Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketJa d.o.o.

07.11.2006., utorak

Borat vs. H&M

Napokon sam gledala Borata! Planovi drage mi prije Treschick od prije 2 mjeseca, dok je gospođica kolegica imala divx na lageru kod sebe na poslu, su se nekako izjalovili, zbog njezine nesposobnosti uzimanja praznog cd-a iz svog dragog doma, svaki put kad je išla na posao. Naravno, nakon nekog vremena Borat je odlepršao sa kompova njezine firme, nakon što su si ga svi spržili. Svi, osim moje drage nesposobne legice. Jedino što me tješi jest činjenica da je miss Treschick fulala projekciju našeg kazahstanca prije nekih tjedan i po, koja se također održavala na njenom radnom mjestu, totalno clueless, da će do same uopće doći. Mislim da bi je ubila da ga je gledala bez mene! Ovo pomalo zvuči čudno. Zadivili bi se, ali oni tamo doista rade. Projekcije se prikazuju u slobodno vrijeme. Da se odmah opravdam prije nego me Treschick brutalno napadne, da grdim njezin workingplace.
Enivej, nakon podužeg nabrijavanja koje je trajalo zadnjih nekoliko mjeseci, napokon smo prekjučer otišli u kino pogledati to remek djelo.
Znate ono dok vam ljudi pričaju kako je neki film genijalan i kako ga obavezno morate pogledati i vi se ful nabrijete i pogledate ga, ali ste zbog svih tih priča očekivali više, pa vam na kraju sve skupa izgleda ko velika kakica? E pa s Boratom se nimalo nisam razočarala. Iako sam očekivala jako puno, film je ispunio sva ta očekivanja. Svaka čast Sacheku!!!
Two thumbs up!

Photobucket - Video and Image Hosting

Stoga, svi vi koji ga niste gledali i gajite one lijepe slatke osjećaje prema američkoj naciji, marš u kino!!!

Nešto sam pohvalila, nešto moram i popljuvati!
Kreće.......ako mislite ić u neki šoping put Graza punog kul H&M odjeće, toplo preporučam odgoditi taj čin na neko vrijeme. Danas smo Treschick, gospodin švaler i ja uzgajali vene u busu bez ikakve koristi. no Drondanje Autotransom se nije nimalo isplatilo. I iako smo potrošile po 200 eura svaka (gospodin muškarac nije dosegao tu šifru, a i da je.....mislim da bi se malo zabrinula!), shvatile smo da ništa od tog novca nije utrošeno na nešto što bi ekšli bilo korisno. Skužile smo da smo spizdile više-manje sve pare na donji veš. I to treš donji veš! Razlog je taj, da je ponuda tako jadna, da nismo imale drugog izbora, pa smo svoju šoping maniju usmjerili na jedino što nam se nudilo, a da kolko tolko izgleda ok. Zasada se držite zagrebačkih dućana. Novootvoreni City centar nije toliko loš (fak, opet hvalim!!! aaaaarrrrggggghhhhh!). Uglavnom, trenutna ponuda H&M-a je smeće, smeće, smeće, smeće, a kako smo Treschick i ja stare ukusnjare i oblaćimo se najkul na svijetu, možete u potpunosti vjerovati našoj predodžbi. smokin
Four thumbs down!

Photobucket - Video and Image Hosting

Ipak moram još jednu pohvalu uputit zakon korzetu koji je od danas u vlasništvu Treschick!!! cool

- 22:45 - Blablaj! (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv