<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Ljubav < 3

14.02.2008. :)

"Centar spokojnog doma je u nama samima, samo ga treba pronaći. Tamo je horizont gdje seže naš pogled."-Ja


Image and video hosting by TinyPic


"Ljubav je igra koja nema pravila. Ovisi samo o tvojoj sreći."-Ja


Image and video hosting by TinyPic

"Pitanja koja postavljaš sama sebi o samoj sebi su retorička pitanja. Nema smisla odgovarati kada odgovora nema. Za takva pitanja se odgovori traže cijeli život."-Ja



Četvorka o.O

"Ja često zaranjam u dubine, valjda mi je tamo lijepo. Ali osjećaj kada vidiš zrake sunca koje se presijavaju blizu površine je prekrasan. Zato volim taj povratak prema gore."-Ja

Image and video hosting by TinyPic

"Svi tvrde da postoji jedan svijet. Ja tvrdim da postoje dva. Jedan je moj, a drugi dijelite kako hoćete."-Jim Morrison

Image and video hosting by TinyPic

"Kad koračam putem sreće shvatim da se ne mičem jer cijelo vrijeme korake trošim na pokretnoj traci."-Ja



Bla Bla :)

o.O

:)

×D

=P

^^,

<3

*.*

;)

=*



credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Mjesečina
utorak, 13.04.2010.
U najvišoj kuli dvorca djeva je svojim bisernim očima gledala negdje u noć. Kapljica kiše pala joj je na blijeda prsa obasjana mjesečinom. Podignula je pogled ka nebu, ali ono je bilo bez trunke oblaka. Nije joj bilo jasno. Vratila je pogled svojim prsima. Kapljica više nije bila bistra, već se krvavo sjajila na njenoj goloj koži. Djevojka prestrašeno pomakne ruku ne bi li ju obrisala sa svojih grudi.
Prekasno.

Image and video hosting by TinyPic

Kapljica krvi lagano klizne u dekolte korzeta njene sivkaste krinoline proklizavši joj tako u tijelo, kroz dušu i ravno u srce. Djevojka ispusti posljednji dah te tiho kao duh pade na hladan mramor svog balkona.
Grmljavina.
Muškarac u crnom nečujno prođe pokraj mrtve djeve. Jezivo se osmijehne i nanovo nestane u srebrnoj noći.

| 16:00 | Komentari (29) | On/Off | Print | # |