..puši...i nikako da ga ispuši

O kakav naslov...ma ništa posebno..uglavnom bila je Gala kod mene..i znate...di je ona tu je i smijeh...u duetu...uglavnom popušile smo skoro kutiju crvenog Marlobora...ona visila na magic chatu,iskon chatu..dok sam ja jednu za drugom pušila na ovo grozno grlo...slikala se njenim mobom....i tak....a onda..samo došle na ideju da svaka zapali po dvije cigare (moja ideja) i to smo napravile...eeeeee...ono........super...razbija grlo....dupla doza...a ona je na kraju odustal od jedne svoje..tak da su meni tri ostale....i šta ću..žao mi baciti pa sam sve tri...i tak...mal samo se napušili...tko bi reko!!!!!!!!!!!! Tak da mi sad soba smrdi ko pušnica..čudi me da mi stara nije ništ rekla....a valjda joj nos začepljen.....i tak ljudi moji...došla mi i Marin@...mal sam je išprdala..sorry nisam imala nikakve loše zamisli s onim bu bu bu buuuuu, sam me vatala temperatura i sad je imam 38 C....fali mi ona točkica...jebiga.....bolje da ja odem u krevet..ha???? A sutra nema vanka..jebiga...a neće svijet propast...to što JA NE IDEM...a samo se nadam da moj BLACKY neće stvarno bankrotirat..jer ne ide ni Gala a to im je velika zarada...nas dvije svaka potroši po 100 kn ak ne i više pa vi sad računjate....pozzzz svima i kašlj,šmrc...mal da se i vi zarazite....moji zdravi čitatelji...pozzzzz svima i pusaaaaaaaaaa

- 21:26 - Komentari (19) - Isprintaj - #

Kašlj,šmrc....ma ubi me sve to!!!!!!!!!!

Upload Images With PicTiger

Eto i ja bolesna....još...ma katastrofa....za poludit...al šta ćeš...još me ništ ne prolazi..grlo ubija...čaj ne pomaže...(ma ja znam da bi boca jednog stoka..jako pomogla), uho me još više rastura....pa si kapam neke vodice....pa bude poplava...od sveg toga pritisak u glavi je neizbježan....pa je lječim dobrim zvukovima naše radne luke...koja je u punom poslu....i takl!!!! Dosađujem se...a sad se vi pitate? kako se netko može dosađivat pored....PC,TV....i ostalih dodataka (video,DVD...) i školskih knjiga.....u jebote treba učit..al mi se ne da...pogotovo ovo što moram položit razredne ispite...ma katastrofa.....al nećemo o tome..nego o mojim ludim snovima....a kad nisu..al ovi su fakat sapaljeni....u ova tri dana sanjala sam da sam vlasnica "Blondia" besplatan cuga na moj račun...party..non-stop.....ona da sam ja Deda mraz..ono eeeee...vozila sam se po nebu..u saonicama..ili šta je već bilo...spuštala se kroz dimnjak...ostavljala poklone...a onda...ovaj zadnji san...koji se dogodio noćas...sam me zanima kako kad baš i nisam nešto spavala....uglavom...san je bio da sam se vratila u ekonomsku školu...tam sam se nastavila školovat....eh..koji san, samo san...sve je bilo krasno..sjedila sam s mojom naj frendicomn Natašom, sjedili smo u prvoj klupi kao u 1.raz.....ostali su izvodili gluposti.....da,da..u raz. je bila i naša slavana MIRANA....i SANJA....eh!!!!
To su bila ta vremena...onda je došao odmor pa smo Mihaela i ja otišle van zapalit..kad ono nas napadaju neke guske,vrane (nisu bile jer su bili bjeli)....i tak mi bježimo...a Mihaela je bila hrabra i gladna...tak da je jednu (od tih stvorova uhvatila, ispekla i pojela) mislim ono...ah ti ludi snovi....ali samo snovi...nekim žao nekima drago...eh!!!!!! Šta ćeš??? Trenutno ispijam čaj...i kak se kaže..čiburim...eh! Čeka 9:00h da mogu popit neke kapsule (tablete)..i evo sad mi svira pjesma "e moj ćale" joj..što mi jebena ova pjesma...drži te mi fige da se ne ugušim od tih tableta...jer u fakat velike....a sad vas sve ljepo pozdravljam...i ja vas me javim drugom prilikom...pozzzz

- 08:34 - Komentari (11) - Isprintaj - #

02.02.2006., četvrtak

Većeras je naša fešta....većeras se toplo mljeko pije jer tko ne pije taj bolestan nije.....

