<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Ljubav < 3

14.02.2008. :)

"Centar spokojnog doma je u nama samima, samo ga treba pronaći. Tamo je horizont gdje seže naš pogled."-Ja


Image and video hosting by TinyPic


"Ljubav je igra koja nema pravila. Ovisi samo o tvojoj sreći."-Ja


Image and video hosting by TinyPic

"Pitanja koja postavljaš sama sebi o samoj sebi su retorička pitanja. Nema smisla odgovarati kada odgovora nema. Za takva pitanja se odgovori traže cijeli život."-Ja



Četvorka o.O

"Ja često zaranjam u dubine, valjda mi je tamo lijepo. Ali osjećaj kada vidiš zrake sunca koje se presijavaju blizu površine je prekrasan. Zato volim taj povratak prema gore."-Ja

Image and video hosting by TinyPic

"Svi tvrde da postoji jedan svijet. Ja tvrdim da postoje dva. Jedan je moj, a drugi dijelite kako hoćete."-Jim Morrison

Image and video hosting by TinyPic

"Kad koračam putem sreće shvatim da se ne mičem jer cijelo vrijeme korake trošim na pokretnoj traci."-Ja



Bla Bla :)

o.O

:)

×D

=P

^^,

<3

*.*

;)

=*



credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Koji penis!? (ne budimo prosti)
srijeda, 29.09.2010.
Dobar dan. Noć. Jutro. Vi odaberite. *rukujem se s vama* Ja sam Ja. A vi? Vi ste sigurno netko tko nije ja. *misli se kako joj ovo definitivno nije trebalo*
Ja sam osoba koja se lako zaljubljuje. Radno vrijeme moga srca je NON STOP, a mjesto zaljubljivanja je SVUGDJE! Nije mi problem zaljubiti se na ulici u dečka tajanstvenog pogleda ili pak u simpatičnog dostavljača pizza ili možda u stranca u Parizu, a ni u konobara na brodu mi se nije teško zaljubiti. U pet minuta zaljubim se deset puta, možda i više. Moju pažnju lako je privuči ali koji magnet i kolike snage je potreban da privuče moje srce? Što se događa kada se Ja zaljubim na više od pet minuta? Na mnogo više od pet minuta!
Tada gospođica Ja ne zna gdje joj je glava, a gdje guzica. Moglo bi se reći da tada moja glava postaje dupe s obzirom da sam po cijele dane izgubljena. Priđe li dotični mladić s namjerom da nešto poduzme, dupe počinje poprimati oči te prvobitno stanje tj. glavu koja vraća funkciju misli i razmišljanja punom parom da i mene samu misli dovednu do ludila.

Image and video hosting by TinyPic

Naime, taj jadni mladić (a stvarno mi ga/ih je žao) nakon određenog vremena više mi se neće sviđat jer će meni, najglupljoj glupači na svijetu počet smetati njegove male "mane". Jedan ima prišteve, drugi ima suhe sive laktove, sljedeći je previše dlakav. Nakon njega dolazi na red onaj koji ima previše kriv nos, slijedi ga dečko koji ima ružnu frizuru, šesti pak ima preveliku glavu, a sedmi je niži od mene. Na listi će se još naći i mladić koji se ružno oblači, ali i onaj koji ima ružan hod. Ovaj pak ide u lošu školu, a onaj tamo ima razdvojene zube. Još jedan nesretnik (ili sretnik, ne mogu se odlučiti) na popisu ima klempave uši, a poslije njega dolazi pomalo blesast dečko kojeg u stopu prati onaj koji je recimo mršavko. Petnaesti po redu ima odvratan par cipela, ovaj pod rednim brojem šesnaest ima previše gela u kosi, a sedamnaesti grozno žvače žvaku. Nekom dečku je mana što ima preguste obrve, a nekom što ima prejake listove na nogama. Popis će upotpuniti i onaj koji ima ružne nokte, za izostaviti nije niti onaj koji ima odvratan naglasak...
Sama sebi kažem STOP! *pročitam opet i sama se sebi grlato nasmijem* A mogla bi se i plesnit. Da znate da i hoću! *plesne se* E sad dolazi faza šutnje i srama. Nije ni čudno što nikada nisam imala dečka. Da, ja mogu kriviti Disneyeve crtiće zbog kojih imam visoke kriterije muškarca, ali ovo je prešlo grnice normale do u nebesa po Bogu! Čini li se to meni ili ja tražim savršenog? Hajde! Sad se i vi pridružite mom smijehu, napravimo divan harmonijski orkestar od smijanja!
Svi znamo, pa čak i ja (za čudo!) da savršenstvo ne postoji! Uostalom, i da postoji, zar imam pravo tražiti takvog labuda kad sam i sama ružno pače. Ovo nabrajanje je sve dokazalo, a izgled će sve to upotpuniti. Draga Ja, pa i ti imaš malo klempave uši, i ti imaš malo kvrgav nos! O i da, na prsima imaš Dolinu smrti, a ne Iransko visočje glupačo! Također imaš strije na svom dupetu, a i to što si visoka i mršava isto je ružno!!!
Dakle, nabavi si draga nove naočale malo većeg okvira i progledaj. Oko tebe ima i onih koji imaju lijepe oči, osmijeh, ali i srce koje će te najviše zavesti te mnogo ostalih vrlina koje mane ne uspijevaju pokriti!

Bilo mi je drago! Vama nije, znam *razočarano me gledate*

Tako ti i treba "Miss Perfect"! -.-"

| 18:14 | Komentari (43) | On/Off | Print | # |