< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Komentari On/Off

Hm zovem se Ante B.
Idem u 3.razred gimnazije i po sebi sam ucenik super, mrzim profesore, obozavam prijatelje i jebem cobanu materthumbup
VOLIM- Drustvo(cure), izlaske, slobodne sate, rostilje, putovanja itd itd...sranja u tom smislucool
NE VOLIM- Profesore, skolu, keceve, mrzim to sto pusim(al uzivam u tome) hehe, itd itd...
Et to bi bilo to zasad, jer sigurno vidite da je blog ponovno krenuo u akciju:D PUSA
Slusam skoro sve....al najvise Rock, metal..... Moja mail/msn adresa je antesystem@hotmail.com



Zoster-Sugradjanin

Slikeee



others

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
usorani.com
opsjeda_me.mojblog.hr
opcina_usora.com
General gotovina
System of a down
zarko XX ivan
Dinoooo
Monika
Kurcem u celo-let3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...

26.04.2007
Free Web Counter
Free Web Counter

SLIKE IZ DUBROVNIKA(sve su s mobitelom slikane)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 09.03.2008.

sta da bude kao naziv ovom postu???

nidje veze, nist ni s cim...
Uglavnom... prosli tjedan je prosao dobro, dobio sam par losih ocjena, hodao sam stalno negdje, otisao s par sati i tak...kao i inace sto bude! Jedino sto sam skroz dobro zapamtio je profesorica Bojana ( sjetio sam se pjesme od zostera--Jednoga dana kupit cu pistolj i roknut cu te, a i sebe cu)
Nje sam se sjetio zbog neznam ni ja cega...tu profesoricu treba bacit u govna i zaklat je (necu vise o njoj)
I tako...dan po dan, dodje i subota! Izlazi se naravno, pub je super za izlazak i naravno otisli smo u javnu kucu (eng... public house)
Tu smo ja i moj prijatelj ivan poceli pit, tj. ja sam poceo pit jer je on bio vozac hehe, i malo po malo pio sam i previse...bilo je tu dosta svega, ali eto ne sjecam se ja bas svega...Znam da je kasnije bila ludnica kad je Arman iz tuzle poceo svirat gitaru, on je pricao s njom, bilo je extra!!! Nita, monika, ivana(sretan rodjendan), ivana r, suzana, ivona i ja poludili, pravo plesali (eh da mi je to uspjet a da ne popijem nista) hehe..
i tak dodje danasnji dan nedjelja kad ja pisem ovaj post i dopisujem se s ljudima na msn-u i trazim dizajnove za blog...pa eto...vidite i novi dizajn pa ga mozete slobodno pohvalit (mislim ono)...
eto...uzivajte


Odjava Programa

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



~23:22~ Komentiraj... (15) print #


<< Arhiva >>