Cursors from Dolliecrave.com mladinka i kesica; želin odgovore! - mirella - Blog.hr

mirella

24.07.2005., nedjelja

mladinka i kesica; želin odgovore!

Ej ljudovi!

Ja san kornjača…….ma ne znan šta mie to palo napamet????haha, ma inače ovih danas san dosta bolesna i niš ne pantin, a razmišljanje mie na 0….valjda me škola iscrpila…….amo preć na stvar……
Ujutro dizanje oko 10 ipo….i sad dalje doručak , listanje slobodne, rješavanje križaljke, nisan rješila nagradni pojam, prekomplicirano je..ako je neko rješia ko moj otac, svaka mu čast…..
Ali doblo…….posli san jednostavno razmišljala o sinoćnjem chatu s jednom cool curom iz osijeka, koja mi je pomogla da dođen do jednog lika….ah ah..i eto Kike podrav!!!čućemo se za koju minut dvi…..i u tom razmišljnju nisan ništa doblo svatila..jedino šta san možda najsritnija osoba jer svaku osobu moran upoznat, tj. onu koju želin, ali oni koi mi pokušavaju prič, tj, upoznat me , e…njima nie lako…ma ja san luda skroz…skrenila san s teme,,,ah, da …. I onda san otišla ocu dat 200 € ….i vratila se doma, pojela slajić, i eto me u 7ipo vani….ah kako je teško….pitate se što??e , pa ovo…ona mladinka se stvarno zagrijala za jednog kesicu, u prevodu davora krstulovića i njoj je ovih dana teško jer njega nema, a mene iskreno boli k..za tin malin, iskreno neman niš protiv njega, ali nekako mi je sav zbunjen,,,ko malo dite je…i možda iman krive predrasude, ali jednostavno, kad van neko tijekon cile zime kad vas vidi viče vako : IZVUCI TE GAĆE IZ ČIZAMA … i sada vas ka dođe upoznat jednostavno ga odj….,e pa to san ja učinila….dobro, opet skrečen s teme,,,,i teško mi je šta svaki dan ko tuka moran proč isprid zelene zgrade, da ona vidi kesicu….ajme majko…..i fala bogu da su u vrtiću jer ja jednostavno ne mogu više…..a nakon svega večeras ga je zezala …i mali se naidija, pa naravno….ma sranje, vratila se doma ….i

SKRENILA S TEME!!!!!!!!

Eh, da i molin vas kako neki muški može prolazit s 5.0????meni to nikad nie bilo jasno, a ja poznan jednog zgodnog, simpa momka koji prolazi s 5.0????jednnostavno ne kužin…..

i ne kužin zašto me onaj čovik iz ricovog razreda danas "onako"pogleda.....
- 22:35 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA A I MENE