< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

tvoja soba je srušena...yebiga, sljedeći put bolju bravu....


Opis bloga :

MaLi DnEvNiK dOsAdNoG žIvOtA

Image Hosted by ImageShack.us



(posuđeno sa bloga - socrazygirls.blog.hr)


Koliko vas je bilo

Free Website Counter


Linkići - ljudovi koje čitam

...the unforgiven

...piki

...marijana

...joca

...ivana

...nay frendice

...mario

...NaS 2

...matea



Korisni linkovi
- Stranice grada Orahovice
- Stranice OŠ - Orahovica
- Blog.hr
- Moj blog
- Bloger
- Super fini recepti
- destinacije
- Hrv. Fantasy Forum
- Nik titanik
- iskon
- t portal

Neki moj postovi
- 100. post
- drvene marije usred grada
- Neman s tavana
- Moj rođendan (obavezno pogledati)


Što je na TV-u :



Ukratko :

---> Zovem se Nikola K.
---> Živim u Orahovici
---> 14 mi je godina
---> u horoskopu strijelac (ak vas zanima)
---> slušam SUM41, RHCP, ponekad Boba Marlija, Meritas's,
---> prolazim s 5 iako ne volim školu
---> OBOŽAVAM ČOKOLADU
---> to je to...


...........

Polako si ušla u moje srce
baš kao što leptir ulazi
u mrežu dječaka koji ga
cijelo jutro pokušava uloviti

...........

Image Hosted by ImageShack.us

...........

...........

Image Hosted by ImageShack.us

...........

[Ej ljudi evo vam baneri za moj blog, samo kopirajte ovaj kod ispod slike i zaljepite ga u box - ma pametni ste vi. A ako želite mogu i vama napravit neki baner]

..NiKoLiNa SoBa








08.04.2007., nedjelja , 16:02
DIZAJN

Hej ljudi ... javljam vam se...
Još jednom Sretan Uskrs svima....
...
u subotu je misa navečer bila duuugačka...
a tek ona vatra pred crkvom, oči su me pekle od dima...
poslije mise Marko, Joka i ja otišli do bluesa (?)
Onda sam se vratio kući pa sam slao mailove za Uskrs...
pa sam išao spavat, a nisam mogao ...
pa sam piso Leli poruku (ima rođendan)
pa sam zaspao nekako jedva...
...
Danas sam opet bio u crkvi,
nakon nje na sladoled...
i nakon toga svega sam sjeo za komp i pravio dizajnove !
Eh
ljudi, ja sam postao dizajn master ...
=)
Slobodno mi šaljite narudžbe za dizajnove (ako želite)
...
No još se učim, nemam nikakvog iskustva...
Evo, napravio sam zasad dva dizajna ( učio sam se na
Tutor.blogu i uspoređivao svoj dizajn sa drugima već
postojećima...)
i eto...

Evo dizajnovi (vidite ih) ali ne znam kako da objavim njihov kod...
ako neko želi neka mi osavi mail

- Zeleni travnjak
Image Hosted by ImageShack.us

Converse All Star
Image Hosted by ImageShack.us



say (29) | print | #

<< Arhiva >>





Photo & Design by 6r1m r3ap3r