EVO ME........


evo ljudi moji da vam se malo i ja javim......umirem od dosade pa ne znam šta da radim....i odlučila se napisati post........nisam vam pisalaod nedjelje....pa je bilo i vrijeme......tnx svima na komentarima....kolko ih je tolko ih je.......da naglasim:SLIJEDEĆI POST NEPIŠEM DOK NE BUDEM IMALA 50 ILI VIŠE KOMENTARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....pa si vi onda mislite šta ćete čitat........eto mal prepričavanja šta je bilo od nedjelje pa do danas.....u ponedeljak sam bila kod kuće...nije mi se dalo van....a kasnije di drugdi nego na trening......u utorak(jučer) sam bila mal nešt vani...pa sam išla na zimko...pobijedili su i idu dalje.......al ne znam kad igraju slijedeću....danas sam se digla u 8 i sve mi je nekak glupoooooooo......a digla sam se u 8 zato što sam bna jug išla gledat turnir u mini rukometu.....olimpija je na 3.mjestu........BRAVO!!!!!....poslije turnira sam išla kod tenchy.....pa samo kod nje nešt čačkali po computeru...i onda došlo vrijeme za trening.......otišla sam po buljubašičku i ravno u dvoranu o.š.ljudevita gaja......imali smo trening do pola osam....a onda poslije treninga smo jeli šečernu vatu.....njam,njam....hehe....kad sam došla kuć sam jela i onda mi došla susjeda za neki film.....i evo sad ona otišla kući.....a ja ću se ubijat od dosade dok ne zaspem......eto nemam šta više pisati pa idem....napisala sam već da nepišem post dok nebudem imala 50 komentara............ajd pppppppppozzzzzzzzzzz svima koji me chitaju....a i onima koji me znaju....pogotovo jedan veliki pppppppppozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz teni koja mi je ostavila najviše komentara...pa hvala teno....ajd vidimo se....znate kad.......byyyyy!!!!!!!!!!!mahmahmahmahmahkisskisskisskisskisskisskisswavewavewavewavecerekcerekcerekcerekcerekcerek


10.01.2007. u 22:39 | ReCi NeStO | $BrojKomentara$ | PrInTaJ | LoJtRe | Na VrH


HAY SVIMA.........


hhhhaaaaaaaaayyyyyyyyy svima...evo ja se odlučila napisat post.....et mal bilo mi dosadno......prvo tnx svima koji su mi ostavili komentare......joj danas sam stalno bila u kući nije mi se dalo ići van........et danas nismo išli na klizanje....jučer smo bili i bilo je super......tajana me srušila...hehe......poslije klizanja smo išli u mc donald i nažde....najeli smo se.........šta da vam još napišem........sad sam se vratila od kumova......stjepane nisam mu rekla da nam napravi dizajnove....jer nisam ni pričala s njim uopće.......e ajd idem ja.....ćujemo se sutra.....MOŽDA???...vidit čemo ak mi se bude dalo pisat.........pppppppoooooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz svima!!!!!!!!!
P.S.tena dođi na trening,ak ovo pročitaš........
tražim novi dizajn pa ak neko zna di ima dobrih nek mi napiše stranicu u komentaru.......mahmahmahmahmahmahmahmahmah


07.01.2007. u 22:38 | ReCi NeStO | $BrojKomentara$ | PrInTaJ | LoJtRe | Na VrH


ČITAJ PA ĆEŠ VIDIT........


Evo ne znam što da vam napišem…ovaj post neće biti baš dugačak….od danas nemam ništa novo….jučer mi se nije dalo pisat post …….pa ću sad malo o jučerašnjem danu…..e da jer vam se sviđa moj novi dizajn???………..o.k. ajmo na ono što se jučer izdogađalo……..ujutro sam bila i vani i kod bulje i kod stjepana i oni kod mene……i tak dalje.….pa smo navečer u 20.00 išli na klizanje…bilo je super sve dok nisam pala…hehehhehe…jbg….ja i tajana…trsh…toni nas je gurnio….al dobro nema veze..….osim što ima malih posljedica…….ma ništa strašno……danas idem u 18.00 na trening…a valjda ću preživjeti…hehehe….ma hoću……ne znam kad ću napisat novi post….poooooooooooooozzzzzzzz svima koji me chitaju,,,a i onima koji me ne chitaju a znaju me..... wavewavewavewavewavewavewavewavewave


05.01.2007. u 15:27 | ReCi NeStO | $BrojKomentara$ | PrInTaJ | LoJtRe | Na VrH


HAY LJUDOVI......


hay ljudovi......et danas nij bilo ništ posebno,cijeli dan sam čekala svečenika headbang a onda poslije sam išla na zimko.............caffe bar 5 je pobjedila 18:1........jbg morali su primit i taj jedan.........jučer sam bila vani.......bili mi tu pred trgovinom i zezali se................ma uglavnom bilo je dobro i nemam višeš ta pisat,al evo još ću malo...........e da sutra nam počinju treninzi.........jupiiiiiiiii...neće mi više bit dosadno.......et ajd dosta neda im se više ništ pisat...pppppppoooooooozzzzzzzzzz ani,jopi,flincecki,tenici,adzicki,stjepanu........ivoni,kuriljki,dorici,editi........ ivi,nikolini....i još onima koje znam a zaboravila sam ih napisat.........mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah mahmahmahmahmah:mah


02.01.2007. u 22:14 | ReCi NeStO | $BrojKomentara$ | PrInTaJ | LoJtRe | Na VrH


.........