Uf..bolest me sredila...uho,grlo,nos...ma sve..kompletna glava...no to me nije omelo da ne gledam utakmicu Hrvatska vs. SCG....svaka čast i jednoj i drugoj ekipi ali bolja je pobjedila...jeeeeeeeeeeeeeee......ajmo naši........pakleni.......bilo je gusto...ali sve je to sredio ŠOLA,BALIĆ i ŠPREM.....mislim šta reći.....bravo dečki....

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Slavlje kapetana Petra Metličića i njegovih suigrača...
Protiv Srba i Crnogoraca presudila je 6:0 serija sredinom drugog dijela. Osim uobičajeno odličnog Balića, veliku su utakmicu odigrali i Šprem (devet golova bez promašaja) te Šola (20 obrana).


Hrvatska - Srbija i Crna Gora 34:30 (16:16)

St. Gallen. Kreuzbichl Halle. Gledatelja: 4.000. Suci: Frank Lemme i Bernd Ullrich (Njemačka).

HRVATSKA
Šola, Blažičko, Sulić 2, Balić 8, Lacković 4 (2), Čupić, Vori 2, Dominiković 1, Džomba 5 (3), Horvat, Goluža, Šprem 9, Špoljarić, Metličić 3, Buntić.

SCG
Šterbik, Šarić, Kapisoda 1, Milosavljević 3, Nikolić 3, Ma.Krivokapić 7 (4), Mi. Krivokapić 5, Anđelković, Kojić 1, Đurković, Toskić 1, Ilić 5, Manojlović 4, Stojanović.

SEDMERCI: Hrvatska - 8 (5), SCG - 9 (6)
ISKLJUČENJA: Hrvatska 10 minuta, SCG 14 minuta

Na posljednjih pet velikih natjecanja pakleni su redoviti sudionici poluzavršnice. Tradicija nije iznevjerena niti u Švicarskoj. S četiri pobjede, jednim porazom i s osam bodova Hrvati će u završnicu proći kao prvi ili drugi. Za finale ćemo u subotu igrati najvjerojatnije protiv Francuza, iako su mogući suparnici i Španjolci ili Nijemci.

U posljednjoj utakmici drugog kruga, srećom, izostala je drama viđena dva prijašnja dana. Demoralizirana i nemotivirana Vujovićeva selekcija, baš kao i na nekim prijašnjim susretima, potpuno je posustala u završnoj trećini utakmice, tako da je pobjednik dvoboja bio poznat već 10-15 minuta prije kraja.

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Unatoč ozljedi, Mirza Džomba je Srbiji i Crnoj Gori zabio pet golova

Srbi su bolje otvorili utakmicu i ponajprije zahvaljujući propusnoj suparničkoj obrani nakon osam i pol minuta poveli sa 6:3. No, već šest minuta kasnije stvari su vraćene u ravnotežu trećim Balićevim pogotkom za 8:8. Do kraja prvog dijela igralo se gol za gol - niti jedan sastav više nije imao prednost od dva zgoditka.

Neizvjesno je i teško bilo još samo u prvih deset minuta drugog poluvremena. Vrlo važan trenutak bilo je treće isključenje jedinog srpskog playmakera Anđelkovića (Stojanovića je Vujović poslao na tribine), nakon čega su napadi 'plavih' bili prilično obezglavljeni.

Sjajno je prednjega u obrani igrao Šprem, presjekao je nekoliko protivničkih dodavanja i uredno zabijao iz kontre. Izuzetno je točan bio i s krila - ukupno je Šterbika 'probušio' devet puta iz devet pokušaja! U seriji 6:0, s kojom smo se između 41. i 45. minute odvojili na 26:20, Šprem je postigao tri, Džomba dva, a Balić jedan gol...

Tu na brzinu stečenu prednost Hrvatska je bez većih poteškoća zadržala do posljednjeg zvižduka Nijemaca Lemmea i Ulricha (prvi put da smo dobili kad su sudila ta dvojica). Naš praktično jedini golman Vlado Šola odigrao je svoju dosad najbolju utakmicu u Švicarskoj, a Ivano Balić je po tko zna koji put bio svijet za sebe.

Image is Free Hosted By Pictiger.com
Davor Dominiković jedan je od trojice isključenih - druga dvojica su Ilić i Anđelković

Navijački okršaj na trbinama i oko dvorane prošao je uz uobičajeni folklor uvreda, između 'zaraćenih' strana poletjelo je nekoliko predmeta, pokoji je aterirao i na parket, a na zapadnoj tribini u nekoliko je navrata došlo do naguravanja. No, većih incidenata, barem zasad, nije bilo...

