< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:rihannafan13

Opis bloga

zabava

slike





OVO JE ZA MP I EMU:

UPOZNAJTE sandra:










chat


Get your own Chat Box! Go Large!



koliko vas je bilo na blogu?
bilo vas je točno Free Web Site Counter
Free Web Site Counter




nedjelja, 10.06.2007.

dizajn

Bok ljudi kao što vidite ja ču od sad svaki drugi dan miojenjati dizajn!!!
Neznam zašto ali tako mi je došlo bit če nekih lijepih i nekih ružnih glupih
al itako je kako je!!! Joj neznam o čemu još da pišem. E da jučer sam bila
u Rijeci bilo mi je super išla sam sama ali niti NEZNAM zašto sam išla(išla sam bezveze)
headbangheadbangheadbangrolleyesroflroflrofl
nisam znala što da u Cresu radim pa sam malo išla u RI
Digla sa se u 7h. ja glupa išla na katamaran u 7 i 35, a katamaran je išo
u 8 i 25 ( nisam znala kad ide)
U rijeku su išle:An drea, Mare,Monjika,Eljena i Noe.
na katamaranu je bilo tak-tak.
Andrea je kupila mickija mausa pa samo čitali viceve i igrali se s ljigavcem.
U 9 i 40 smo izašli iz katamarana i razišli se.
Tamo na trgu su bile neke mažuretkinje.
Bila sam u pizzeriji Koklo tamo su pizze odlične,a ne napušene kakvu su jele
Elena i Monika.
Bila sam u Korzu kad su bile i one nisam znakla šta radit pa sam išla 5 minuta
s njima.
U 12.00 sam se našla sa Andreom i išle smo u tower centar. Bilo nam je super.
Prvo gdije smo bile bio je turbo limač i tamo smo se vozile na rombičima sa 4 kotača.
Onda smo malo gledale ledeno doba2.
Pa igrali igricu sponge bob.
Pa išli na zadnji kat u onu neku kao igraonu.
4 puta je digla igračku a niti jednom je nije dovela do one rupe.
Poslije je bila živčana.
Igrale smo biljar, plesni podi i išle u neku kao letjelicu u kojoj je
neki kao film.Ta se letjelica pomiče ono totalka cool.
Onda sam ja bacila žvaku na nekog čovijeka i poslije kad smo se vračale na drugi kat
vidjeli smo je svu zgnječenu.
Nakraju smo skoro otputovale na rab jer je tamo bio još jedan katamaran.
Sve u svemu bilo je odlično meni je ostalo još 120 kn.
Što je jako čudno za mene.
jer ja kad imam novac neznam ga čuvati.
AJd ja neznam o čemu drugom da pišem
bok
kiss



| Reci nešto plissss (15) | treba mi za školu | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.