SRETNA NOVA 2007.GODINA


01.01.2007. u 00:00 | ReCi NeStO | $BrojKomentara$ | PrInTaJ | LoJtRe | Na VrH

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



OpIs BlOgA


čitaj pa češ vidit.....

LiNkIcY


AnAmAriA-oPaLjEnA cUrA....
KuRiLjKa-SvE nAJ....
IvOnA-ThE bEsT....
EdItA-pRoPiČeNa cUrKa......
DoRiCa-MiRnO BiĆe....
TeNa-nAjLuĐe BiĆe....
SuHiĆ-DoBaR.......
AdŽiĆkA-OdLiČnA....
FlInČeCkA-Ma pReLuDo.........
MoJ dRuGi bLoG-LjUbAv......

O mEnI.....


IME:MiRtA
PREZIME:MoŽe Se i bEz nJeGa
GOD:12
NAJ FRENDIC:AnAmAriA
ODAKLE:OsIjEk,D.G.O.
ŠKOLA:Lj.GaJ
RAZRED:6.b
NAVIJAM ZA:OsiJeK
TRENIRAM:RuKoMeT u Rk
OliMpiJa
MALO SAM:LuDa(TaKo DrUgI
KaŽu)
SLUŠAM:SvE i SvAšTa
VOLIM:SvOjU SiMpU.....
NE VOLIM:ŽiVčAnE LjUdE



-PoSjEtItElj bR:
Free Hit Counters
Free Hit Counters

PjEsMicE

ZBOGOM....
Nikad više oko mi zasjati neće,
a padat će hladne kiše
na grobu moje sreće.

Nikad više nećete čuti moj glas,
jer moja duša u zemlji
sad nalazi spas.

Nikad više mojih pjesama neće biti,
jer posljednju gorku suzu
na ovu pjesmu ću sliti.

Umirem noćas noseći posljednju
ljubav sa sobom.
Umirem, a ostavljam samo
jednu riječ:
-ZBOGOM-


SUZU SPUSTI, ALI NE PLAČI

Da znam dragi kako ti je kada čitaš pjesme moje,
pisala bih još tužnije da rasplačem srce tvoje.
Pjesme su mi pune bola, svaka od njih nešto znači,
zato dragi kad ih čuješ:
"SUZU PUSTI AL NE PLAČI!"
Vječno ću te spominjati u životu, u samoći
jednog dana u crnu ću zemlju poći.
Kada vidiš da me nema, osjetit ćeš što su boli,
jer baš nitko neće moći tako silno da te voli.
Poželjet ćeš dragi tada da ne živiš ni dan duže,
poći ćeš ti jednog dana na grob da mi staviš ruže.
Tada ćeš mi grob pronaći, bit će sav u gustoj travi,
jer baš nikog neće biti da mi cvijetak na grob stavi.
Sjetit ćeš se moga lika iz kojeg još ljubav zrači,
sjetit ćeš se mojih riječi:
"SUZU PUSTI AL NE PLAČI!"


DRAGOCJENO TAJANJE

Voljena moja, našim otkucajima teče ljubav
kao što i njenim skladnim bićem tečemo mi
i svaka pomisao na odustajanje ili popustanje,
bila bi neprimjerena našim skromnim nadanjima.
Zato smo zasluženo dio njene nježne milosti.
Svaki puta kad se zagrlimo zanosnim osmjehom
naše obraze kupaju kapi njenih zrelih poljubaca
i povezani slatkom potrebom uzajamnog disanja
postajemo trenutak u njenom vječnom osjećaju.
Voljena moja, ušli smo u dragocjeno trajanje.
U nama su godine i tragovi bezbrojnih sjećanja,
ali na nasoj koži mladost povremeno još zamiriše,
a u obrisima čekanja zlatni su dodiri što dolaze
i s njima će naša strepnja za sva vremena nestati.
Ljubav je u nama, voljena moja, i mi smo u njoj.
Sa zadovoljstvom smo obukli njene tople boje
i tijela dostojanstveno prepuštamo početku jeseni,
jer nikada nismo ovako bezbrižno i mirno disali,
kao sada kako nas je zauvijek u sebe primila.
Naša ljubav, voljena moja, naša predivna ljubav



MaLo sLiKiCa....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us