< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Komentari On/Off

Hm zovem se Ante B.
Idem u 3.razred gimnazije i po sebi sam ucenik super, mrzim profesore, obozavam prijatelje i jebem cobanu materthumbup
VOLIM- Drustvo(cure), izlaske, slobodne sate, rostilje, putovanja itd itd...sranja u tom smislucool
NE VOLIM- Profesore, skolu, keceve, mrzim to sto pusim(al uzivam u tome) hehe, itd itd...
Et to bi bilo to zasad, jer sigurno vidite da je blog ponovno krenuo u akciju:D PUSA
Slusam skoro sve....al najvise Rock, metal..... Moja mail/msn adresa je antesystem@hotmail.com



Zoster-Sugradjanin

Slikeee



others

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
usorani.com
opsjeda_me.mojblog.hr
opcina_usora.com
General gotovina
System of a down
zarko XX ivan
Dinoooo
Monika
Kurcem u celo-let3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...

26.04.2007
Free Web Counter
Free Web Counter

SLIKE IZ DUBROVNIKA(sve su s mobitelom slikane)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 27.11.2007.

Brlb brlb bla bla bla...

Evo mene nakon nekih dana...hehe!!! Zelite li znati kako je bilo ovaj veekend??? hehe evo ovako...Naime petak je prvi dan zanimljivosti...ja nisam smio izaci na sivsu na pice, pa sam morao slagati svojima da idem kod prijatelja josipa spavat i naravno osli mi na sivsu hehe--ja spavo kod njega!!! U subotu sam smio izlaziti ito samo do 12...jebga imam 2 keca iz matematika...sutra ispravljam!!! i eto tako...u subotu je bilo super u jelahu kad smo isli s markicom ja i korni moj haha!!! A nedjelju sam e probudio u 11 i skonto da mi je dosadno i reko aj bit cu na netu dok ne dodje neka zanimljivost....hehe stvarno se potrefilo da me josip pozvo da idem s njim na onaj cirkus u galaxiji-- jebte nisam nikad vise ljudi vidio ispred i u galaxiji...a bilo je super, bilo nekih zivotinja, coek na kraju kobjag stvorio pticu i zeca hahaha!!! joj zesca je bio majmun hahaha ko coek...malan, koprca se i zivcira haha ( a da -pije i colu)!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Joj bilo je super kad je pitona izvadio iz velike kutije...joj straaasno!-to nisam uspio uslikat kako tad nisam bio bas preblizu pa evo vidite sliku iz kutije, kucice pitonove...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ponedjeljak... bio u jelahu s basicem i bilo je preedobrro....izvozali smo se ko niko na onim auticima haha, mater kad me vidila "nisi ti sine za izlaska, ti si za pelena" hahaha koooma!!! eto pozdrav vama od mene i majmuna hehehe
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



~01:41~ Komentiraj... (16) print #


<< Arhiva >>