Putevima mojih lica, slike duša i pjev ptica

  svibanj, 2014  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

15.05.2014., četvrtak

Zapetljana ljubav

Mičem kosu sa lica. Auti prolaze, ljudski žamor. Zaustavljaš mi ruku i kažeš - Pusti ju. Poslušno spuštam ruku. Gledam te kakojoj se diviš. Potpuno očaran. Ne vjerujem svojim očima. Zar je moguće da si toliko opčinjen mojom kosom? Prelazimo ulicu. Razmišljam i vrtim pramen u ruci, narančasto smeđe boje.

Uvijek se igram kosom kad razmišljam. Vjetar mi ponovo raznosi kosu na sve strane. Pokušavam ju obuzdati a ti mi ne daš. Guraš me kroz vrata u neki kafić, topao i zadimljen. Držiš me u zagrljaju i mirišeš mi kosu. Zapetljana u tebe, ni ne pokušavam otići. Sjedamo za stol u kutu.

Naručujem čaj od mente, a ti toplu čokoladu.

Što sve kosa može. - kažeš. Ukrasti mi misao i srce, zaplesti ih u svoje vlasi i zauvijek vezati uz tebe. Eto, to mi je napravila ta tvoja divlja crvena griva. - pričaš mojoj kosi dok prolaziš prstima kroz nju.

I da hoću ne bi mogao otići, jer sve što želim i trebam je taj pramen. - vrteći ga oko prsta priznaješ mi. Baš sam sretna što ima tu lavlju grivu koja mi je donijela tebe. - odgovaram. Cijedim med u čaj, a ti pušeš u čokoladu.

Što sve kosa može... nisam ni znala do tad. I još uvijek mi nije jasno kako i zašto joj to uspijeva.


Oznake: kosa, ljubav, mirka


- 11:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #