....sLiKiCe.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Custom Myspace Clock

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtAr!...YeP / nOpE

by Iwa & Karla

Opis bloga

Otvorila sam blog iz razloga da:
* zamijenim dnevnik
* upoznam nove osobe***
bit će tu svega za par dana



Free Music

Free Music



Free Music



Image and video hosting by TinyPic


......:O MeNi:......

zOVEM SE: S@M@NTH@
Prezime onaj tko treba znat zna, a ko
nezna nit ne treba znat
Idem u 7. razred i
imam 13 god.
VoLiM:
* svoje prijatelje
* zabave
* druženja
* životinje
* mažoretkinje
* putovanja
Ne VoLiM:
* dvolične ljude
* bahate ljude
* ljude koji se prave
* par osoba iz razreda i
iz Rovinja

LiNkOvI

***Samantha & Roberta***
***Bernard***
***Ana***
***Roberta***
***RoViNjSkE mAčKiCe***
***TiNcHi***
***DoKyCa & MaRiNa***
***MaJa***
***ElViS***
***VaLe***
***MaRtInA***
*** BeTa***
*** SaNdRicH***
*** IvAnChIcA***








MoJa mAlA aBeCeDa:

A: ana( moja druga best frendica)
B: bol
C: cvijet
Č: čovjek
D:dobrota
E: energija
F: frend/frendica
G: glas
H: hir
I: Ivana
J: ja
K: kiwi
L: luna
LJ: ljubav, ljepota,ljubičica
M: moje
N: narukvica
NJ: nježnost
O: oprost
P: poljubac
R: Roberta(moja best,best frendica)
S: Samantha (ja)
Š:šarm
T: toplina
U: uvijek
V: vjera
Z: zauvijek
Ž: život






.....:PjEsMiCe:......

Voljela bih da sam droga,
da me voliš kao Boga,
da me ubrizgaš u vene,
i da umreš zbog mene.

Jedan život živim,
i njemu se divim
a odjednom
iskočim iz tog života
i zaljubim se u idiota.

Ljubav je cigareta,
poljubac je dim,
a pepeo tužna uspomena
što ostaje za tim .


***VoLiM Te BeZ ObZiRa
nA TvOjE MaNe iLi
vRlInE KoJe tE KoMpLeTnIm
IdIoToM čInE.***


Ponekad želim da ti čujem glas.
Da srušim sve što je između nas.
Da ti kažem tako da vrisnem snažno:
JA TE...
MA NIJE VAŽNO!

Čuvaj moju sliku.Srce te moje moli,
jer kopija te gleda,a original voli!

Dođi u moju sobu...
Ugasi ćemo svijetlo...
Otići pod pokrivač...
I tad ću ti pokazati...
Svoj novi svjetleći sat...

Umjesto mene zajebo si sebe,
ja sam se snašla i sebi drugog našla...
Ja nisam cura da za momcima suze lije,
a ti nisi faca da imaš dvije!!!

Gledam tvoju sliku i nisam na miru,
rado bi te poljubila, al si na papiru.

Živim za ljubav,živim za sreću,
živim za onog čija nikad biti neću!!

Žao mi je što ideš,al svako put svoj zna.
Vjerujem,ona te voli,al ne voli kao ja!

Moram biti pametna,kažem sama sebi,
al da sam pametna,voljela ga nebi.

Pogledaj na sat i bit će ti jasno,niko nikog
ne traži ovako kasno. To rade samo oni
kojima je do nekog stalo, a zašto ja to
radim...razmisli malo!!

Nisam pjesnik da pjesme pišem, niti
vrijeme da boli brišem,nisam dijete,
nisam žena,samo znaj da sam zaljubljena!

Ostani tu gdje jesi,u mom srcu na istoj adresi,
da te mogu uvijek naći da ti kažem koliko mi
tvoje prijateljstvo znači!!!

70% budi siguran da mi nedostaješ
80% budi siguran da te želim
90% budi siguran da te volim
100% budi siguran da se zajebavam!

Noći su bile vruće,
mi zaljubljeni i daleko od kuće.
Kao pušteni malci
kojima ljubav nisu dopuštali starci,
voljeli smo se jedno ljeto
i bila je to prva ljubav-ETO



srijeda, 07.05.2008.

.....DrŽaVnO.....

Hay svima.znam,nisam dugo pisala postove i imala baš mucho vremena,ali evo našla sam malo vremena for all people.Naime,ovo mi je bio zadnji dan škole za ovaj tjedan jer moj razred(6a) ide na izlet u Slavoniju.Ja ne idem jer kako piše u naslovu mažoretkinje iz cijele države natječu se na državnom prvenstvu koje se održava u Biogradu. juuupy,jedva čekam da krenemo.Sada imamo svaki dan treninge da sve koreografije i defilee jako dobro uvježbamo.vidjeti ćemo da li ćemo možda otputovati i u Rumunjsku gdje se održava europsko.Eto,to bi bilo to,ako već čitate postove,ostavljajte i komentare.

..POSEBNO pozdravljam:
cerekcerekaNcHicerekcerek
naughtyLaLiČkUnaughty

a i svi drugi ste s velikim pozdravom pozdravljeni!!!
ostavljajte komentare
by,by

narisala: Samantha


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



| CoMeNTaR!...KLIKNI!!! samo....(28) | PrInT | ReLoAd |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.