NEMOJ MAJKO, SUZO MOJA!

18.11.2020.





Moji prijatelji iz školske klupe snivaju let bijelih ptica
nad gradovima ljubavi i ne zaborava...

Moji prijatelji iz školske klupe snivaju bijele križeve
nad zemljom ljepote i osmijeha...

Moji prijatelji, majko, pored mene snivaju...

Nemoj majko, suzo moja, nemoj plakati
nemoj mila suzama zemlju kvasiti
pogledaj spram bijelih križeva što nebo dotiču
tu je, majko, naše gnijezdo koje priča našeg života priču.

Nosili smo u grudima srce hrabrosti,
hodali smo stazama svoje mladosti,
branili smo svaku travku, nebo i naš dom,
hranili smo svoje srce, majko pobjedom.

Moji prijatelji iz školske klupe snivaju pored mene,
sjetimo se djetinjstva i ceste napaćene
i sada, majko, sretni bjelinu križa nosimo
da nam nikad nitko za Domovinu ne poželi zlo.

Nemoj, majko, suzo moja, nemoj plakati
naša gnijezda, mila majko, bijeli su križevi.

Mirjana Pejak, HM, 2018.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.