Mirisne misli

četvrtak, 13.05.2010.

Tijelo kao knjiga

Volim raditi sa ljudima.Volim ih promatrati ,slušati kako dišu ,gestikuliraju,osjetit kako zrače i kakvu poruku nose svijetu. Ljudi su tako zanimljivi i čarobni.Posebni i dragocjeni.Mnogi ni ne slute kako su inteligentno i božanstveno sazdani.Upijajući znanje iz anatomije i fiziologije čovjeka ne mogu da ne izrazim svoje divljenje prema našem tjelesnom hramu u kojem stanuje naša duša.

Sve je tako savršeno,skladno,ima svoj ritam ,smisao …srce kuca,pluća se stežu i šire,krv kola…a iza svega toga još milijun sitnih detalja koji harmoničnim radom omogućavaju besprijekorno inteligentno postojanje bez naprezanja.Divota!Zahvalna sam na inteligenciji stanica koje znaju obaviti svoj posao ,obnoviti se ,stvoriti sve potrebno da bi bili zdravi i sposobni odraditi svoju misiju kao Zemljani.



Naš cjelokupni organizam ,naše tijelo ,ne samo da je inteligentno ,ono je vrlo komunikativno i brižno.Ono nam svakodnevno šalje poruke i upozorava nas ako kroz naše meridijane ne teče čista božanska energija,ako postoje spoticanja i blokade .Tijelo stvori bol kako bi nas upozorilo da smo na krivom putu,vođeni krivim uvjerenjima ,sputani osjećajem krivnje ili nekom drugom negativnom emocijom.Tijelo nas moli da učinimo nešto kako bi bol prestala.
Pohrlimo u ljekarnu,kod liječnika ili ne uradimo ništa ….uzrok ostaje,posljedice se krpaju medikamentima do posljednjeg daha. I prođe život, ovijen boli i patnjom.
Što se dogodilo sa uzrokom ?Što je uzrokovalo bol?Što nam je tijelo govorilo ,a nismo čuli? Gdje je odgovor na pitanje:“Zašto se baš meni to dogodilo“?


Odgovor je kao i uvijek u nama.Pitanje je želimo li čuti govor svog tijela.

Kad mi klijent prvi puta dolazi na masažu ,odmjerim ga od glave do pete .Već sam njegov hod i držanje otkrit će mi mnogo o njegovim životnim stavovima, hoda li uspravno ili je cijeli pogrbljen.Njegova kosa govorit će mi o njegovoj životnoj snazi,a i stražnjica bi svojom čvrstinom ili mlohavošću zoro oslikala životnu snagu."Pojas" oko struka odat će mi njegovu sigurnost odnosno nedostatak sigurnosti,a disanje dubinu i širinu njegovog duhovnog traganja i puta.Njegovo lice i oči ispričat će mi tužne i vesele priče njegovog života.
Stisak ruke otkrit će mi njegov životni stav.Kada razvezemo priču, detaljno poslušam sve o boljkama koje ga muče .Vrlo mi je važno koja ga strana tijela jako boli i zateže te koji dio tijela.Bolna koljena govorit će mi o ponosu i tvrdoglavosti,zakočenost u ramenima otkrit će veliku preopterećenost svakodnevnim obavezama,dijabetes i alergije govorit će o nedostatku ljubavi,bolne noge o teškom probijanju kroz život,bubrezi o partnerstvu ,tumori i ciste o njegovanju emocionalnih povreda,temperatura tijela o njegovoj strasti za životom….




Kada stavim ruke na bolno tijelo ,osjetim emociju koja ga koči.Dodirom je razgradim ,otpustim,riječima osvijestim.
Rukama čitam tijelo. Prevodim ono što nije shvaćeno,uhvaćeno,razgrađeno.Rastvorim bol.Posredujem.
Vrlo je važno da osoba(klijent) kada rješava posljedicu želi shvatiti i uzrok.Uzrok je mentalan i nalazi se u glavi.Bol i bolest je već pola iscjeljenja i ako čovjek želi,otkrivanjem uzroka i razbijanjem blokade može stvoriti svoje zdravlje.Samo ako on to želi.

Duboko sam uvjerena da mentalni obrasci koje nosimo u svojim glavama uzrokuju bolesti tijela .Ti mentalni obrasci su naši izljevi emocija,iskustva s kojima se nismo mogli nositi,osobni egzistencijalni strahovi,laži i obmane ,osjećaj kroničnog nedostatka ljubavi. Nedostatka ljubavi i poštovanja prema sebi.

Iskreno, jako malo klijenta želi čuti ono što vidim ,ono što i oni sami mogu pročitati iz svog tijela.Dugo sam razmišljala zašto se neki nikada ne vrate.Tada sam došla do zaključka da se radi o preuzimanju odgovornosti za sebe,svoje postupke ,svoje tijelo i svoj život.Ako ne preuzmemo odgovornost i ne želimo pojmiti da smo si sami odgovorni za sve što nam se događa u životu tada ostavljamo manevarski prostor u kojem uvijek možemo kriviti druge za svoju nevolju.Nekome treba više vremena.Nekome treba bolest da bi ostvario ciljeve.Svi smo različiti.

Tijelo govori mnogo o nama, o našem emocionalnom,psihičkom ,duhovnom i fizičkom stanju.Tijelo je naša životna čitanka,priručnik za upotrebu sa korisnim savjetima.Tijelo je naš liječnik.Bolest je početak iscjeljenja.Naše tijelo je fizički dokaz postojanja odgovora ,na sva pitanja, u nama samima.

Pitanja za razmišljanje:
1. Gdje vas boli? Sa kojim dijelom tijela niste zadovoljni?
2. Što bi za vas predstavljao taj dio tijela?
3. Na kojem području u životu imate problema?
4. Jeste li iskreni prema sebi?
5. Što je uzrok,a što posljedica?
6. Čitate li najzanimljiviju knjigu na svijetu,sebe?




Kao epilog ovog promišljanja imam potrebu napisati da sam do ovih spoznaja došla postepeno nakon što su mi sa 15 godina izvadili dio štitne žlijezde.Za mene je to bio vrlo agresivan potez no to je bio početak mog učenja kako da čitam poruke svog tijela.Iskustva i spoznaje o kojima govorim su istinite i proživljene.
U našoj obitelji,ako se pojavi bolest prvo je mentalno osvijestimo ,potražimo uzrok,otpustimo….već u samom procesu budući da je uzrok imenovan ,izgovoren počinje proces iscjeljenja,osobni rast i promjena nekog životnog obrasca. Masaža mi je pomogla da proširim svoje iskustvo i pod rukama osjetim tijelo boli.
Svatko ima taj dar samoiscjeljenja no iscjeljuju se samo budni.

Tijelo je kao knjiga .Zar nismo čudesno stvoreni ?



13.05.2010. u 17:13 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Mirisne Misli o sebi:

"Ali mirisu se ne mogu oduprijeti, jer miris je brat duha. S njim ulazi u ljude, i oni se ne mogu braniti od njega ako žele živjeti. I miris ulazi u njih, prodire u u samo srce, gdje jasno razdvaja naklonost od prezira, gađenje od slasti, ljubav od mržnje. ko vlada mirisima, vlada i ljudskim srcima." (Parfem)


Ventiliram se i definiram kroz :

Aromaterapiju
Reiki
Duhovnost
Masažu
Obitelj
Djecu
Misli
Afirmacije
Glazbu
Energiju
Prirodu
Ekologiju
Ples
Knjige
Pisanje



Iscurilo :
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (9)
Travanj 2010 (2)




mirisne.misli@gmail.com


"Life Is like a Box of Chocolates You Never Know What Your Going To Get!" Forrest Gump

Astralonaut(unplugged)


Kroz otvoreni, rustikalni prozor na zgradi Učilišta nazirem zelene izdanke na divljem kestenu,
crveni krov Starog grada i krpicu sivo obojenog neba.

Kiši.Miris vlažne zemlje uvlači u mene razigranost proljetnica.

Silno se trudim ostati usredotočena i mirna.

Duhovi prirode golicaju mi potiljak i vuku rukave na pletenoj vesti.

Osjećam kotrljanje hladnoće niz kralježnicu , ježenje kože...
Duh je nadvladao tijelo.Predajem se.

Nabacujem smireni osmijeh Mona Lise ,
namatajući uvojke kose na prste lijeve ruke dok drugom pritišćem olovku na papir.

Dubokim udahom obgrlim prostor i vrijeme ,
a zatim tiho i neprimjetno izdahnem sebe kroz otvoreni ,rustikalni prozor pravo u kestenovu krošnju,
stapajući se sa rasplesanim Duhom koji se prosuo po granama napupalog stabla.

Pogledala sam još jednom tu uspavanu ženu i bezglasno joj obećala skoro buđenje…


Mirisne misli

Sigurnost je zamka usnulih, onih koji ne znaju koliko je sjaja radosti u očima probuđenih, čak i dok lutaju.


Sanjao sam da sam leptir koji sanja da je čovjek.Tsuang Tse



I have lived on the lip
of insanity, wanting to know reasons,
knocking on a door. It opens.
I've been knocking from the inside!Rumi