"Uoči dvoboj nisam uopće spavao, znao sam da će biti teška utakmica jer smo imali puno problema u momčadi. Ipak smo i peti put zaredom ušli u polufinale jednog velikog natjecanja. Čestitam igračima, izdržali su veliki pritisak i bili pravi ponos naših ljudi", rekao je izbornik Červar, koji nije htio pričati o mogućim protivnicima i zlatnoj medalji.

"Mi smo već sada moralni pobjednici, no nećemo doći u Zürich i predati se. Ostaviti ćemo srce na parketu zbog ovih naših divnih navijača koji će, nadam se, doći u velikom broju podržati nas", zaključio je Mago di Umago.

"Nije iznenađenje mojih devet golova jer smo danas konačno igrali s lijevim krilom cijelu utakmicu. Utakmica je, inače, bila strahovito teška, prvenstveno psihički. U polufinalu je sve otvoreno, a svejedno je tko će nam biti protivnik jer ukoliko želiš naslov, moraš sve pobjeđivati do kraja", rekao je Goran Šprem.


- 18:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

UH ŠTO SAM SMOTANA...

E da,ljudi nisam ni ja znala do danas koliko nam je Mishellina smotana.Igrom slučaja uključila sam icq da vidim kog ima,a ono naša mishellina,umjesto da se uhvatila knjige,sjedi za kompjuterom.Požali mi se kako boluje od neke upale,ali izgleda da je i njen blog popizdio.Dopust meni da probam ući i nakon 15-ak minuta,dok je ona nestrpljivo slala poruke,otkrijem da naša mishellina zapravo nije mishellina,nego misellina.Pa draga nasa Mishellina ili Misellina,ako već ne možeš zapamtiti svoje ime,zapiši ga negdje na vidnom mjestu.Eto dragi moji,ja sam odma iskoristila priliku da,uz Mishellinu dozvolu,ostavim post i na njenom blogu,pa ako vam se sviđaju moji postovi posjetite moj blog na adrresi:ladydark.blog.hr.Voli vas sve...anđeo_tame...

- 15:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Po dvije do tri riječi o meni!!!
Image is Free Hosted By Pictiger.com

MY MSN....mishellina20@hotmail.com

I tak ja mal pričam o sebi!!!!!!!!!!!

Osoba sam od svega,moje poznato ime kreće se od Mishellina pa sve do Dunava! Šetam se po Vukovaru,više od birca do birca,ponekad svratim u Dablin ali karta mi je skupa,pa zato zalazim u Dublin Pub!Ako me ko treba,zna di sam!Svoje dragocijeno vrijeme tratim na budale poput mene!Osoba kao ja sretna je što još živi,i nadam se da ću još dugo,jer život je sam jedan...a ja kao da ih živim 100! Dobra sam savjetnica u to ne sumljam,jer s kim dijeli život još sam i ja najbolja! he he he,nego!Šalu na stranu,najviše volim kad sam s društvom,jer tad se pije i pjeva,a to mi dušu hrani! Poznata sam po svojim ludostima,al za to nisam ja sve kriva,krivi su kemijski spojevi,ma garant.Svoj krevet dijelim s ostakom sobe,a moje srce-još kuca!A tko me zna,zna kakva sam,ne želim previše o sebi,možda se i mal umislim,ali mislim da umišljena nisam ili sam tak mislim,a dobro je što još mogu mislit!Najviše se opustim uz moje T.A.M.B.U.R.A.Š.E,ma nek seru al oni su mi najbolji,baš mi dušu diraju! Normalno o ostalim da ne pričam,Thompson ko da mi je brat,a Škoro isto brat! Pa mislim sam S.L.A.V.O.N.K.A. ili ne!Što se tiče strane glazbe,tu sam šaram....tak da neznam ni sama šta slušam!Eto ak nastavim neću znati stati!Ukratko o meni,al samo ukratko,ostale detalje koji mi svakodnevni život čine pa i subotama,pst!



[B]A sad mal grafita..koji su fakat dobri!!!!!


- s čašom u ruci,tugom u duši, uzdah mi se ote jebem te ŽIVOTE!!!
-obaram ljude s nogu_ALKOHOL
-griješit ije ljudski ali je osjećaj božanski!
-Zašto piti i voziti kad možeš pušiti i letiti?
-bolje mrtav pijan nego mrtav trijezan
-tko ne puši umrijet će zdraviji
-ne gazite travu,pušite je!!!!
-u raju je lijepo ali u paklu je ekipa
-kad umrem otiću u raj jer sam živjela u paklu!
-čak i najopasniji pogled može pustiti suzu