<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Ljubav < 3

14.02.2008. :)

"Centar spokojnog doma je u nama samima, samo ga treba pronaći. Tamo je horizont gdje seže naš pogled."-Ja


Image and video hosting by TinyPic


"Ljubav je igra koja nema pravila. Ovisi samo o tvojoj sreći."-Ja


Image and video hosting by TinyPic

"Pitanja koja postavljaš sama sebi o samoj sebi su retorička pitanja. Nema smisla odgovarati kada odgovora nema. Za takva pitanja se odgovori traže cijeli život."-Ja



Četvorka o.O

"Ja često zaranjam u dubine, valjda mi je tamo lijepo. Ali osjećaj kada vidiš zrake sunca koje se presijavaju blizu površine je prekrasan. Zato volim taj povratak prema gore."-Ja

Image and video hosting by TinyPic

"Svi tvrde da postoji jedan svijet. Ja tvrdim da postoje dva. Jedan je moj, a drugi dijelite kako hoćete."-Jim Morrison

Image and video hosting by TinyPic

"Kad koračam putem sreće shvatim da se ne mičem jer cijelo vrijeme korake trošim na pokretnoj traci."-Ja



Bla Bla :)

o.O

:)

×D

=P

^^,

<3

*.*

;)

=*



credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Tamo...
srijeda, 24.11.2010.
Tihi jecaj prožeo je prostoriju na sekundu ili dvije, a zatim tišina i opet se osmjehujem! Savršena ideja prostrujila mi je kroz glavu! Trčim do sobe i zadihano pogledam u ladicu s rubljem. Tu je sve što sam tražila, halteri i pištolj. Oblačim haltere, korzet je već na meni baš kao i crveni ruž. Prizor kakav si obožavao. Zato sam i odlučila takva ti se pridružiti svijetu sa druge strane.

Image and video hosting by TinyPic

Uzimam pištolj i ispuštam zadnji dah. Prostorija nestaje, a ja mrtvog pogleda zurim u neispijenu čašu svog crnog skupocijenog vina.

| 14:44 | Komentari (19) | On/Off | Print | # |