daleko od doma :)

četvrtak, 30.11.2006.

news :)))

hej, eto cijeli dan mi blog neda da pisem, a ja puna ideja :))
a sad kad napokon opet radi, ja vec skroz zaboravila kaj sam htjela pisat :))

uglavnom, ovaj tjedan je bio lud :)) a sve naravno zbog milana :))
a sta da kazem, moje opsesivno lutanje je ocito na vrhuncu, a moj smisao za udaljenosti se jako izokrenuo :)) naime, u utorak sam opet otisla korak dalje :) spremala se doosadna vecer u Veroni, bas sam si bila super raspolozena i hiperaktivna cijeli dan (sto je poprilicno cudno, s obzirom na to kolko je vikend bio iscrpljujuc?!?), i bas mi se negdi islo :))
a iz Milana sam se cula s par ljudi, i oni su imali super deal da se tu vecer svi zivi nadju, bio je aperitivo i u planu je bilo da se zbilja puno ljudi pojavi :) i naravni nebi ja bila ja da nisam i ja otisla :)))
dakle, u utorak s posla u milano, u srijedu iz milana na posao :)) da, malo cudna kombinacija :)) malo ti se pobrka filing za to koji je dan i sl. :)) al dobro, bas mi je lijepo bilo :)) malo druzenja, malo tracanja, a i tak nije da mi treba bistar um na poslu :P

posto je izvjesno krdo iz zagreba upravo otkazalo svoj dolazak, vikend je jos neizvjestan :)) al nekak imam filing da ce neka ideja vec iskrsnut :))

veceras - malo predbozicno sopingiranje :D

eh, odoh dobro iskoristit preostalih pol sata na poslu :)) vrijeme je da se pocne planirat skijanje :)))

- 17:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #