PatRiCin BoX

Evo i mene napokon,našla vremena da napišem neš.
Znaći krećemo;

Ja se zovem PATRICIA ....
bez J
Imam 12 godina,živim u HR u Zg

slike budete pričekali dok ne nađem...
xD

MiHaEliN BoX

EjLo ppls...
Znači ja sam Mihaela...
i Sestra sam Patricei, xDD
Jako volim muziku, pjesme
Ponekad, u ovo zadnje vrije, i česće pišem pjesmice
možda vam ih i objavim jednom
Također obožavam fotkati sve i svašta
pa ćete tu a i na mom 365 blog (koji je u linkovima)
naći puno mojih vlastoručnih fotkice
Volim još puno toga al ovo je za sad to!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: On/Off

Dizz By: .•° Malla Miss °•.

Opis bloga

Znači nemamo blage o čem ćemo pisat
al mi smo sestre i to je ono važno!!we!!

Linkovi

Mi bi željele da
posjetite ovih par
SUPER blogova!!!

mihaelin blog (mi life)
patricin blog (male tajne života)
blog zajedničke frendice (drama queen)
mihaelin blog (3^6^5)

KoMaJte i SaMi dojDite ovDJe



subota, 04.04.2009.

hm,hm

Evo kako vidimo da nema baš
puno komentara u zadnje vrijeme

Odlučile smo napraviti jednu
NAGRADNu igru

Ona se zove;Pogodi ime
Evo pravila;
Mi ćemo napisat 4 različita stiha
Vi pogodite ime pjesme


Nagrade;
Ako 1. pogodite sva 4 imena dobijete jednu sliku
i 20 komičima

Ako (1.) pogodite 3 imena dobijete
sliku i 15 komiča

Ako 1. pogodite ime 2 pjesme
dobijete sliku i 10 komiča

A ako 1. pogodite ime jedne pjesme dobite 5 komiča i sliku

Evo pitanje;Kako se zove pjesma;
1."Susreo sam je u jednom baru,
u kojem je ona najljepša bila,nježno lice i pametne oči,
..."

2."Moje je ime Domink,nekad sam bio živ
a sad sam spomenik,Dominik,-reče mi spomenik...
domine,ukrao sam ih iz trgovina domine..."

3.Milsim na tebe,Sunce izlazi,dal
ti falim kao meni ti,Promjenila sam se,nećeš me prepoznati
kad ti kažem koliko značiš mi...

4.Volim plave oči u maglama sivim i
volim cijeli svijet,a njemu još se divim,a oni nek pričaju i
govore što hoće...



| KoMeNTaRi (29) | PriNTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.