Vaša mini zvjezda:))

24.12.2007., ponedjeljak

Tanja is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ajmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, jeli ovo stvarnost??????? Evo i mene nakon duuuuuuuuuugo dugo vremena.........................hehehehe, otkud da počnem? Svaaaaaašta se izdogađalo.....................uh, toliko sam se naputovala, nauživala, naglumila, naspavala, napjevala...........sve the best!!!!!!!!!! Inozemna produkcija je stvarno zaaakon stvar, ljudi moji!!! Uh, još sam malo pod dojmom..............kad je bilo preeeeeedobro!!!! Prejak osjećaj.................ti ljudi oko tebe, režija, kamermani, action, cut..............jeli set spreman, nije..........ma ludilo sto na sat!!!!! Ne mogu vjerovat da su baš mene odabrali..........tako sam se super provela, upoznala krasne ljude, stekla iskustva za cijeli život, prijateljstva, ljubavi, uspomene....................prepuna sam snažnih emocija i osjećam da ću eksplodirat ako ih ne stavim na papir.......................uaaaaaaaaa, vrišti mi se........je i mene emocije ponesu!!!!! Mate mi se tako proljepšao, joooooooj, baš sam neka, koliko se nismo vidjeliiiiii.......................ali on me čekao!!!! Čekao me cijelo vrijeme, medić moj mali šlatki........................volim i ja tebe i šaljem ti enormnu pusssssssssssssssekuuuuuuuuu i oprosti što me dugo nije bilo.Obećajem, odsad će sve bit drukčije, ljubavi moja:))))))))))))))))

Sretan vam Božić, ljudi i mislite na mene:))
- 22:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi