Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


BLOGOVI KOJE MORATE POSJETITI!!!!!
ciska!!!
ana-svima dobro znata!!! :-)
anchy i emyca-mrak blog
pavičić!!!!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

naj frendovi
moji naj frendovi: cool
Mony
Rija
Filip
Denis
Ana
Ciska
Helena
Petra
Marko
Miha
Pavičić
Kuhar....
Ima ih preveč da bi sve napisala !!!





MALO COOL SMS-A.......

Ne pijem,
Ne pušim,
Ne psujem...
A u pičku materinu,pala mi je cigareta u pivu!!!!laze



Smijeh je znak sreće,
Nada znak vjere,
Polubac znak ljubavi,
A imati MENE za curu,
znak je DOBROG UKUSA!!!!!cerek




.Run,run,get a run...
Kill a teacher,
Have some fun..
Be cool....
FUCK THE SCHOOL!!!!!mad




Danas je teško
biti glup,
jer je konkurencija
velika!!!rofl

...mirnica...=)

četvrtak, 05.06.2008.

STAKLO!!!!

Ejjj!!!Ljudeki,evo me nakon dugo vremena.......odlučila sam napisati jedan post.....radi se o jučerašnjem treningu......Došla sam ja na trening....Prije nek smo počeli plivati,otišle smo ana,ela i ja malo van na kupanje..... i tak smo mi išle,kad odjedanput BUM!!!! Ja sam se zabušila u staklo........Odpočetka od šoka nisam mogla ni govoriti......Cijela desna strana lica mi je naotekla....na staklu je ostal moj otisak lica....naravno svi su mi se smijali.....ali i meni je bilo malo smiješno........cijeli trening su me svi zajebavali.......a kaj bum....još uvijek nemrem vjerovati kak sam to uspjela napraviti.......nebum više duljila,samo da znate kaj je bilo.........POZDRAV SVIMA KOJI SU JUČER BILI PRISUTNI U TOM SVEČANOM TRENUTKU................ :P

- 17:20 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve i svašta zubo





MMysterious
IImportant
RRefined
NNice
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
NEŠTO MALO O MENI I JOŠ NEKE STVARČICE
zovem se mirna
treniram plivanje
imam puno frendova
cool sam,volim se zabavljati........imam 13 god
rođena 07.07.1995. Po horoskopu sam rak..



ŠKOLSKA MOLITVA:
Profesore na...
Koji sjediš za imenikom...
Svet se pero tvoje...
Budi volja naša...
Kako na mjestu...
Tako i pred pločom..
Dvojku našu svagdašnju...
Daj nam danas...
I zaboravi jedinice naše...
Kako i mi zaboravljamo.....
Gradivo vaše....
AMEN!!!!yes
KAJ NIJE FORA???nut



ŠKOLSKI RIJEČNIK:
PRVI DAN ŠKOLE:dobar dan,tugo!!
ŠK.GODINA:cilj:ostati živ!
RAVNATELJICA:vampir noći
ZBORNICA:kuća zlih duhova
PROFESORI:vampiri koji piju krv
UČENICI:ta divna stvorenja!!!
GLAZBENI:moje pjesme,moji snovi
JEDINICA:državni neprijatelj broj jedan
TROJKA:ništa novo kod nas na zapadu
PETICA:božji dar
ŠK.ZVONO:izbavitelj iz pakla
ODMOR:uvjetna sloboda
SJEDNICA:bal vampira
KRAJ ŠK.GODINE:ponovno rođeni