daleko od doma :)

ponedjeljak, 04.12.2006.

i jos jedan vikend je proletio...

eh, ljudi moj, eto proso je jos jedan zakon vikend :))))

nakon sto su izvjesne osobe otkazale svoj dolazak u zadnji cas, pa nakon pocetnih crnih misli da bi ovo mogo bit bas dosadan i bezveze vikend, u petak kasno navecer (uz cokoladu i cosmopolitan, tek tolko da se zna koje mi je bilo stanje svijesti i intelektualna razina u tom trenu ;)), nakon sto sam krntiju pokupila od mehanicara i iskesirala vise-manje sve pare :( (eh, al naravno da se naj-zakon-mama odmah nasla pri ruci za pridonijet rjesenju ovog teskog problema) pa si nisam bila opce dobre volje za razmisljat kaj cu radit, nakon cijelopodnevnog razmisljanja koj od gradica u blizini je preostao neistrazen, i tako blizu da opet zavrsim u milanu ;) odluka je pala :) naime, frend koji zivi izmedju Bergama i Milana (i koji uvijek ima hrpetinu svog posla al bez obzira na to uvijek mozes racunat da ce te zabavljat cijeli vikend :) zakon zakon :) jedan od ljudi koji ce mi najvise falit kad odem doma ;)) mi je nesto prico da je Bergamo bas lijepi i simpaticni i cakani (a ja si mislim, da,da, mos mislit, talijanski grad ko talijanski grad, svi su lijepi i cakani al mi ih je vec na vrh glave :) nesto ko jezera u svicarskoj :))

odlucila ja u petak navecer: dobro, ujutro se bacim u krntiju (nakon tolko para bacenih na nju, red je da necem i posluzi ;)), odem fino u Bergamo, promuvam se tam 2-3 sata, onda odem u Milano na veelki ronilacki sajam/konferenciju, i taman, subota proletila, a u nedjelju imam i doma hrpu stvari za odradit
mozda napokon u nedjelju budem malo u Veroni ;) (daj, nemojte bit naivni, naravno da nisam ;))
pa nebi onda ja bila ja da nisam uz to i frenda natjerala da ide sa mnom u Bergamo :)) (eh, kak se ono kaze, tesko zabu u vodu natjerat... ko i njega da ide negdi...)
i tak smo odzujali u Bergamo na "2-3 sata" :) i cim sam vidla da je grad definitvno jedan od najljepsih koje sam ikad vidla, prepresimpatican, bilo je ocito da ce se ta "2-3 sata" malo otegnut :) eh, uz to sam si bila predobre volje (znate ono, kad mene copi da sam si ful dobre volje bez razloga :)) uz to sam bila s tim frendom s kojim se nisam istracala vec sto godina, i bas mi je pasalo malo se vidjet i izbrbljat s njim ;) (a znate kakvi su talijani, mos se bolje s njim izbrbljat nego s pol frendica ;)) jos smo onda naravno zaredali pivicu, vrucu cokoladicu i sl i dan je bio zakon zakon ;) e, i u Bergamu rade diiiivooovske croissante :) e, to trebate vidjet :) mrcina, zvijer, cudoviste :) veeelki :) i s nutellom :)
uglavnom, dakle, iz Bergama smo se vratili... ups, vracali oko 18. Ali izmedju Bergama i kuce od tog frenda je veeeelki soping centar. I otvoren je do 22. Sve vam je jasno. :D
dakle, da ne ulazim u detalje, vise mi se nije dalo ic doma :) naime, zaredao se shopping centar, pizza pa dobar film, i onda je vec bilo 3 ujutro :)
pa se onda zaredalo spavanje pa nedjelja :) dizanje u 12, doruckovanje divovskog croissanta :D i onda popodne setkanje po Monzi, "snob"-gradu blizu Milana, prepunom ducana i simpa osvijetljenih bozicnih ulica, krkanje vruce cokolade, malo sopinga i sirenje opce kulture (slusanjem frenda o tom kakvi su ljudi iz Monze ;) ajme, ti Talijani, za svaki najmanji gradic "svi znaju" kakvi su ljudi tamo, i za svaki svaki imaju neku predrasudu :) trac-babe :))
i onda oko 19 vrijeme za ic doma... (tocno ko planirano, samo dan kasnije ;))
u zbroju, ne sjecam se kad sam zadnji put imala tak relaxing vikend :) bas sam fino ispraznila glavu, zaboravila na sve i totalno se odmorila od svega :) i bergamo mi je bio tak lijeep :) (i ne samo zbog divovskih croissanta!!) i cijeli vikend mi je bio bas dobar :)

eh... jos samo jedan vikend, i onda je vrijeme za vratit se doma.... THE doma... :) eh, i hepi sam si i tuzna u isto vrijeme :)

btw, zaboravila sam ronilacku konferenciju. ne mislim kao sad u postu, nego kao za vikend :( zbilja sam ju zaboravila :( al nema veze, i tak je bio super vikend :)

- 14:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #