< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

tvoja soba je srušena...yebiga, sljedeći put bolju bravu....


Opis bloga :

MaLi DnEvNiK dOsAdNoG žIvOtA

Image Hosted by ImageShack.us



(posuđeno sa bloga - socrazygirls.blog.hr)


Koliko vas je bilo

Free Website Counter


Linkići - ljudovi koje čitam

...the unforgiven

...piki

...marijana

...joca

...ivana

...nay frendice

...mario

...NaS 2

...matea



Korisni linkovi
- Stranice grada Orahovice
- Stranice OŠ - Orahovica
- Blog.hr
- Moj blog
- Bloger
- Super fini recepti
- destinacije
- Hrv. Fantasy Forum
- Nik titanik
- iskon
- t portal

Neki moj postovi
- 100. post
- drvene marije usred grada
- Neman s tavana
- Moj rođendan (obavezno pogledati)


Što je na TV-u :



Ukratko :

---> Zovem se Nikola K.
---> Živim u Orahovici
---> 14 mi je godina
---> u horoskopu strijelac (ak vas zanima)
---> slušam SUM41, RHCP, ponekad Boba Marlija, Meritas's,
---> prolazim s 5 iako ne volim školu
---> OBOŽAVAM ČOKOLADU
---> to je to...


...........

Polako si ušla u moje srce
baš kao što leptir ulazi
u mrežu dječaka koji ga
cijelo jutro pokušava uloviti

...........

Image Hosted by ImageShack.us

...........

...........

Image Hosted by ImageShack.us

...........

[Ej ljudi evo vam baneri za moj blog, samo kopirajte ovaj kod ispod slike i zaljepite ga u box - ma pametni ste vi. A ako želite mogu i vama napravit neki baner]

..NiKoLiNa SoBa








25.04.2007., srijeda , 20:24
Samting abaut mi

Ovo će biti jedan dugi šokantan post...
Malu ću vam pričati o sebi....
=)

IZGLED :
(kako izgledam...)
--> glup ka cok
--> deblji od žaka
--> niži od metra
--> čelav
--> nemam para za cipele
--> nemam put
--> izgriženi nokti =) (ostatci majoneze po njima)

STIL OBLAČENJA:
(o ovome procijenite sami...)
--> nenosim robu, nemam para
--> duge majce sam sašijem
--> kratke mi ne trebaju, budem bez njih, ionako je toplo
--> gaće.. hmm što reći o njima.. imam samo jedne stare 3-4 godine
--> ako su u pranju(a nikad se ne peru) gol sam.
--> za trenerku.. opet nemam para..
--> na hlačama imam ziherice( jebiga kad pucaju stalno)
--> obuvam vensice(pijaca oriđiđi)

PONAŠANJE :
(promijenjivo)
--> na školskom satu nikad ne budem jer me potiraju (smrdim)
--> pod odmorima se baš i ne šetam po školi (ko svi ostali) nego se prozračujem vani
--> nemam kuće
--> ne znam pričati
--> peder sam
--> jako volim crtati samo se nema para za olovke
--> neznam čitati
--> volim spremat svoju sobu
--> nisam baš neki gledatelj TV-a, dan ga gledam možda sat vremena jer je struja poskupila
--> u životu nisam gledao nogometnu ni rukometnu ni košarkašku utakmicu na TV-u (nemam TV)
--> čak ne znam ni nabrojat pet slavnih nogometaša ni rukometaša ( nepismen sam)
--> volim gledat nijeme crno-bijele filmove ( a zapravo su svi takvi jer imam crno bilu TV)
--> volim miris mirisnog ulja ili mirisnog štapića(kao što sam rekao, peder sam)
--> ne psujem, neznam ni što je to
--> ne pijem, nema se vode doma, sve poskupilo
--> ne pušim, samo tati
--> rijetko kad se živciram. Živciranje i sekiranje ne vlaja... Ma živjet ću ja 100 godina...(je dobra si)
--> u mnogim situacijama sam hladan i smiren(jes kurac)

HRANA:(ne samo ta tema... Inače, mrzim razgovarat o hrani...)
VoLiM :
sve, samo ništa ne jedem, poskupilo i to
NeVoLiM
nema toga što ne volim, samo dajte..

ŠTO BIH VOLIO RADITI:
(gdje se zaposliti...)
--> rudar
--> prositi na mostu
--> ZOO
--> restoran (da dobijem isti)
--> oslikavati knjige, ako mi netko kupi olovku

JOŠ NEŠTO O MENI :
(kojekakve stvari...)
--> najdraže doba dana mi je dan, jer navečer nemam svitla
--> uskoro ću se krizmati, yay jedva čekam hostiju, da se najedem
--> volim kombinacije boja crno-bijelo, paše mi uz TV
--> smeta mi kad nekom puckaju kosti u rukama, ali u glavi obožavam
--> slušam brtini spirs
--> ovisan sam o grickanju noktiju i žvaljenjem kose(kad nemam curu)
--> volim se ispružiti na krevet i meditirati(baš sam reta)
--> mrzim umišljene osobe i one osobe koje imaju za kruv

A evo slike iz škole - svi dečki iz razreda (sramota)
Image Hosted by ImageShack.us


say (32) | print | #

<< Arhiva >>





Photo & Design by 6r1m r3ap3r