Én
EGY személy ki birtokol némely nagy barátok! EGY nagy barát és így -ra. Irigység én!

Hellrider-Pokol lovas
Születésű -ból nap Összetört a földre Kín gyalázott Bevérez utál
-ból születés
Elhamvasztó a partot ér
-ban keres és elpusztít Apokalipszis megöl felfejlődik A állat
-ból egy Isten Fejedelmi
-ból -a fajta Előkészített
-hoz kirohanás És csupasz szemtől szemben.....
joj,neda mi se više.....
Ajde,Judasi zvuče dobro na bilo kojem jeziku! Heheheheheeee....

Cseho Mirgalen

15.03.2005., utorak

Visibabe, jaglaci i gripa

Hvata me gripa. I dosta o tome.
Pisali smo danas 3 testa (fiziku, likovni i povijest) i onda me još za kraj, nakon testa, pitala pov!! Dobila sam 2 i 3,što je veoma dobro kad smo povijest i ja u pitanju (i još u gripoznoj fazi!!)
I to je jedino uzbuđenje u mom životu...đizuz! pa kaj sam ja tak dosadna osoba???
najgore od svega je to da mi je tolko trebalo da skužim!!!
Sve se nekak nadam da će bit nekaj zanimljivog, al ak si sama ne zanimljiviram život, sumnjam da će neko umjesto mene to napravit.
Da su mi bar noge 20 cm duže i u bokovima nabacim još koji cm....ode ja u manekenske vode. He-he-he..mogla bi radit ko vješalica u dućanu, čujem da je dobra plaća!!
Kmeeeeeeeeeč! Ljudi za zanimljiviranje života....molim javite se!

Ravnos, kak da ti velim kad neznam/o (jer mislim da govorim i za ostatak elma) baš ljude iz suprotnog turnusa....a neznam baš dal si kaj uspio skužit sa slika na ovom blogu...nije baš da se vidi.....


Svejedno...pozdrav!!


ps. Ova slika me uvijek nasmije!!! (iako se baš ne kuži tu)

- 21:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Da,opis....zanimljivih stvari koje radim da bi svoj dosadni život malko začinila.
Insulting Men (hehehehe)
If you stand close enough to him, you can hear the ocean.

There is no vaccine against stupidity.

I heard you got a brain transplant and the brain rejected you!

I'd like to leave you with one thought, but I'm not sure you have anywhere to put it!

I'd love to go out with you, but my favorite commercial is on TV.

I'd like to see things from your point of view but I can't seem to get my head that far up my ass.

He's not stupid; he's possessed by a retarded ghost.

He is the kind of a man that you could use as a blueprint to build an idiot.

If you were my dog, I'd shave your butt and teach you to walk backwards.

You've got an IQ of 2. Pitty it takes 3 to grunt.


(boli me....meni je ovo za crknit od smajla)