< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Komentari On/Off

Hm zovem se Ante B.
Idem u 3.razred gimnazije i po sebi sam ucenik super, mrzim profesore, obozavam prijatelje i jebem cobanu materthumbup
VOLIM- Drustvo(cure), izlaske, slobodne sate, rostilje, putovanja itd itd...sranja u tom smislucool
NE VOLIM- Profesore, skolu, keceve, mrzim to sto pusim(al uzivam u tome) hehe, itd itd...
Et to bi bilo to zasad, jer sigurno vidite da je blog ponovno krenuo u akciju:D PUSA
Slusam skoro sve....al najvise Rock, metal..... Moja mail/msn adresa je antesystem@hotmail.com



Zoster-Sugradjanin

Slikeee



others

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
usorani.com
opsjeda_me.mojblog.hr
opcina_usora.com
General gotovina
System of a down
zarko XX ivan
Dinoooo
Monika
Kurcem u celo-let3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...

26.04.2007
Free Web Counter
Free Web Counter

SLIKE IZ DUBROVNIKA(sve su s mobitelom slikane)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 07.11.2007.

oooj

Evo mene opet...ito brzo nakon zadnjeg posta! Doso sam ovdje u ovaj jebeni blog ostavit sve sto me sad jebe u zivotu, doso sam priznati sve, dosta mi je svega....slobodno me i vi pitajte iskreno cu odgovorit!!!
Da pocnem... Evo ovako...ja danas nisam iso u skolu, pravim se bolestan a kako lijekovi kazu i jesam! Evo ovako..Mrzim sve, mrzim bas sve, skolu, svoj jebeni, smrdljivi, sugavi, ma ciganski razred(samo volim 4 ucenika volim)-ostali su svi bagavi kreteni koje ne mogu gledat ni slusat u skoli! Huh evo vec mi je polako lakse...i sad kad gledam kako vi ove moje gluposti citate...ma heh samo citajte i nadjite se tu negdje, jebite se svi!!! Neznam dokad cu bit ovakav, ali ovo me ubi...zivci su mi otkinuti skroz, neznam sta mi je...KO VAS JEBE!!! ja sve mislim ovako...Neki ljudi mene vole ali ja sam toliki supak, supcina koja ne voli bas puno ljudi-svi su mi nekako (barem u mojoj skoli) isti, glupi, seljacine, kobjag neke face, sise narodnjacke, svi nekog jebu---npr...jedan momak doso u skolu s super irokezom, a ovi svi seljaci na odmoru poceli srat , haha vidi onog debila, vidi ovo, ono a ja u sebi mislim ma jebem vam mater svima...uhhh koliko toga nisam mogo podnosit i cuvat u sebi! Eto...sad mi je doslo da vam sve kazem i da se ispraznim pa ko ce me volit nek voli ko ne nek zivi!!!
I sad mi u zadnje vrijeme poceli neki "stranci" ici na zivce...koji su me prije tako reci udarali, samarali, a sad se brinu za mene...traze razloge da me odbace od sebe, traze nove vjesti o meni, traze ko ce im reci sta novo, tako jadni, tako glupi--- MA JEBITE SE seljaci jedni kobjag pametni, stariji kreteni i sve...a da i ove nase cure popisane(PONAVLJAM cast izuzecima) ove cure ko govna neka...oces nesto da zbaris glup si a kad se putuje negdje...kad negdje odu jebu se za kiflu...cigan bi ih mogo opalit koliko su glupe, zeljne...CAST IZUZECIMA!!!



~21:31~ Komentiraj... (18) print #


<< Arhiva >>