Én
EGY személy ki birtokol némely nagy barátok! EGY nagy barát és így -ra. Irigység én!

Hellrider-Pokol lovas
Születésű -ból nap Összetört a földre Kín gyalázott Bevérez utál
-ból születés
Elhamvasztó a partot ér
-ban keres és elpusztít Apokalipszis megöl felfejlődik A állat
-ból egy Isten Fejedelmi
-ból -a fajta Előkészített
-hoz kirohanás És csupasz szemtől szemben.....
joj,neda mi se više.....
Ajde,Judasi zvuče dobro na bilo kojem jeziku! Heheheheheeee....

Cseho Mirgalen

13.04.2005., srijeda

It´s been a while...

(oni koji znaju o čem govorim,znaju da i mislim u oba smisla)
Neš sam u ponedjeljak bila u depri,al sad je sve super...opet. Ne sjećam se zadnji put kad sam bila u tolkoj mjeri sretna! Thanx micek! (heheheeh)

Naziv ovog bloga u potpunosti odgovara blogu...pišem iz glave, bez pripreme....zato i je tak glupo!
Čudi me uopće da neko to ide čitat...ma, nema veze...ionak je to za moju dušu.
Danas mi je bio skroz guba dan....ustvari....sve bi se dalo sažeti u pola sata. Od recimo 8-pol 9! Hehehehe!
Baš sam blesava! Niš od onog kaj su mi starci rekli da se ponašam u skladu sa svojim godinama!
Totalno sam kombinacija vrtičkog djeteta i neke napaljene ženske...zbilja...koja kombinacija!
Mislim, ak mi je sisterka rekla da ne prisiljavam dečka na niš kaj nije spreman radit....dosta o tome,dalo bi se puno ispisati.
No, jedva čekam ovaj petak! Kad će više!!!!!!???


Lijep pozdrav svima....i pusa određenoj osobi (i sve kaj već ide s tim....)

- 22:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Da,opis....zanimljivih stvari koje radim da bi svoj dosadni život malko začinila.
Insulting Men (hehehehe)
If you stand close enough to him, you can hear the ocean.

There is no vaccine against stupidity.

I heard you got a brain transplant and the brain rejected you!

I'd like to leave you with one thought, but I'm not sure you have anywhere to put it!

I'd love to go out with you, but my favorite commercial is on TV.

I'd like to see things from your point of view but I can't seem to get my head that far up my ass.

He's not stupid; he's possessed by a retarded ghost.

He is the kind of a man that you could use as a blueprint to build an idiot.

If you were my dog, I'd shave your butt and teach you to walk backwards.

You've got an IQ of 2. Pitty it takes 3 to grunt.


(boli me....meni je ovo za crknit od smajla)