Slike

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Photobucket

Photobucket

Photobucket

JESAM LI REKLA NAŠTO O SEBI?

IME: Mirna
GODINA: 14
RAZRED: 8.
FRENDOVI: UUUU ima ih puno...
LJUBAV: Nisam zaljubljena...bila sam...sad sam oporavljena i u punoj snazi....komadi di ste???
ŠTO VOLIM: Iskrenost, ljeto i proljeće, dečke, brata i obitelj, frendove i uživanje, praznike, more,...
ŠTO NE VOLIM: učiti, glupe ljude, laži, zlobu, ogovaranja,...
Zabavite se uz moj blog!!!
Ostavljajte puno komentara!!!
Ne izmišljajte da ste neko drugi na blogu!!!
I ne psujte i nema vrijeđanja,a ako baš želite vrijeđati možete se i predstaviti!!!




< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...da/neee

napravila:CoKoJaDiCa

Glasujte

Kakav vam je moj blog???
Cool
Nije dobar
Dosadan
Treba mu promijena
Super
  
pollcode.com free polls




Linkovi

Gaby
Lea



http://www.iwantcodes.com/

srijeda, 04.04.2007.

Nova kuhinja i novi hobi.....

Uredismo, kupismo i napravismo novu zelenu kuhinju. Jako mi se sviđa. Imamo novu napu, pećnicu i ploču na kojoj se kuha. Sve skupa kuhinja je super i sve je zelenkasto-sivo. Jako je lijepa. Imamo i nove zavjese (zelene) i nove stolice (crne). Mama je željela da sve bude zeleno i ja sam sretna, ako je ona sretna i zadovoljna, a pošto je i ja sam. smijehnjamiparty
Obnovit ćemo mi i ostatak stana. Moju i bratovu sobu, mamainu i tatainu i dnevni boravak. Jes!!!
E novi mi je hobi odlazak u Crveni križ na vježbe za prvu pomoć.
Danas sam za početak, do nagodinu, bila "model". Imala sam uz ostale cure rane i ozlijede svih vrsta.
Tu je bilo umjetne krvi, opeklina, padanja u nesvijest, zabijeno staklo u ruku, itd. Sve zvuči tako grozno, no baš je zabavno. Starije cure su nam previjale rane i pomogle. No ja sam imala opeklinu na nozi drugog stupnja. Curama je to bilo prvi put i nisu se baš dobro snašle, ali su sad barem dobro naučile. Nema veze, no idemo i sutra, vrlo sam uzbuđena i za čudo nisam se bojala krvi, koje se inače jako bojim i na nju sam osjetljiva. Ah, šta da radim, zato i idem, da suzbijem strah. eeknopuknucu Ha ha ha!!! smijeh
Od danas su počeli prazniciiii!!!!! Jedva sam ih doćekala. Super!!! winkthumbup
Sve vas puuuno pozdravljam i želim super zabavu preko ovih kratkih praznika. No bolje išta nego ništa.
Sve vas puno volim!! Kisich, cao i boooooooooooooooooooooooooooooooooook!!!!!!!!!!!!!!
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahmahmahmahwavemahwave



| WisH a LucK (44) | oR doN'T | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.