ponedjeljak, 06.11.2006.

daj ajde curo....

ako ste čitali komentare bit će vam odma jasno zašto pišem ovaj post.... e pa zato kaj neka nadrkana darkerica neš sere po našem blogu.....a kolika je faca pokazuje to kaj se nije potpisala,a znam da je iz naše škole....I ZA NJENU INFORMACIJU MI NE SLUŠAMO CAJKE NEGO HIP-HOP!!!!! I KAJ TEBE BRIGA DA MI IDEMO NA TULUME....PA HVALA BOGU, NECEMO ČUMIT U KUĆI KO TI.....I IMAMO PAMETNIJEG POSLA NEGO SRAT LJUDIMA PREKO BLOGA.....a ovo za gače, ja imam više gača za presvuč,a ti očito ne, kad već znaš kako to ide, mislim to s okretanjem gača naopako...ajd curo ne budi poremečena...adiobangnut by: mirna


evo i mene, sorry, al ne mogu odoljet da i ja ne kažem nešto onoj glupoj sotonistici...... burninmadpuknucu curo, nemoj previše srat jer vidim da nemaš pojma ništa o nama i opće nas ne znaš ćim misliš da slušamo cajke!! to kaj neki naši frendovi to vole nema veze s nama jer mi se čvrsto držimo hip-hopa!!! pretpostavljamo tko si ti i nemoj srat mirni da je kurva sam zato kaj se tvoj ljubljeni zaljubio u nju!! headbangheadbangheadbang daj ohladi malo.... sorry, al mi se ne spuštamo tako nisko da idemo nekom anonimno jebat mater i govorit da je kurva, lezba itd. btw pitam se tko je ovdje jadnica kad se samo ovako znaš kurčit i bahatit!!! ma curo ODJEBI!! očito si propali slučaj ako nemaš pametnije zanimacije!! daj si nađi život, to je za tvoje dobro!!! bangbang a sad pusa i bokićwave

- 10:54 - Tvoje riječi ( 36 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.